Kawasaki er6 (N) & (F) Part 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bedankt voor de info! Bar end spiegeltjes lijken me wel intressant, DerHansel, ik rijd met ori spiegels en spiegelverlengers en heb prima zicht... Maar die bar end spiegeltjes zien er gewoon cool uit.

Wat betreft het ruitje, Kan Lady M me nog een idee over de windbescherming geven ?
En welke vinden jullie mooier, die sport of die lange? Ik denk dat ik zelf naar de sport hang, maar denk dat ik dan net zo goed geen screentje kan nemen :P

Voor mij werkt het prima. Je zit natuurlijk lang niet helemaal uit de wind, maar ik merkte dat het gewoon een heel stuk scheelde. Nu ben ik er weer aan gewend en is het effect een beetje weg, maar daarom haal ik hem er ook mooi niet af. Ik ben 1.71 m en heb een in verhouding kort bovenlichaam. Eigenlijk vind ik ze geen van alle mooi, op die van Barracuda na, die lijkt me wel gaaf.

Ik wilde eigenlijk ook graag bar end spiegels, maar het werd me afgeraden door mijn motorzaak, want dan moesten ze aan het handvat gaan zagen ofzo. Later bleek er nog wel een andere optie, maar dat weet Erikz (komt hier ook af en toe in dit topic)
 
Als jullie toch de windbescherming allemaal zo belangrijk vinden, waarom hebben jullie dan geen ER-6f gekocht :?

;)

Omdat ik een naked bike gaver vind.. en van mij hoeft er niet per se een ruitje op, maar me pa rijd af en toe van Alkmaar naar Den Bosch, dus dan is enige windbescherming welkom :9
 
gewoon een versys kopen :+

Nee, want dat vond ik dan weer een ouwelullenfiets :P (Sorry voor diegenen... niets op de versys zelf aan te merken hoor :P)

@Muz, ik zie in je onderschrift dat je een Hypermotard hebt, wat zijn jou ervaringen daarmee? Lijkt me echt een keigaaf ding.
 
Wind bescherming is overrated, vandaag "even" 300km woon werk verkeer gedaan.

Oordopjes in en maar hangen tegen de wind :D
 
Wind bescherming is overrated, vandaag "even" 300km woon werk verkeer gedaan.

Oordopjes in en maar hangen tegen de wind :D

Als ik er helemaal voor ga liggen, dan gebruik ik het cockpitje als windscherm en vang ik amper wind :P

Mja zoals ik al aangaf, ikzelf rijd er denk ik nooit snelweg mee, alleen ringweg (70/80 km/u) en dan heb ik nog geen last van wind. Maarja, heb de bike samen met mn vader gekocht, en hij vind het wel zo prettig.. :P

@Brouwer; gebruik jij het windschermpje nog? anders mag je mij wel even PMen :P
 
Laatst bewerkt:
ik heb helemaal geen windscherm ;) Vind ze trouwens ook stuk voor stuk lelijke dingen. Ik heb deze besteld:

oacj9l.jpg


En dan in het zwart uiteraard :P Maar daar zit ik dus al ruim 5 weken op te wachten :/ Morgen toch maar weer eens bellen...
 
Oei.. dan was ik denk in de war met RUBS.. :P

Ik wil je trouwens niet beledigen, maar vind dat echt een lelijk windscherm, tenminste, op de foto dan. In het echt is het afwachten. Maarja, smaken verschillen, zo ook die hendels van je :P
 
Oei.. dan was ik denk in de war met RUBS.. :P

Ik wil je trouwens niet beledigen, maar vind dat echt een lelijk windscherm, tenminste, op de foto dan. In het echt is het afwachten. Maarja, smaken verschillen, zo ook die hendels van je :P


Ik vind hem wél mooi :9~ Mooie stroomlijn en als het nou ook nog een beetje functioneel is....ik denk van wel. Ziet er goed uit Sander! ;)
 
Oh Lady-M ik moet bekennen ik heb mijn leven gebeterd ik heb een eerste aanzet om mijn brommer schoon te maken, blijkbaar is in de regen rijden en ruim 600km in de laatste paar dagen helpen niet echt :)

Zelfs 2 van de 3 sponsor stickers van de zaak waar ik hem gekocht heb eraf weten te krijgen :D
 
Hey WEP, kun je mij een PM met je e-mail oid sturen?

Ik woon als het goed is bij jou in de buurt dus misschien kunnen we een keer een ritje doen :]
 
Oh Lady-M ik moet bekennen ik heb mijn leven gebeterd ik heb een eerste aanzet om mijn brommer schoon te maken, blijkbaar is in de regen rijden en ruim 600km in de laatste paar dagen helpen niet echt :)

Zelfs 2 van de 3 sponsor stickers van de zaak waar ik hem gekocht heb eraf weten te krijgen :D

Goed zo :} Je moet je motor met liefde behandelen. Hij/zij brengt je per slot van rekening tot nu toe iedere keer weer veilig thuis :)
 
Nog even en er moet ook verwarming en een achtergrond muziekje in het tuinhuisje waar ik mijn motor heb staan :P
Mijn liefde bestaat uit het zorgen dat de tank iedere keer weer vol komt :P

Vanavond maar eens kijken of ik de laatste sticker van het spatbord kan krijgen. Dat geel in de sticker stoort me ondertussen toch wel.
 
Nog even en er moet ook verwarming en een achtergrond muziekje in het tuinhuisje waar ik mijn motor heb staan :P
Mijn liefde bestaat uit het zorgen dat de tank iedere keer weer vol komt :P

Vanavond maar eens kijken of ik de laatste sticker van het spatbord kan krijgen. Dat geel in de sticker stoort me ondertussen toch wel.


Goed zo, je leert het al ;)
Heb jij toevallig die foto's van mijn motor tegen die blauwe muur in een hogere resolutie?
 
Hoe groot wou je hem hebben? En als je hem wil laten afdrukken dan weiger ik hem te versturen, die foto kan echt niet :P

Onder het motto zo'n motor kan veel mooier op de foto :P
 
Laatst bewerkt:
Zooo... Vanavond de nieuwe steps ( van een Z1000 bj 2010 *O* ) en toch de valdoppen gemonteerd ! Valdoppen iets aan moeten passen en hier en daar een stukken af moeten slijpen, maar ze zitten er op !

2csjqls.jpg
 
Zooo... Vanavond de nieuwe steps ( van een Z1000 bj 2010 *O* ) en toch de valdoppen gemonteerd ! Valdoppen iets aan moeten passen en hier en daar een stukken af moeten slijpen, maar ze zitten er op !

[afbeelding]


Netjes :9~ Was het lastig om die stepjes te monteren? Waar heb je ze vandaan? Ik vind ze erg mooi. Al wat van je topkuipje gehoord?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan