Triumph Speed Triple topic deel 20

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik heb die van bike lift werkt super *O* alleen is de prijs :X

speedtripleopbok.jpg


:P
 
Laatst bewerkt:
merci, en welke padockstands passen zoal op een s3? ducati, honda?
ben er gister achtergekomen dan kettingsmeren verrekte lastig zonder middenbok :P

ow, en het was vanochtend op de motor nietzo warm als het eruit zag :+

Heb nog een Bike-lift staan, 1x gebruikt, dus gewoon nieuw :Y Interesse ?
 
ja best wel, ware het niet dat bij de eerste sessie na 4 ronden een rode vlag hing.....iemand over de kop geslagen in de hugenholtz..... -O- .... helicopter op de baan ...buiten bewustzijn afgevoerd hoorde ik.... geen prettig gezicht ... :N :N
Schijnt niet echt goed te gaan met hem :N , waarschijnlijk zal hij nooit meer motor kunnen rijden -O-
Tijdens de andere 2 sessies ook weer beide keren een 60 km vlag...dan kom je niet lekker in een ritme, maar wat we gereden hebben was dan wel weer... :9~
Zat in de groep bij Pina's maatje Raymond met die übergeile Street....
Hij vond dat je goed reed! :}
Kortom dit moet nog een keer over.. :Y :Y

......
Je hebt de smaak lekker te pakken! ;)
Ik vind het verrekte lastig zo'n middenbok :$ Vooral als je een bankstel of zeilboot wilt opbokken die nie eens een ketting heeft :X
Gewoon al je gewicht gebruiken :Y ........maar dat moet je dan wel hebben! _O-
Lang leve de sidestand/jiffy
*O* *O* *O*
Voor jou helemaal! :+

potje spierballen halen

[afbeelding]
full



Ik heb die van datona, valt tegen. De paddockstand buigt iets door waardoor je motor een beetje scheef staat. Hij valt niet om, maar het is een lelijk gezicht en dat willen we niet...
Ik heb die van Bike-Lift, en die bevalt uitstekend!!! :}

Enige probleem is dat Triumph gek genoeg 2 verschiilende achterassen (met verschillende binnendiameters) gebruikt, zodat het soms toch nodig is de as van de paddock-stand een stukje af te frezen :/
ik heb die van bike lift werkt super *O* alleen is de prijs :X

[afbeelding]

:P
Die bedoel ik! :}
Heb nog een Bike-lift staan, 1x gebruikt, dus gewoon nieuw :Y Interesse ?
Ik zeg "doen" :Y
 
Gadverdamme, moet een beste smak geweest zijn.
't Is waarschijnlijk een combinatie van factoren geweest waardoor hij zo'n ernstig letsel heeft opgelopen ;( , maar de laatste info die ik heb is van de dag er na, dus hopelijk is zijn toestand wellicht wat verbeterd :/
 
't Is waarschijnlijk een combinatie van factoren geweest waardoor hij zo'n ernstig letsel heeft opgelopen ;( , maar de laatste info die ik heb is van de dag er na, dus hopelijk is zijn toestand wellicht wat verbeterd :/


het is maar te hopen dat alles weer goed komt, want dat ie niet meer kan rijden...bizar hoor, daar moet je toch niet aan denken.
 
Zo net FF met een fluisterpijp gereden, wel vreemd, om wer ff niks te horen :)
ben in iiedergeval klaar voor Zandvoord :) heb er wel zin in, alleen kunnen er dus ook rare dingen gebeuren als ik het hier zo lees.......
toch maar ff een airbag pak aanschaffen :)
 
ja best wel, ware het niet dat bij de eerste sessie na 4 ronden een rode vlag hing.....iemand over de kop geslagen in de hugenholtz..... -O- .... helicopter op de baan ...buiten bewustzijn afgevoerd hoorde ik.... geen prettig gezicht ... :N :N
Tijdens de andere 2 sessies ook weer beide keren een 60 km vlag...dan kom je niet lekker in een ritme, maar wat we gereden hebben was dan wel weer... :9~
Zat in de groep bij Pina's maatje Raymond met die übergeile Street....

Kortom dit moet nog een keer over.. :Y :Y

Jij succes zondag he


mmmmm opletten in die boch?
maatje zei ook dat zandvoort voor motoren best trikkie is, vooral als het een beetje nat word....
 
Eindelijk naar al die tijd mag ik straks mijn broertje weggeven, aan zijn wijffie. Dat weggeven had ik al 30 jaar eerder gewilt maarja....

nadeel is wel vandaag niet rijden ;( maar morgen met het bankstel naar Amsterdam *D

motorpak goeiste pak aan, kats meneer vandaag. Voel me niet zo goed zo maar ja tis maar voor ff

:W
 
Eindelijk naar al die tijd mag ik straks mijn broertje weggeven, aan zijn wijffie. Dat weggeven had ik al 30 jaar eerder gewilt maarja....
Have fun *O*
nadeel is wel vandaag niet rijden ;( maar morgen met het bankstel naar Amsterdam *D
Als je hem maar niet bij het Waterlooplein parkeert :N , dan denken ze dat-ie daar voor de verkoop staat! _O-
motorpak goeiste pak aan, kats meneer vandaag. Voel me niet zo goed zo maar ja tis maar voor ff

:W
Je komt de dag wel door met een paar biertjes! ;)
 
Eindelijk naar al die tijd mag ik straks mijn broertje weggeven, aan zijn wijffie. Dat weggeven had ik al 30 jaar eerder gewilt maarja....

nadeel is wel vandaag niet rijden ;( maar morgen met het bankstel naar Amsterdam *D

motorpak goeiste pak aan, kats meneer vandaag. Voel me niet zo goed zo maar ja tis maar voor ff

:W
leuk man veul plezier dan en morgen weer lekker :]
 
Het TRippelfreaks!

FF een vraagje....

Mijn Speed 1050 uit 2006 heeft net een grote beurt gehad, is weer helemaal prima in orde, op 1 ding na wat ik erg vreemd vond.... De monteur kreeg 1 vd bougies niet los (draaide er zelfs een bougiesleutel op stuk) en heeft er dus geen nieuwe bougies in gezet....

Iemand die een tip heeft? Ze hebben er een soort kruipolie op laten weken... maar ging niet los....

Ik wil zelf nu t blok een keer goed warm rijden, misschien dat ze dan beter los komen?


GR. Roel
 
Het TRippelfreaks!

FF een vraagje....

Mijn Speed 1050 uit 2006 heeft net een grote beurt gehad, is weer helemaal prima in orde, op 1 ding na wat ik erg vreemd vond.... De monteur kreeg 1 vd bougies niet los (draaide er zelfs een bougiesleutel op stuk) en heeft er dus geen nieuwe bougies in gezet....

Iemand die een tip heeft? Ze hebben er een soort kruipolie op laten weken... maar ging niet los....

Ik wil zelf nu t blok een keer goed warm rijden, misschien dat ze dan beter los komen?


GR. Roel
Dat is toch wel heel vreemd. Een monteur die de bougies niet los krijgt.
Warm zou kunnen helpen, maar dan moet je zeker wachten met nieuwe erin draaien tot het blok weer koud is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan