Het Honda CBR1000RR Fireblade Topic: Deel 69 !!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Moguh :W

Ja, lekker stel he :P

[afbeelding]
:Y :9

Post dan géén plaatje :X
Euh, want :?

:Y :o

ff paar voorlopige foto's, binnenkort ff goede camera meenemen naar de gekende locatie :Y


[afbeelding]

[afbeelding]
Knappe fiets kerel, mooie plek voor de claxon ook :} ;)

Tijdje niet hier geweest.
Toch minder leuk als je zelf geen bike meer hebt.

Maar gelukkig is er nog niets veranderd .... we lokken elkaar nog steeds uit de tent en af en toe een lekkere belediging gaat er ook wel in *O* *O*
Het is hier ook een tijdje minder leuk geweest :Y Maar nu is het weer als vanouds *O*

Luitjes, niet vaak meer op MF, maar misschien komende week verandering door mindere reden.

Vanochtend schuiver gemaakt met iets van 25 kmh, op mijn rechter schouder gevallen en na foto's gebleken een gebroken rib (de 4e van boven gezien).
Motor heeft zo het er naar uit ziet alleen kapschade en wat krasjes op de spiegel en knipperlicht. Kan er even geen foto's staan want mn broertje heeft de motor opgehaald en staat nu bij mijn ouders.

Grt
-O- Zonde kerel, succes met herstel.

Zijn dat Louboutins :o
_O- Dat ziet u dan weer :}

thanks peeps *O*

Moggel :W
Beetje laat, maar feli kerel *O*

hij's lekkuh :9 :9~

eerst maar beter worden , koop voorlopig nix ;(
-O- -O- -O-

Handige Harry Baba-san :}

of doe eens gek, afknippen terwijl je contact en licht aanstaat :')
_O- En een camera erbij graag :Y
 
Mogge :W

Ook weer actief in dit deeltje :P

1011943.jpg
 
Iedereen bedankt voor de beterschapswensen!!

Motor is wel te fixen. Als het bij kapschade blijft kan ik er wel mee leven.

Heb nu twee nachten achter de rug en heb geslapen a la Nameless-->2x3 uur. De gebroken rib heb ik niet zoveel last van eigenlijk, het is meer de kneuzing in de schouderkop die vervelend is.

Volgend weekend zie ik de motor pas weer, dan eens de schade opnemen.

@Onewheel...ben wel van suikergoed, laat me altijd lekker verwennen door mijn vriendinnetje :9 :9

@Mathieu..ben je dit jaar ook weer fotograaf bij tracktraining? Heb 13 juni nog staan, hoop dat ik dat ga halen :/
 
Present :W

Gisteren even wat lucht uit de bandjes laten lopen, achter stond op 3 bar :X Vond haar al zo onrustig en het gevoel was niet echt lekker (nu nog steeds snel, snel oprijden en MPP's eronder!) Achter fijn op 2.6 en voor op 2.3 gezet.

Kutbandjes, die Sportmax :r
 
Iedereen bedankt voor de beterschapswensen!!

Motor is wel te fixen. Als het bij kapschade blijft kan ik er wel mee leven.

Heb nu twee nachten achter de rug en heb geslapen a la Nameless-->2x3 uur. De gebroken rib heb ik niet zoveel last van eigenlijk, het is meer de kneuzing in de schouderkop die vervelend is.

Volgend weekend zie ik de motor pas weer, dan eens de schade opnemen.

@Onewheel...ben wel van suikergoed, laat me altijd lekker verwennen door mijn vriendinnetje :9 :9

@Mathieu..ben je dit jaar ook weer fotograaf bij tracktraining? Heb 13 juni nog staan, hoop dat ik dat ga halen :/
Daar proef jij zelf toch niets van?






:+
 
Iedereen bedankt voor de beterschapswensen!!

Motor is wel te fixen. Als het bij kapschade blijft kan ik er wel mee leven.

Heb nu twee nachten achter de rug en heb geslapen a la Nameless-->2x3 uur. De gebroken rib heb ik niet zoveel last van eigenlijk, het is meer de kneuzing in de schouderkop die vervelend is.

Volgend weekend zie ik de motor pas weer, dan eens de schade opnemen.

@Onewheel...ben wel van suikergoed, laat me altijd lekker verwennen door mijn vriendinnetje :9 :9

@Mathieu..ben je dit jaar ook weer fotograaf bij tracktraining? Heb 13 juni nog staan, hoop dat ik dat ga halen :/
gvd, zou ik ook een gebroken rib hebben dan :? :')
 
Present :W

Gisteren even wat lucht uit de bandjes laten lopen, achter stond op 3 bar :X Vond haar al zo onrustig en het gevoel was niet echt lekker (nu nog steeds snel, snel oprijden en MPP's eronder!) Achter fijn op 2.6 en voor op 2.3 gezet.

Kutbandjes, die Sportmax :r
das ook genoeg :o ik rij altijd op circuitspanning rond, mss dat daarom mijn banden niet snel slijten, of omdat ik als een oud wijf rij :X
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan