Be-He Landmark Rally 2011

Zo te zien is er weinig animo...
Denk dat als er minder dan 10 aanmeldingen zijn er weinig lol aan te beleven is en dat ik dan de boel maar afblaas of behoorlijk inkort/aanpas.
Ik wacht nog tot 31 mei.
 
Ik wil wel meedoen maar ik zit momenteel een beetje verrot in de tijd :')

Het gaat niet om momenteel....
Begint pas 1 juni en dan krijg je 4 foto's per maand.
Elke maand.
Je kunt er dus ook voor kiezen de foto's op te sparen per maand...Issa simple.

Ik heb er vrij veel tijd ingestoken en zou het zonde vinden als er zo weinig animo voor is.
Dan blaas ik alles af.

Graag of helemaal niet.
 
Laatst bewerkt:
Zo jammer dit gebrek aan aanmeldingen. Vorig jaar was erg leuk en jammer als het nu niet door mag gaan
 
Inderdaad...we zullen het wel zien..anders maken we er gewoon een prive feestje van.
Dan doen we 5 foto's en laat ik de route achtewege.
 
schop.jpg

waar is hij?
 
Lijkt me leuk om aan mee te doen.
Heb je misschien een voorbeeld van wat je opgestuurd krijgt en waar je het dus mee moet doen? Ik heb namelijk nog niet veel kennis van alles in NH (nog een jong broekie :') ) dus vraag me af of ik dus uberhaupt een punt ga vinden :P
 
Zie de foto van diekooi. geen idee waar het is maar je moet je kennis en kunde gebruiken. vergeet ook vrienden en familie niet. je kan in het landmarktopic van vorig jaar kijken voor meer voorbeelden
 
Heb ook even de zoekfunctie gebruikt |(
Even het topic van vorig jaar doorgenomen en er achter gekomen dat je eerst totaal niet weet waar het is, je na een foto van iemand anders vanuit een andere hoek wél weet waar het is.
M'n pa kan me waarschijnlijk ook af en toe vertelln waar het is doordat hij half NH door heeft gefietst op de racefiets.

Zal er over denken, klinkt leuk in ieder geval :Y
 
goed bezig. dat anker is ook leuk om te zoeken. en die is in eens weg :?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan