Be-He Landmark Rally 2011

Ik hoop er vrijdag bij te kunnen zijn, afhankelijk van hoelaat ik thuis ben van school.
Kan ik misschien toch het grootste gedeelte van de mensen zien die hieraan mee hebben gedaan.
 
Laatst bewerkt:
Speibelen.... Bestaat toch nog???

Nee niet op HBO, moet lekker zelf weten of ik kom of niet, is puur voor mezelf dus het is geen speibelen :P
Sterker nog, ik ben vrijdag vrij. Maar ik moet voor project waarschijnlijk aan de gang op school, anders moet ik de tijd die ik er op school voor aan de gang ben wel thuis aan de gang.
 
Nee niet op HBO, moet lekker zelf weten of ik kom of niet, is puur voor mezelf dus het is geen speibelen :P
Sterker nog, ik ben vrijdag vrij. Maar ik moet voor project waarschijnlijk aan de gang op school, anders moet ik de tijd die ik er op school voor aan
de gang ben wel thuis aan de gang.

Das niet verkeerd tegenwoordig :) zelf weten of je naar school gaat...... :P
Maar ik snap hum....

Wat voor project doe je? ( bc. Is niet nieuwsgierig ofzo)
 
Nee niet op HBO, moet lekker zelf weten of ik kom of niet, is puur voor mezelf dus het is geen speibelen :P
Sterker nog, ik ben vrijdag vrij. Maar ik moet voor project waarschijnlijk aan de gang op school, anders moet ik de tijd die ik er op school voor aan de gang ben wel thuis aan de gang.
:^ Bij de hoorcolleges mag je inderdaad zelf bepalen of je wel of niet wil gaan, de werk colleges is het wel verplicht om aanwezig te zijn. (bij ons dan)
Wel gaan ze er vanuit dat je alle opdrachten snap die je krijg zonder uitleg, de projecten zelfstandig opzet en helemaal compleet inlever (je snapt het zeker al, ook zonder uitleg)
en veel voorbereidingen voor het werk college zelf anders snap je er ook helemaal niks van. Oja dan heb je ook nog toetsen en ik heb nog buitenschoolse activiteit waarbij ik iets met gehandicapten of andere (licht) beperkte mensen moet doen.
 
:^ Bij de hoorcolleges mag je inderdaad zelf bepalen of je wel of niet wil gaan, de werk colleges is het wel verplicht om aanwezig te zijn. (bij ons dan)
Wel gaan ze er vanuit dat je alle opdrachten snap die je krijg zonder uitleg, de projecten zelfstandig opzet en helemaal compleet inlever (je
snapt het zeker al, ook zonder uitleg)
en veel voorbereidingen voor het werk college zelf anders snap je er ook helemaal niks van. Oja dan heb je ook nog toetsen en ik heb nog

buitenschoolse activiteit waarbij ik iets met gehandicapten of andere (licht) beperkte mensen moet doen.


Bijvoorbeeld op vrijdag avond om 1900 uur met een stel mafketels een ezel beklimmen.... :P :)
 
Laatst bewerkt:
Das niet verkeerd tegenwoordig :) zelf weten of je naar school gaat...... :P
Maar ik snap hum....

Wat voor project doe je? ( bc. Is niet nieuwsgierig ofzo)

Ben nu bezig met het ontwerpen van het hydraulisch systeem (watergangen, duikers, riolering enz) van een bedrijventerrein in purmerend.
 
P1040239.jpg


maandag nog even een plaatje geschoten *O*

20:00 is goed :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan