Kawasaki er6 (N) & (F) Part 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Eindelijk is even tijd gehad om de foto's te verkleinen. Dus hierbij nog wat foto's om de OP op te pimpen met ER-6

full


full


hhmmm die ene is nu wel heel klein :?

Dan even een andere pica proberen

full
 
Laatst bewerkt:
Eindelijk is even tijd gehad om de foto's te verkleinen. Dus hierbij nog wat foto's om de OP op te pimpen met ER-6

[afbeelding]

[afbeelding]

hhmmm die ene is nu wel heel klein :?

Dan even een andere pica proberen

[afbeelding]
Ik zal je toevoegen.
Foto's kun je gewoon groot posten ik pas ze aan voor de OP.

De grootte van de foto's kun je standaard wijzigen door na het toevoegen van je foto

hier staat dan de link [/ img]

in het eerste gedeelte =200 (of ander getal te maken).
Dan word het dus

[img=200] hier staat dan je link [/ img]
 
Laatst bewerkt:
Ik zal je toevoegen.
Foto's kun je gewoon groot posten ik pas ze aan voor de OP.

De grootte van de foto's kun je standaard wijzigen door na het toevoegen van je foto

[afbeelding]

in het eerste gedeelte =200 (of ander getal te maken).
Dan word het dus

[afbeelding]


foto's waren zo groot dat ik ze hier niet eens kon uploaden om te plaatsen dus moest ze sowieso wel verkleinen
 
Laatst bewerkt:
Hallo iedereen. Blijkbaar zijn er een paar mensen op zoek naar een goed mount voor de GPS. Er is namelijk een heel goed systeem te koop dan kan worden verkregen voor eender welke moto en voor eender welke gps. Dan zijn de RAM-Mounts. Ik heb deze zelf ook et dit past perfect. Ik heb dit trouwens al gepost in het vorige topic.

Meer informatie vind je op de website: MountingExpert | RAM-Mount Belgium

Hier kan je online bestellen en deze mounts zijn echt perfect. Ik gebruik hem op mijn er6n met een Tomtom One V3
 
Hier nog een foto van mijn RAM-Mount op de Er6n.[afbeelding]
[afbeelding]

Als ik op die site kijk, zie ik dat die mount allemaal ruim 100-120 euro kosten. Nou kun je voor dat geld veel mooiere oplossingen kopen hier in NL hoor. Kijk maar eens bij Bike P&R Voor de ER6-N vanaf 2009 heb je de R100 nodig. Ik weet niet hoe het zit met de eerdere modellen. Deze mounts zijn ook te koop bij o.a. Waypoint. Ondanks dat het mooi is en goed doordacht, vind ik het wel een bak met geld voor een stukje ijzer hoor. Mijn Zumo 210 kostte me 260 euro en voor de mount betaalde ik de helft daarvan |(
 
Heb hier nog een paar crash pads / valdoppen liggen voor een ER6N van bj 2006 tot 2008. Had gehoopt dat ze bij mij ook zouden passen maar dat is helaas niet het geval -O- En vind het jammer om ze te gaan verzagen zodat ze wel passen. Dus al er iemand intresse heeft....

Hier nog ff een fotootje ervan:

6glx4w.jpg


Heb ze voor 40 euro via marktplaats gevonden, dus voor dat bedrag mogen ze ook weer weg ;) Kan ze eventueel zondag met de meeting wel meenemen voor de geinterreseerde.
 
Laatst bewerkt:
Hallo ,

sinds kort rij ik ook met een ER6-N , ik heb het forum hier al wat gevolgd.
Had nog nooit met een 2-cilinder gereden en het bevalt me wel ! Voordien honda cb1000r , heb deze moeten wegdoen wegens gezinsuitbreiding maar het kriebelde te erg.

Dit is em :
20gcvaq.jpg


Heb er ondertussen al een ixil uitlaat ondergestoken en er liggen nog heel wat stukken klaar om hem te 'pimpen'. Ik maak er nadien dan wel nog eens een foto van.

groeten
Wouter
 
@Sender: Heb jij ook model 2009 dan ?

@Wowie: Welkom :W En strakke witte brommert hoor ! Bouwjaar 2011 ? (gezien de zwarte handgrepen ;) )
 
Nee is gewoon 2009, zie kleur frame. Dit is er naderhand opgezet door de eigenaar ;)

Vandaag telefoontje gehad van de dealert, mijn rim striping is er :) volgens de verkoper komt het aardig in de buurt van mijn kleur lak dus dat is mooi. Precieze kleur bestaat helaas niet ook niet bij kawa zelf :(

Morgen even ophalen :)
 
@Brouwer; Ja

Moet btw nog even een keer goede foto''s maken voor in de OP

wowie, mooi ding ;)

Oja, klopt het dat bij jullie de achterrem ook zo goed als niets doet?
 
@Brouwer; Ja

Moet btw nog even een keer goede foto''s maken voor in de OP

wowie, mooi ding ;)

Oja, klopt het dat bij jullie de achterrem ook zo goed als niets doet?

Yep dat klopt ;) maar je moet is proberen 2x te trappen een keer gewoon zonder dat er wat gebeurt 2e x erna zul je merken dat ie wel remt en er druk op staat.
 
@Brouwer; Ja

Moet btw nog even een keer goede foto''s maken voor in de OP

wowie, mooi ding ;)

Oja, klopt het dat bij jullie de achterrem ook zo goed als niets doet?
Wtf ik heb van de week dat ook op gemerkt ik dacht dat het aan mijn motor lag.
Ik heb dus geprobeered de rem vloeistof door te laten vloeien en dat deed die ook niet.

Dus klopt het dat de achterrem niet hoort te werken zo dan ???

Ik had hiervoor bijna een afspraak gemaakt bij de dealer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan