MF Gooi en Vechtstreek deel *102* Zwaaien vanuit Hotel Maas

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ah, Rabasa.. gelezen.. Klote zeg\



Toppie voor Joppie *O*
105+Antonio+Banderas+picture.jpg


Voor Manuela
campaign_images.jpg


Voor Rabasa
blog-hayden_panettiere1.jpg


En nog een kleintje
mmcdreamy.jpg
 
Laatst bewerkt:
Michiel is wel naar de Eifel hoor :P
Maar als je mij bedoeld dan heb je toch niet goed terug gelezen ook al was het zo weinig :X

Michel in "MF Gooi en Vechtstreek deel * 101 * Eife..."

;)

Meh bedoelde jou idd...

Maar de reden haal ik hier niet helemaal uit maar 1+1= Jij zou je DRZ met die van Tosie in n busje ofzo mee nemen en dan daar uitladen en hobbelen?

Wel bummer maar de Eifel ligt er volgend jaar ook zeker nog *O*

@ Tosie: Owh kijk aan, das wel rap opzich :Y Ik duim voor je dat het allemaal mee valt hoor ;)
 
Meh bedoelde jou idd...

Maar de reden haal ik hier niet helemaal uit maar 1+1= Jij zou je DRZ met die van Tosie in n busje ofzo mee nemen en dan daar uitladen en hobbelen?

Wel bummer maar de Eifel ligt er volgend jaar ook zeker nog *O*

@ Tosie: Owh kijk aan, das wel rap opzich :Y Ik duim voor je dat het allemaal mee valt hoor ;)
Ze zitten eigenlijk vol tot medio juni :$ Kennelijk ooit es iets goed gedaan daaro ;)

Als het spul toch opengaat meteen maar alles vervangen wat dubieus is. Zal wel pijn doen maar dan kan ik er weer tegen aan :]

Voel me wel lichtelijk gecastreerd zo zonder brommer :/
 
Meh bedoelde jou idd...

Maar de reden haal ik hier niet helemaal uit maar 1+1= Jij zou je DRZ met die van Tosie in n busje ofzo mee nemen en dan daar uitladen en hobbelen?

Wel bummer maar de Eifel ligt er volgend jaar ook zeker nog *O*

@ Tosie: Owh kijk aan, das wel rap opzich :Y Ik duim voor je dat het allemaal mee valt hoor ;)

Toos en ik zouden samen met de auto en trailer gaan, DRZ is leuk speelgoed....maar hem er helemaal heenrijden is niet echt een optie :P
Ik heb zelf geen trekhaak onder mijn auto en ook geen aanhanger. Dus toen Toos niet ging had ik 2 opties: niet gaan of via anderen hier een berg dingen proberen te regelen. Heb zat opties aangeboden gekregen waarvoor echt dikke :}
Maar Bottom line: ik ga niet graag met andermans spullen zo ver rijden of dat andere mensen zich in bochten moeten wringen om het voor mij allemaal mogelijk te maken ;)
Dop het liefst mijn eigen boontjes zegmaar :P
 
Ze zitten eigenlijk vol tot medio juni :$ Kennelijk ooit es iets goed gedaan daaro ;)

Als het spul toch opengaat meteen maar alles vervangen wat dubieus is. Zal wel pijn doen maar dan kan ik er weer tegen aan :]

Voel me wel lichtelijk gecastreerd zo zonder brommer :/

Hmmz das dikke mazzel, tof *D

Mja dan kan ie er wel onwijs lang weer tegen aan :]
En ik ken en begrijp je gevoel, even geduld ;)


Meh bedoelde jou idd...

Maar de reden haal ik hier niet helemaal uit maar 1+1= Jij zou je DRZ met die van Tosie in n busje ofzo mee nemen en dan daar uitladen en hobbelen?

Wel bummer maar de Eifel ligt er volgend jaar ook zeker nog *O*

@ Tosie: Owh kijk aan, das wel rap opzich :Y Ik duim voor je dat het allemaal mee valt hoor ;)

Toos en ik zouden samen met de auto en trailer gaan, DRZ is leuk speelgoed....maar hem er helemaal heenrijden is niet echt een optie :P
Ik heb zelf geen trekhaak onder mijn auto en ook geen aanhanger. Dus toen Toos niet ging had ik 2 opties: niet gaan of via anderen hier een berg dingen proberen te regelen. Heb zat opties aangeboden gekregen waarvoor echt dikke :}
Maar Bottom line: ik ga niet graag met andermans spullen zo ver rijden of dat andere mensen zich in bochten moeten wringen om het voor mij allemaal mogelijk te maken ;)
Dop het liefst mijn eigen boontjes zegmaar :P

Hmmz ok, tof van iedereen wel! *O* :}
Maar ik snap ook dat je niet die last wilt hebben enzo.
En op n DRZ niet ff daarheen hobbelen, dacht dat jij motorrijder was? :P

Ah, Rabasa.. gelezen.. Klote zeg\



Toppie voor Joppie *O*
[afbeelding]

Voor Manuela
[afbeelding]

Voor Rabasa
[afbeelding]

En nog een kleintje
[afbeelding]

En ik dan? -O-


En ik?? -O- :?
 

Afspraakje met iemand O-)


Middag :W :W

@ Rabasa: Shit man, net even gezocht, maar das zuur zo vlak voor het weekend, volgende keer iets minder 'snel' ;)

Eerst maar is nadenken of er wel een volgende keer komt :/


Hayden *O* thanks :j

niet alleen voor Rabasa :9

wel hoor :Y



_O- Sorry boys
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan