Den Bosch e.o. deel 23 Verkiezingen voor de ASO bestuursraad

Status
Niet open voor verdere reacties.
Damn man dat is echt balen. 1500 euro is inderdaad een aardige smak geld.

De hele week al aan het overanalyseren wat er is gebeurd, hoe het voorkomen had kunnen worden etc? ;)

edit: Bij mij zit de pink ook vast...dus dan breek je 2 ipv 1 vinger... :+ Ik kan uit ervaring met de (trap)fiets helaas zeggen dat het niet altijd je vingers zijn die breken, maar soms ook je arm...grrr :X

Zitte gij in het gips dan?????
 
Voor de kijkers thuis, deze races zijn ook weer van start gegaan :9

duke05.jpg


Lijkt wel of hij hier aan het relaxen is :+

naamlooszf.jpg
 
was ook geen bevel KPL.... meer van een advies... niks moet...poepen moet! anders krijgde buikpijn... moeten doen ze bij de KL maar, brulbeer is van het moeten... wij zijn van het mogen _O-


articuleer je zelf dan is beter Sgt.. :+ poepen moet niet maar is wel zo verstandig :Y ...
ja die jongens bij de KL lopen heel wat vrije uurtjes mis zo :N _O- _O-
 
Laatst bewerkt:
Maurits, als de R6 gefixt is ga je dan wel rustiger aan doen?

Waarschijnlijk weer in het begin, maar van deze heb ik geleerd dat ik wat minder hard moet insturen. Of ik er rustiger van ga rijden weet ik niet (hier thuis weten ze het wel zeker van niet :+ ).

die onderste ziet er ontspannen uit! We kunnen wel eens wat rommelen met polyester aan mijn r6, dan hoef jij deze zomer niet thuis te zitten :+

Jouw kuipwerk op de mijne? :+
 
Hoppa vanmiddag naar die ellendige huisarts om te kijken of ik echt geen kinkhoest heb.. Grr!
Morgen toch gewoon lessen als ik daadwerkelijk die kinkhoest heb!!!
 
Is precies dezelfde zooi als van die Ebay aanbieders uit Hong Kong, zij verkopen het gewoon door.

Stuk duurder dus via deze weg...

Inderdaad, als je het direct besteld scheelt het een honderd of 2 (na alle invoerrechten, belastingen enz.) Pasvorm lijkt niet altijd helemaal geweldig te zijn, al moet ik zeggen dat ik in het kuipwerk topic mooie sets heb gezien. Dan heb je een mooi setje voor weinig geld...maar het is natuurlijk niet origineel wat ook weer een eventuele verkoopprijs kan beinvloeden.
 
Inderdaad, als je het direct besteld scheelt het een honderd of 2 (na alle invoerrechten, belastingen enz.) Pasvorm lijkt niet altijd helemaal geweldig te zijn, al moet ik zeggen dat ik in het kuipwerk topic mooie sets heb gezien. Dan heb je een mooi setje voor weinig geld...maar het is natuurlijk niet origineel wat ook weer een eventuele verkoopprijs kan beinvloeden.



maatje van me heb ook zo'n complete kuipset voor zijn R1 laten komen

maar die heb op een gegeven moment toch maar een 2dehandse origineel kuipenset gekocht

rommel pasten voor geen meter :N :N
 
Inderdaad, als je het direct besteld scheelt het een honderd of 2 (na alle invoerrechten, belastingen enz.) Pasvorm lijkt niet altijd helemaal geweldig te zijn, al moet ik zeggen dat ik in het kuipwerk topic mooie sets heb gezien. Dan heb je een mooi setje voor weinig geld...maar het is natuurlijk niet origineel wat ook weer een eventuele verkoopprijs kan beinvloeden.
Ik had hiervoor een 600RR, daar waren die kuipsetjes wel aantrekkelijk voor, aangezien er een tankcover bij zat.

In het geval van Maurits zal hij altijd z'n tank nog moeten laten spuiten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan