MF Gooi en Vechtstreek deel *102* Zwaaien vanuit Hotel Maas

Status
Niet open voor verdere reacties.
Diddle gefeliciteerd!
full

full
 
Enige tijd terug heeft u bij ons een Zumo 660 ingeleverd waar het beeldscherm van kapot was. Deze is vervangen. Wel is er bij de technische dienst geconstateerd dat er veel krassen op het beeldscherm zitten door evt. zand. Toen de batterijklep open ging werd daar nog meer zand aangetroffen. Omdat het toestel waterdicht is tot op een meter diep onder water (ipX7) zou dit niet mogelijk moeten zijn. Alles is hersteld en ok bevonden maar kijk in het vervolg wel uit met de batterijklep verwijderen en het gebruik van het toestel.

:$
 
Laatst bewerkt:
WB. Alles heel is ook wel fijn :Y

Welke cam had jij ook al weer? De contour toch? Als het vocht er eenmaal inzit is het er lastig weer uit te krijgen. Zou hem eens een tijd in de zon leggen...

Contour inderdaad. Vrijdagavond hebben we een enorme bui gevangen, en ik had de cam nog op de motor zitten. Heb zelfs tussendoor even gefilmd, je ziet echt geen fuck. Terug bij Maas accu en SD kaart eruit en even de fohn er in laten blazen. Ding werkt verder perfect, maar er blijft wat vocht bij de lens zitten. Kwestie van even de lens eraf halen en laten drogen. :Y
 
Contour inderdaad. Vrijdagavond hebben we een enorme bui gevangen, en ik had de cam nog op de motor zitten. Heb zelfs tussendoor even gefilmd, je ziet echt geen fuck. Terug bij Maas accu en SD kaart eruit en even de fohn er in laten blazen. Ding werkt verder perfect, maar er blijft wat vocht bij de lens zitten. Kwestie van even de lens eraf halen en laten drogen. :Y
Als de lens er af kan ben je spekkoper maar ik betwijfel of dat zo makkelijk gaat...
 
Als de lens er af kan ben je spekkoper maar ik betwijfel of dat zo makkelijk gaat...

Dat kan. Ik bedoelde tussen de lens en het glaasje er voor zeg maar. Dat is zo gebeurd, heb alleen niet het schroevendraaiertje nu bij me, dus het moet nog even wachten.

Heb sowieso het ding al wel eens open gehad, kabeltje van de microfoon was losgekomen waardoor ik geen geluid mee had. Is eigenlijk echt een hele makkelijke unit. :Y

Wel jammer, want de dag na die regenbui heb ik best wel aardige beelden kunnen maken, maar gisteren dan bijvoorbeeld is alles mislukt. En dat is zuur, want daar zaten hele mooie stukken tussen. :/
 
Goede morgen, allemaal

@Manuela: Van Harte Gefelicteerd !!

@Herr.ik, D00rn: Welkom !!

@ToSiE: zit allemaal niet mee.
Wel leuk dat de kinderen zo enthousiast sturen.

Zo, lekker deze week de laatste zaken regelen voor het ritje naar Denemarken. Route afronden, hotels, deelnemershirts, ... Drukker dan als ik niet vrij ben ;)

Mooi nieuw achterlichie op de klassiekert, oorzaak olie-lekkage gevonden en tijdelijke oplossing bedacht (permanente oplossing is blok uit elkaar). Vanmiddag olie bijvullen, bandjes oppompen, kabeltjes in de teflon en dan weer ff wennen aan de trommelremmen ...
:]

Tnx :W
 
Gedag :P


Heerlijk gereden in de Eifel! Het weer was, op een fikse bui na, fantastisch. Evenals het gezelschap en de routes.

Kleine 1600KM erbij gezet *D Heb nog leuke filmpjes achter Chris en Bartje aan, maar nu eerst ff bijkomen :Z
 
@Diddle: *O* *O* :j Van harte!!!
@nieuwe: :W welkom

Ondertussen ook al even thuids van de Eifel. Heerlijk weekend gehad, lekker gereden (Fred :} ), mooie routes! (X: :} ) En prima kamer (WB: :j )

Duik alleen nu mn bed weer in, gisterenmiddag met knikkende knieen en trillende handjes van de motor gestapt en voelde me vanochtend niet veel beter -O- Dacht eigenlijk dat het de laatste dagen weer goed ging maar helaas. Morgen weer bezoekje aan de huisarts B|



:W
 
Laatst bewerkt:
Ik had gister ook knikkende knieen en trillende handjes, maar dat was omdat er ineens een tondeuse voor m'n neus stond te zoemen :')


Beterschap ;)
 
En, is de tondeuse verder gekomen dan alleen je neus? Verdomme, helemaal gemist. :')

Mooi dat iedereen weer min of meer veilig komt binnendruppelen. :Y

Jammer dat je je nu niet lekker voelt Michiel. -O-


Eigenlijk eens met wat er tot zover gezegd is; allen bedankt voor de gezelligheid, met name X en WB bedankt voor het opzetten en het mogen meerijden, heb er lekker achteraan kunnen hobbelen. :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan