MFMM 2011 De foto's

En lulligste is dat ze nu waarschijnlijk op t bureau meelezen en zich rotlachen omdat wij hun doodirritant vonden vandaag.. Oftewel geslaagde dag voor die numbnuts _O-
Valt wel mee hoor


Heb met 1 van die mannen gesproken en ze staan niet voor de bekeuring maar alleen voor de veiligheid

wat ik best kan begrijpen ondanks dat ik t kut vind


Over een legale plek:
Dat gaat nooit gebeuren wat stichting Motor-Forum gaat de verantwoordelijkheid niet opzich nemen.
Degene die t organiseert ook niet gezien het dan geld gaat kosten door onder andere verzekeringen en dergelijke
 
Mijn bijdrage:

Motorforum Megameet 1

Originele foto's via PB aan te vragen :W
*O*

Foto-HHKHXCRD.jpg


Die van MijnAlbum is groot zat. Bedankt!
 
Valt wel mee hoor


Heb met 1 van die mannen gesproken en ze staan niet voor de bekeuring maar alleen voor de veiligheid

wat ik best kan begrijpen ondanks dat ik t kut vind

Is idd wat voor te zeggen.. Het is een grootschalig evenement dus willen ze toezicht :Y

Over een legale plek:
Dat gaat nooit gebeuren wat stichting Motor-Forum gaat de verantwoordelijkheid niet opzich nemen.
Degene die t organiseert ook niet gezien het dan geld gaat kosten door onder andere verzekeringen en dergelijke

Als het geld, bijv entree gaat kosten, denk dat het ook dan snel gedaan is met de drukte misschien..
 
waar blijven alle video's die iedereen heeft gemaakt bij de rotonde? Kut trouwens zeg om te vallen waar iedereen naast staat door zo'n stom wit vlak.

ik hoorde dat er iemand gevallen was bij de rotonde vandaag
met nog een pasagier achterop was jij dat dan ???
 
Laatst bewerkt:
Ik doe lekker geen moeite om te monteren. Gewoon zo klein stukkie erop geknald. Wat versneld ja, dat looptempo is anders echt niet door te komen. :P

 
Deze Pliessie moest ook de dag bederven.
De rijder reed in een grote groep en net door rood ....
Oom agent had waarschijnlijk geen zin om het verkeer te regelen (had zeker zijn bonnen quota nog niet gescoord).
 
Laatst bewerkt:
hij stond achter me in de rij bij mc donalds in veenendaal ff mee staan praten toen was die wel vriendelijk hij wilde ook misschien gaan motor rijden want hij was samen met nog een andere
de enigste die geen motor rijbewijs had binnen hun politie.
 
Terug
Bovenaan Onderaan