MF Gooi en Vechtstreek deel *102* Zwaaien vanuit Hotel Maas

Status
Niet open voor verdere reacties.
ow dacht dat je die foto op facebook kon vergroten :P Zal morgen wel ff een foto neerplempen, zit nu op mn telefoontje te MFfen ;)
 
koffie @#$%


tijd voor een eifel update B|
 
Laatst bewerkt:
Op speciaal verzoek, een pica van mijzelf zodat jullie een idee hebben met wat voor rare idioot jullie aan het ouwehoeren zijn :+

Ik ben links in het blauwe humor shirtje <<< *O*

43677405.jpg
 
De Eifelaars zijn wel driftig aan het facebooken maar zie geen MF berichten van ze -O-
Gisteren was prima tot een zware hoosbui op het laatst geloof ik :o

Alex Buma
Regen zuigt damn....
14 uur geleden via Android ·

Eerste dag was heerlijk! Jammer van.die wolkbreuk op het einde :p Nu genieten van een Bit :)
12 uur geleden via Android
 
Laatst bewerkt door een moderator:
De Eifelaars zijn wel driftig aan het facebooken maar zie geen MF berichten van ze -O-
Gisteren was prima tot een zware hoosbui op het laatst geloof ik :o
Altijd lekker als je de volgende ochtend met een kater in je nog met water volgezogen leren pak mag hijsen... :P
 
Mogguh!!

Ik had wel een paar vrolijke sms'jes gekregen over Schnitzels en Bitjes.. en dat er idd wat water was gevallen :Y

Vandaag een verjaardag en een BBQ (van twee verschillende Sandy's haha) *O*
 
:D

Gisteren Just Go With It gekeken met Adam Sandler en Jennifer Aniston. Leuke film :) Blijft ook een mooie vrouw.


Weet niet of er mensen zijn die met hun hondjes gaan zwemmen in Almere maar let even op: FOK.nl cookie-informatie

De provincie Flevoland heeft een zwemverbod ingesteld voor het Almeerderstrand, nadat drie honden die in het water hadden gezwommen zijn overleden. Het verbod is per direct van kracht om 'het zekere voor het onzekere te nemen', meldt de provincie vrijdag.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan