Triumph Speed Triple topic deel 20

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nee, alleen de locaties van de zekeringen.
Ben er (lichtelijk uitgedrukt) een beetje ziek van dat ie bij hard remmen nog steeds niet goed remt. Nieuwe schijven en blokken en nog steeds.... alsof je bij hard remmen over wisselend oppervlak rijdt zonder dat de abs ingrijpt (geen pulserend remhendel). Hij gaat dan onregelmatig schokkerig remmen terwijl je een constante druk op het remhendel hebt. Voor het gevoel blokkeert het remhendel ook.
Gister meerdere 'noodstops' gemaakt tot de remblokken gewoon rookten en het remhendel een veel grotere slag kreeg. Maar daarna... nog steeds. Dus wéér terug naar de dealer. Zal eens voorstellen om het hele systeem te laten ontluchten ofzo.

Geeft geen vertrouwen in druk verkeer of als je met Mach 3 op een bocht afkomt.
Toch vreemd want in de testen komt de ABS er positief uit. Waarbij de ABS van de voorrem minder snel reageerd dan de achterrem.
 
is wel een 8-) ding

Heel goed :Y, hij is al aardig hoe ik hem hebben wil...effe offtopic:
[afbeelding]
Kon er gisteren helaas niet bij zijn maar volgende x rij ik graag mee met jullie.
ook een wies apperaat hoor :}
en uhh leuk man volgende x mee :Y
:W

Dank u!
Nog 1tje om af te sluiten dan ;)
5824699758_ce97d79d5c_b.jpg
 
:o

ergste rommel is er af, straks eerst weer rijden, morgen zien we wel weer verder.

scheelt ook dat ik geen tuin heb dus met emmertjes de lift in moet om en de motor niet te lang alleen kan laten staan om schoon water te halen. :(
Goeiedag Gejabo...heb ik jouw zien rijden?
Je reed vanaf Hoenderloo en ik (Rode Street) vanaf andere kant om +/- 14:30 vanmiddag..
:]
 
Toch vreemd want in de testen komt de ABS er positief uit. Waarbij de ABS van de voorrem minder snel reageerd dan de achterrem.
Ik heb nog geen ABS testen van de Speed kunnen lezen.
Wel net ff een poosje zonder de zekeringen er in gereden.... toch wel ff wat beter. Al gaat ie ook heel snel omhoog aan de achterkant. Zou best kunnen dat het grensgebied van de ABS een beetje matig is. Zal het alsnog bij de dealer melden en kijken of ik op hun ABS demo kan rijden om te vergelijken.
 
Ik heb nog geen ABS testen van de Speed kunnen lezen.
Wel net ff een poosje zonder de zekeringen er in gereden.... toch wel ff wat beter. Al gaat ie ook heel snel omhoog aan de achterkant. Zou best kunnen dat het grensgebied van de ABS een beetje matig is. Zal het alsnog bij de dealer melden en kijken of ik op hun ABS demo kan rijden om te vergelijken.
of vragen of er een update is van het abs systeem
wel klote dat het zo niet is wat je verwacht -O-
 
Laatst bewerkt:
FF topic vol pompen !! })

Deze stond ook op mijn toenmalig lijstje:
full



Dit was m geworden, toen nog relatief standaard:
full



En zo is ie nu:
full

*O* *O* *O* *O* :9~ :9~ :9~ :9~
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan