MF Gooi en Vechtstreek deel *102* Zwaaien vanuit Hotel Maas

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jemig Jego!! Dat is zeker heeeeel erg schrikken... gelukkig is er niks gebeurd!

Hopelijk hebben alle Eifelrijders het erg naar hun zin.

Rabasa; wat ontzettend balen/stom wat er is gebeurd zeg... hopelijk heb je toch een leuk weekend.

vooral stom en dom ja |( -O-

Heb gelukkig een leuk alternatief voor komend weekend. :)
 
Zal ik me ook maar ff voorstellen dan :W

Joris, 25jr, opgegroeid in Bussum!
Ben weer terug in het gooi na 5 jaar in Amsterdam te hebben gewoond, dus het zou kunnen dat jullie me weer gaan spotten *O*

Ik vermaak mezelf op een zwarte DRZ400SM en voor de wat serieuzere en langere ritjes heb ik ook nog een witte BMW F650GS staan.

Had hiervoor een GS500, SV650S, RSV1000R en toen dus weer terug gegaan naar 400cc, maar toch de meeste lol met die 400cctjes *D

Rijd veel omgeving Baarn, Bussum, Laren, Hilversum, Soest, Eemnes.
 
Zal ik me ook maar ff voorstellen dan :W

Joris, 25jr, opgegroeid in Bussum!
Ben weer terug in het gooi na 5 jaar in Amsterdam te hebben gewoond, dus het zou kunnen dat jullie me weer gaan spotten *O*

Ik vermaak mezelf op een zwarte DRZ400SM en voor de wat serieuzere en langere ritjes heb ik ook nog een witte BMW F650GS staan.

Had hiervoor een GS500, SV650S, RSV1000R en toen dus weer terug gegaan naar 400cc, maar toch de meeste lol met die 400cctjes *D

Rijd veel omgeving Baarn, Bussum, Laren, Hilversum, Soest, Eemnes.

Welkom Joris :W

Het is hier nu even rustig aangezien iedereen in de Eifel zit. De achterblijvers zal je ook niet tegenkomen aangezien die of een kapotte motor hebben of tijdelijk geen rbw hebben :X :+
 
Zal ik me ook maar ff voorstellen dan :W

Joris, 25jr, opgegroeid in Bussum!
Ben weer terug in het gooi na 5 jaar in Amsterdam te hebben gewoond, dus het zou kunnen dat jullie me weer gaan spotten *O*

Ik vermaak mezelf op een zwarte DRZ400SM en voor de wat serieuzere en langere ritjes heb ik ook nog een witte BMW F650GS staan.

Had hiervoor een GS500, SV650S, RSV1000R en toen dus weer terug gegaan naar 400cc, maar toch de meeste lol met die 400cctjes *D

Rijd veel omgeving Baarn, Bussum, Laren, Hilversum, Soest, Eemnes.
Hey Herr...

Ritje zit er effies niet in. Dinsdag gaat de boel open ;)

Daarna maar es een blokkie om mee doen :Y
 
Zal ik me ook maar ff voorstellen dan :W

Joris, 25jr, opgegroeid in Bussum!
Ben weer terug in het gooi na 5 jaar in Amsterdam te hebben gewoond, dus het zou kunnen dat jullie me weer gaan spotten *O*

Ik vermaak mezelf op een zwarte DRZ400SM en voor de wat serieuzere en langere ritjes heb ik ook nog een witte BMW F650GS staan.

Had hiervoor een GS500, SV650S, RSV1000R en toen dus weer terug gegaan naar 400cc, maar toch de meeste lol met die 400cctjes *D

Rijd veel omgeving Baarn, Bussum, Laren, Hilversum, Soest, Eemnes.

Welkom Joris :W

Foto? O-)
 
Zal ik me ook maar ff voorstellen dan :W

Joris, 25jr, opgegroeid in Bussum!
Ben weer terug in het gooi na 5 jaar in Amsterdam te hebben gewoond, dus het zou kunnen dat jullie me weer gaan spotten *O*

Ik vermaak mezelf op een zwarte DRZ400SM en voor de wat serieuzere en langere ritjes heb ik ook nog een witte BMW F650GS staan.

Had hiervoor een GS500, SV650S, RSV1000R en toen dus weer terug gegaan naar 400cc, maar toch de meeste lol met die 400cctjes *D

Rijd veel omgeving Baarn, Bussum, Laren, Hilversum, Soest, Eemnes.

Hey Joris welkom! :W
Ken je alleen nog als Riding Game starter maar wist niet dat je zo in de buurt zat 8-)
Hier ook een zwarte DRZ400SM.
Dat zijn er al 3 in dit topic dan *D

Mies: vessie in the pocket ;) Hoe laat sta je voor de deur?

Maakt mij niet uit, wat had je zelf in gedachten? *D
 
Hey Joris welkom! :W
Ken je alleen nog als Riding Game starter maar wist niet dat je zo in de buurt zat 8-)
Hier ook een zwarte DRZ400SM.
Dat zijn er al 3 in dit topic dan *DMaakt mij niet uit, wat had je zelf in gedachten? *D

haha idd alleen de riding game is een beetje aan het uitsterven geloof ik :')

Zijn er nog ritjes gepland? Lijkt me wel lache om met 3 drztjes te knallen :9
 
Geen tijd specifiek in gedachte :N

Beetje bijtijds zodat we bijtijds aan de halve koeien kunnen beginnen? Roepen jullie het maar wat het beste uitkomt met die kids ;)
 
haha idd alleen de riding game is een beetje aan het uitsterven geloof ik :')

Zijn er nog ritjes gepland? Lijkt me wel lache om met 3 drztjes te knallen :9
Uitsterven niet maar de meeste zijn te lui om er een leuke foto van te maken ;) Huidige opdracht is voor iedereen in een half uur te realiseren maar toch komt het er niet van :N
 
Geen tijd specifiek in gedachte :N

Beetje bijtijds zodat we bijtijds aan de halve koeien kunnen beginnen? Roepen jullie het maar wat het beste uitkomt met die kids ;)

11:00 bij jou?
En rond 17:30 bij ons dan?
Hebben we tijd zat om ons even goed te vermaken toch? 8-)
 
:Y
Anders breng je haar hoofdje misschien op hol O-)

_O-

Pic van mn DRZ

drz.png
 
Uitsterven niet maar de meeste zijn te lui om er een leuke foto van te maken ;) Huidige opdracht is voor iedereen in een half uur te realiseren maar toch komt het er niet van :N

Moet bekennen dat ik zelf ook nog nooit actief meegedaan heb met een foto :$
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan