MF Gooi en Vechtstreek deel * 101 * Eifel Voorbereidingstijd

Op de vraag van Foen, mag mijn scootert in de OP

  • X, je bent te streng. Plaatsen dat piccie.

    Stemmen: 5 5,4%
  • Tuurlijk, BMW mag ook :')

    Stemmen: 34 37,0%
  • Nee. En flikker die Harlie er ook maar uit :P

    Stemmen: 44 47,8%
  • Scooter: Optieven!!!

    Stemmen: 9 9,8%

  • Totaal aantal stemmers
    92
Status
Niet open voor verdere reacties.
@ Ernst, mischien dat ik nog even die kant ook op wil. Oscar moet volgens mij zover ik weet ook rijden. Als het mooi weer is ben ik mischien nog wel ff te porren :Y
 
:W Heerlijk stukje gereden zojuist :)

X en Achi gespot toen ik Anna's hoeve in ging en zij er net vandaag kwamen :P
*Hee, twee BMW's :) ..... X en Achi gingen volgens mij rijden samen :Y ..... Hee, die voorste is best groot :P

:W :W :W Hevig zwaaien :+


Net op de Joh. Gerardtsweg volgens mij Teun gespot :) Ik kwam achter je rijden, jij ging de Larenseweg op, ik rechtdoor op de Kam. Onnesweg om naar huis te gaan :P :W
Mx-**-30?
 
ik zal in de eifel waarschijnlijk de grootste herrie schopper zijn, maarja een andere uitlaat is een dag werk dus dat ga ik niet doen.
Gelukkig heb ik een chopper en klinkt ie meer laag, dan jankend

hopen maar dat dat mijn geluk zal zijn.
Gaan er zo nog mensen rijden?
:o Net te laat....

Oh, en let je even op? Zo hoort een toppie er dus uit te zien! :+
:^

ik mis eigenlijk wat voor de dames :/
:/

_O-

Thanks Rabasa, maar ik heb dat geprobeerd en is dus echt niet mijn ding _O-
:o
 
altijd leuk op de MM onderuit gaan met toeschouwers :X




edit: Als ik het goed begreep was dit jochie de grote vriend van Nocer :')


o my god, dan dan heb je zeker het schaamrood op je kaken staan met al die toeschouwers, ik zou jankend wegrennen denk en verstoppen totdat iedereen weg is.

CF@ gefeliciteerd met je job
 
@ Ernst, mischien dat ik nog even die kant ook op wil. Oscar moet volgens mij zover ik weet ook rijden. Als het mooi weer is ben ik mischien nog wel ff te porren :Y
OK even onthouden ;)

TT_1441.jpg
 
Leuke foto. Is ook wel toevallig. Zat echt net te kijken op de site naar de foto's en dacht al dat ik je zag.. Is nu iig bevestigd! :) Hoe ging het? Was het leuk om te doen zo voorrijden? Nog gekke dingen gebeurD?
 
Leuke foto. Is ook wel toevallig. Zat echt net te kijken op de site naar de foto's en dacht al dat ik je zag.. Is nu iig bevestigd! :) Hoe ging het? Was het leuk om te doen zo voorrijden? Nog gekke dingen gebeurD?
Je bent wel met 100 dingen bezig wil je het goed doen dus je kan niet zoveel aandacht aan je eigen rijden geven als je zou willen.

Geen gekke dingen gebeurd, super weertje en ondanks dat de rijsessies in tijd zijn verkort zijn er toch nog een hoop die in de laatste sessie eerder afhaken of niet rijden. Verstandig in ieder geval! :Y
Als marshall rijd je wel 2x zoveel km als de cursist dus je moet ook scherp op jezelf blijven. Leuk en geslaagde dag in ieder geval :Y
 
:W Heerlijk stukje gereden zojuist :)

X en Achi gespot toen ik Anna's hoeve in ging en zij er net vandaag kwamen :P
*Hee, twee BMW's :) ..... X en Achi gingen volgens mij rijden samen :Y ..... Hee, die voorste is best groot :P

:W :W :W Hevig zwaaien :+


Net op de Joh. Gerardtsweg volgens mij Teun gespot :) Ik kwam achter je rijden, jij ging de Larenseweg op, ik rechtdoor op de Kam. Onnesweg om naar huis te gaan :P :W
Mx-**-30?
in eerste instantie herkende ik je niet van voren in me spiegel toen je me inhaalde en je sticker zag herkende ik je motor bij deze terug gespot
 
Hey CF, gefeliciteerd met je job... Lekker weer aan het werk.

Noor, ik hoop dat het nu opgelost is dan. Morgen nog even een ritje.... als je maar voorzichtig doet he.

Heerlijke dag gehad op het werk... wat complimentjes gehad over mijn manier van werken :) (altijd fijn) en weer lekker bezig geweest. Wel balen dat er afgelopen week ingebroken is en onze camera's en montage ruimte leeg gerooft is. Klote voor onze media leerlingen.

Morgen mag ik weer werken, heb er nu alweer zin in :)
 
Wordt vast een sportief dagje waarbij de beenspieren goed getraind worden:


Heb even een filmpje van een ultra-knuppel uitgezocht. :')
Overigens is het geheel toeval dat hij dezelfde helm als ik heb.... en ik ontken alles!


Lachspieren zijn inderdaad goed getraind :P :] 350km gemaakt en pijn aan mn reet van dat kut BMW zadel.

Bic Mac proestte ik bijna over tafel nadat X je sms voorlas _O- B|
 
CF: gefeliciteerd met je baan *O*

Ernst: :} mooi plaatje!! Jammer van het (als Marshall verplichte) hesje. ;)
ik heb er zin in 13 juni
full
 
check de woordspeling ;):+
:') Hij leek me duidelijk :+








Thnx voor je SMS Nocert _O- we hebben gelachen ;)













Donders leuk door de bossen, weilanden en weet ik veel wat voor paadjes gestuurd.
Erg veel los mul zand, dus zweten geblazen. (al is het not done :') )

Vanavond heerlijk met WB gereden en gegeten bij Ome Ko in Muden :9





Nu bijlezen :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan