Kawasaki er6 (N) & (F) Part 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
weet iemand trouwens waar een beetje betaalbare valblokken voor het model 2009+ te krijgen zijn? Ik heb alleen exemplaren van 100€ en meer gevonden, maar vind dat wel veel geld voor een set blokjes (zo zuinig als we zijn :P)
 
weet iemand trouwens waar een beetje betaalbare valblokken voor het model 2009+ te krijgen zijn? Ik heb alleen exemplaren van 100€ en meer gevonden, maar vind dat wel veel geld voor een set blokjes (zo zuinig als we zijn :P)

Valt mee hoor, ik heb die dingen destijds > 200 EUR betaald.
Zit ook wel wat verschil in kwaliteit in.

full
 
Heeft iemand ervaring met Bar-end spiegels op de ER6? of heeft iemand er foto's van?
Wil ze misschien op mn ER hebben, maar heb geen idee of het bij de motor staat en of het zicht goed is :)

Verder ben ik tegen een ander ruitje van Ermax aangelopen; de Sport;
stvsport-er6n-0911-1-550-z.gif


Heeft iemand ervaring met dit ruitje? Ik denk dat ie wel wat mooier is dan die andere van Ermax, maar hoe zal de windbescherming zijn?

ER6_09W.jpg
 
Hoe het er uit ziet kun je bv hier zien: Nvriezekolk.nl gallery openen en dan onder MF_rit.

Hoeveel je erin kan zien zou je aan DerHansel kunnen vragen want die brommer in het geel schijnt van hem te zijn :P

Maar als kleine side note hij zal er te weinig in zien of hij kijkt er niet genoeg in, want met de rit zondag reed hij voorop en voordat we de bebouwde kom uit waren was hij iedereen al kwijt :P

En mocht hij reageren dan komt waarschijnlijk de smoes dat hij met zijn navigatie bezig was :P
 
Ok, ik rijd nu namelijk met standaard spiegels + verbreder, maar ik weet niet of het er mooier op wordt als ik mooiere spiegels op die verbreders zet :P En looks zijn wel ok dacht ik zo ?
 
Hoe het er uit ziet kun je bv hier zien: Nvriezekolk.nl gallery openen en dan onder MF_rit.

Hoeveel je erin kan zien zou je aan DerHansel kunnen vragen want die brommer in het geel schijnt van hem te zijn :P

Maar als kleine side note hij zal er te weinig in zien of hij kijkt er niet genoeg in, want met de rit zondag reed hij voorop en voordat we de bebouwde kom uit waren was hij iedereen al kwijt :P

En mocht hij reageren dan komt waarschijnlijk de smoes dat hij met zijn navigatie bezig was :P

LOL :+

iets met afgebroken stepje...

@brouwer..

die stepjes had je toch ook aangepast? iets met afklikbaar systeem? :+ :z
 
Laatst bewerkt:
Ik weet ik weet, iets met flauw enzo :D

Dat krijg je als je vandaag een uitnodiging krijgt voor een team vergadering in Etten-leur. Normaal ben ik daar dan 2 dagen met een overnachting. Dus dan maar heen en weer op 1 dag minder zooi in mijn rugtas en savonds de gelegenheid om de snelweg te vermijden :D
 
LOL dankje dankje blijkbaar is er iemand blij met een foto van haar fiets :P

Maar aan die foto's te zien moet ik toch echt een keer een zondag middag spenderen om mijn brommer schoon te maken :X
 
LOL dankje dankje blijkbaar is er iemand blij met een foto van haar fiets :P

Maar aan die foto's te zien moet ik toch echt een keer een zondag middag spenderen om mijn brommer schoon te maken :X

Ja, maar ik houd die van mij in 'mint condition' he :P Dat heb je met een witte of een zwarte, daar zie je alles op. Zaterdag krijgen we de Versys van Ron binnen en ik heb al gezien dat ik die velgjes zelf véél mooier kan krijgen. Beetje was doet wonderen.
 
Lady-M heeft de lange (zwarte) ruit erop zitten.

Je vraagt voor windbescherming.. nou toen ik deze ruit op mijn er6 had en ik ben 1,88m voelde ik de druk van de wind op borst hoogte. Wat fijn is omdat je dan nog een stukje onderuit kan gaan zitten, dit kleinere sport ruitje zal dus minder bescherming bieden.

Keuzes keuzes ;) als jij de sport versie mooier vind dan zou ik die gewoon kopen. Ik wist van te voren ook niet hoe goed de hogere versie zou zijn (lady-m ruitje)
 
Volgende meet neemt lady-m schoonmaak spullen mee en zal ze ons allemaal leren hoe we onze motor in mint conditie moeten houden ;) :P
 
ZOOO, het gaat hard hier, vlijtige schrijvers;

@sender; de bar-ends zijn voor mij de eerste fatsoenlijke oplossing voor het spiegeldrama op de ER-6N. Heb ook verbreders gehad, en zelfs andere [sport]spiegels; en moest altijd onder mijn armen door kijken.
Nu zie ik meer, en het trilt minder; ik heb ze overigens wel op een superbikestuur gemonteerd;
Wordt het allemaal iets breder van :P .

Bijkomend voordeel is dat ik voor de Zumo een Ram-bolletje met schroefdraad M10 heb gekocht > zit nu op orginele plaats v linkerspiegel >> fijnere plek dan met standaard meegeleverd bevestigingsmateriaal bij Zumo 660 [dit op een eerdere vraag van je].

@Niker, tsja zon Zumo is wel handig, maar je kijkt er wel minder in je spiegels van... :z
 
Bedankt voor de info! Bar end spiegeltjes lijken me wel intressant, DerHansel, ik rijd met ori spiegels en spiegelverlengers en heb prima zicht... Maar die bar end spiegeltjes zien er gewoon cool uit.

Wat betreft het ruitje, Kan Lady M me nog een idee over de windbescherming geven ?
En welke vinden jullie mooier, die sport of die lange? Ik denk dat ik zelf naar de sport hang, maar denk dat ik dan net zo goed geen screentje kan nemen :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan