Te koop Honda CBR600F2 vraagprijs €1400,-

TommyGG

MF'er
28 apr 2011
36
0
Elburg
Ik verkoop bij deze mijn trouwe Honda, omdat ik 1000cc wil gaan rijden. Deze motor is nu 3 jaar in mijn bezit en altijd veel plezier aan gehad.

vraagprijs: rond de 1400 een goed bod is uiteraard welkom
km stand: 70000km
bouwjaar 1992

Het is een amerikaans model en is in 1993 geïmporteerd en toen ook in gebruik genomen. De snelheids aanduiding is zowel in MPH als in KMH.

Onlangs het volgende vervangen:
-Beide remschijven voor + blokken
-voorband (continental race-attack)
-kettingset (dus ook de tandwielen beide)
-accu
-koppelingskabel

Motor is altijd goed onderhouden en wordt nog steeds dagelijks met plezier gebruikt.

Bijzonderheden:

De motor is momenteel NIET begrenst, maar 25KW papieren zijn wel aanwezig voor eventueel beginnende rijders. Bovendien is het mogelijk om de motor begrenst te kopen, namelijk erg makkelijk te doen bij dit model. onbegrenst vermogen á 100pk top 235-240 kmh begrenst vermogen á 33pk top 170 kmh

Achterband is binnenkort aan vervanging toe.

in de tank zit een klein deukje. vorige eigenaar heeft een schuiver gehad. tevens zit er nog een extra zij kap bij voor de linkerkant en nog een kleine kapje van de rechterkant.


Al met al een zeer betrouwbare nette motor voor niet te veel. Voor meer info kan je me smsen naar 06-21427647 (niet bellen want microfoon is kapot ben niet verstaanbaar) bellen naar 0525-690076 óf mailen naar _Tom@live.nl óf Tommy.gg90@gmail.com

1292250518_5_YoEv.jpeg


1292250443_5_QIUI.jpeg


1292250088_5_G_kQ.jpeg


1292250690_5_VLTT.jpeg


1292250654_5_s-On.jpeg


1292250199_5_0iJY.jpeg
 
Laatst bewerkt:
Mijn zoon moet binnenkort afrijden , ik kan je 900 bieden , de motor zal een verassing voor hem moeten worden ....
Laat maar weten of je je hierin kan vinden ( meer zit er niet in ) ben je toch ook weer wat dichter bij je eigen 1000 cc groet john
 
Sorry john daar kan ik me helaas niet in vinden ik bied hem namelijk al erg goedkoop aan voor dit model en mn minimum is toch echt boven de 1100 dat is echt een koopje maar wil hem gewoon snel weg hebben
 
Begrijp het ... Maar zou een kadoo voor hem worden en veel meer kan het op dit moment niet worden jammer genoeg .
Zou voor hem nl een prima starters motor zijn .....
Toch bedankt
John
 
Okay ja sorry dat ik je dan niet verder kan helpen... succes met de zoektocht dan! Groeten..
 
Hoi Tommy,

Zijn de vorken nog droog? En staat hij nu op papier als 25 kw? Ik ben zelf op zoek naar een leuke motor voor niet al te veel centen, hij moet in Amsterdam op de stoep bivakeren :P

En ook niet onbelangrijk...waar is hij te bewonderen??

Grtz!
Lucas
 
Hallo ja hij is echt volledig in orde top motortje hij staat idd bij mijn verzekering nog op 25 kw heb de vermogensuitdraaien ook waar je hem dus mee kan verzekeren. Maar zoals vernoemd staat hij zelf dus wel op vol vermogen. Begrenzer heeft er ook maar 2 maand ingezeten vond het beetje te traag;) maar papiertjes prima. Hij is te bekijken in Elburg, Gelderland is uit amsterdam ongeveer uurtje rijden.

Groeten
 
Terug
Bovenaan Onderaan