Den Bosch e.o. deel 24 Nieuwe vriendschappen worden gesloten

Status
Niet open voor verdere reacties.
als je een keer over je heen laat lopen blijven mensen dat doen.
Ik ben nooit gepest geweest op school maar was er ook niet echt een goede voor
want ik klapte er gelijk op das ook niet goed maarja.
 
gewoon van je afbijten en laten zien wie er de baas is.


Dat doe ik ook heus wel O-)
Heb al bij bepaalde jongens, ze op de grond gelegd en gieter water over hun kop gegooid, ze met 12 cm hakken achter na gerend en bepaalde klappen en schaafwonden bezorgd :$
 
Ik was ook altijd een redelijk buitenbeentje, maar had altijd m'n woordje klaar en daardoor viel het wel mee qua echt pesten :P

Nu op de uni overigens geen last meer van :+ En de mensen die een hekel aan mij hadden op de middelbare school doen nu normaal tegen me als ik ze zie _O-
 
Laatst bewerkt:
Ik ben weer werken :W

Vanochtend kwam de assistent supermarktmanager mij helpen op de afdeling, best vreemd om haar te zeggen hoe en wat ze moet doen _O-
 
Ik was ook altijd een redelijk buitenbeentje, maar had altijd m'n woordje klaar en daardoor viel het wel mee qua echt pesten :P

Nu op de uni overigens geen last meer van :+ En de mensen die een hekel aan mij hadden op de middelbare school doen nu normaal tegen me als ik ze zie _O-

Ik kan je vertellen dat iemand ooit (3 jaar geleden) de hele school + mijn mentor tegen me op heeft gezegt,
ik werd toen ook gefilmd en gefotografeerd als ik door de gangen liep, ben ook ooit met tas en alles aan de kapstok gehangen..

Dat is ondertussen wel héél veel minder sinds ook IK mijn bekkie bij heb O-)
 
Laatst bewerkt:
Goeie morgen motorfanaatjes :W :W :W
Ik trek nu men rund aan en ga lekker downen :] :] :]
Khoop dak nie op me plaatje ga _O- _O- _O-
Maar nu gaat me knie aan de grond,ik laat jullie de vorderingen horen straks *O* *O* *O*
 
Sven en Marinka ik ben er weg van,ff iets in me bek stoppen(nee sven,geen anaconda)gewoon een broodje deze keer.Dus ik spreek jullie
DE GROENTEEEE :W :W
 
*zucht* nog 20 minuten vol houden,
ben op de helft bij mijn recensie nu :X maar er is serieus geen reet te vinden over dat pokke bandje -.-'
Als je nou zelf eens mocht beslissen waarover je recensie doet, maar nee :P
Net zoals dat de liedjes altijd voor je worden uitgezocht als je moet zingen & dan passen ze niet bij je stem :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan