Het Honda CBR1000RR Fireblade Topic: Deel 69 !!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
middle004.jpg
 
aaaaaargg ik heb gewoon weer iets met mn blade..
zette ik m vanmiddag na t rijden terug, op de zij standaard
loopt er allemaal vloeistof? uit een slangetje onderaan mn blade..
volgens mij is het koelvloeistof, kan dit zomaar? weet iemand of dat niet erg is?

ten kate mag wel is even hun best doen met nakijken, volgens mij hoort dat niet..

foto:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
plaats is normale groote foto's dit trekt de phone niet !
 
\
aaaaaargg ik heb gewoon weer iets met mn blade..
zette ik m vanmiddag na t rijden terug, op de zij standaard
loopt er allemaal vloeistof? uit een slangetje onderaan mn blade..
volgens mij is het koelvloeistof, kan dit zomaar? weet iemand of dat niet erg is?

ten kate mag wel is even hun best doen met nakijken, volgens mij hoort dat niet..

foto:

is dat slangetje niet de overloop van de benzine??
juist is overloop van benzine , niet tot de rand vullen is er nix aan de hand ;)
 
kwist dat ik het ergens van kende, thx.


Moet je daar niet een beetje mee uitkijken, komt meestal veilingskosten, commissie veilingshuis en btw nog over of zoiets :?

Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar ik geloof dat je 10% veilingkosten betaald over het bedrag.. En er zijn idd producten waar nog BTW over betaald moet worden..

Goeiemogguh :W

P.S. Nameless: smerige gore vieze foto! :r _O-
 
Morguh :W


Het verhaal met de Blade word steeds bizarder
Gisteren naar TK geweest om eens goed verhaal te doen met wat er nou precies kapot is
na aanleiding van het belletje van Zaterdag.
Ik had toch nog wat vraagtekens over de hoogte van de reparatie! 3500 eu!
Gisteren liep ik dus binnen bij de werkplaats om verhaal te doen
Kreeg dus te horen dat de krukas met name het tandwiel aan de krukas naar de klote was gelopen door dat losse deeltje wat afgebroken cq losgeschoten. Omdat het blok dus al eens open is geweest denken ze dat het verkeerd is terug gemonteerd!
Krukas moest dus vervangen worden met alle onderdeeltjes die daarbij ook vervangen dienen te worden! Schaaltjes, shims, etc.
Ik vertelt dat ik de Blade van de week wel weer op zou komen halen om het simpele feit dat ik nu geen 3500 eu op schap heb liggen om te laten repareren en met het feit rondloop om evt een ander blok eronder te gaan gooien!
Komt de beste man met het verhaal dat het blok alweer dicht zou zitten!
Ik nog oke beter dan scheelt dat met vervoer op hanger met blok open!
Hij nou stotter de stotter het blok zit al dicht in de vorm van AL GEREPAREERD! |(
Plus de 2 openstaande modificaties!
Monteurs waren iets te enthousiast! Bleek dus zaterdag toen zij mij belde al klaar te staan :?
Ik van Pardon, ik heb daar geen opdracht voor gegeven, heb duidelijk zaterdag gezegd dat ik contact zou opnemen over wat ik zou gaan doen!
Het goeie nieuws is dus dat de Blade al klaar is en gerepareerd *O* *O* *O*
Alleen een beetje dubbel gevoel dat ik nu letterlijk en figuurlijk voor het blok gezet ben!
TK neemt met mij contact op met hoe ze het nu gaan oplossen met de kosten aangezien DIT hun fout is!
Nu ligt dus de bal bij TK met wat ze op de proppen gaan komen om dit netjes op te lossen!
Ben benieuwd :Y
 
Morguh :W


Het verhaal met de Blade word steeds bizarder
Gisteren naar TK geweest om eens goed verhaal te doen met wat er nou precies kapot is
na aanleiding van het belletje van Zaterdag.
Ik had toch nog wat vraagtekens over de hoogte van de reparatie! 3500 eu!
Gisteren liep ik dus binnen bij de werkplaats om verhaal te doen
Kreeg dus te horen dat de krukas met name het tandwiel aan de krukas naar de klote was gelopen door dat losse deeltje wat afgebroken cq losgeschoten. Omdat het blok dus al eens open is geweest denken ze dat het verkeerd is terug gemonteerd!
Krukas moest dus vervangen worden met alle onderdeeltjes die daarbij ook vervangen dienen te worden! Schaaltjes, shims, etc.
Ik vertelt dat ik de Blade van de week wel weer op zou komen halen om het simpele feit dat ik nu geen 3500 eu op schap heb liggen om te laten repareren en met het feit rondloop om evt een ander blok eronder te gaan gooien!
Komt de beste man met het verhaal dat het blok alweer dicht zou zitten!
Ik nog oke beter dan scheelt dat met vervoer op hanger met blok open!
Hij nou stotter de stotter het blok zit al dicht in de vorm van AL GEREPAREERD! |(
Plus de 2 openstaande modificaties!
Monteurs waren iets te enthousiast! Bleek dus zaterdag toen zij mij belde al klaar te staan :?
Ik van Pardon, ik heb daar geen opdracht voor gegeven, heb duidelijk zaterdag gezegd dat ik contact zou opnemen over wat ik zou gaan doen!
Het goeie nieuws is dus dat de Blade al klaar is en gerepareerd *O* *O* *O*
Alleen een beetje dubbel gevoel dat ik nu letterlijk en figuurlijk voor het blok gezet ben!
TK neemt met mij contact op met hoe ze het nu gaan oplossen met de kosten aangezien DIT hun fout is!
Nu ligt dus de bal bij TK met wat ze op de proppen gaan komen om dit netjes op te lossen!
Ben benieuwd :Y


ik zou het op een dealtje gooien van 50/50 :9
alles minder direct ja zeggen ;)

voordeel nu is dat als er weer iets fout gaat
het hun schuld is en je het op de garantie kan
steken :+

geluk bij een ongeluk zullen we maar zeggen !
 
Morguh :W


Het verhaal met de Blade word steeds bizarder
....gevoel dat ik nu letterlijk en figuurlijk voor het blok gezet ben!
TK neemt met mij contact op met hoe ze het nu gaan oplossen met de kosten aangezien DIT hun fout is!
Nu ligt dus de bal bij TK met wat ze op de proppen gaan komen om dit netjes op te lossen!
Ben benieuwd :Y

oplossing zou zijn om jou je Bl8 terug te leveren zonder blok. Die zou je immers toch ergens 2e hands op de kop tikken. Misschien dat ze dat blok voor 2000 euries aan jou kunnen verkopen? :?


:+

Schijnt bij Boonstra nog 1tje beschikbaar te zijn. :P
 
oplossing zou zijn om jou je Bl8 terug te leveren zonder blok. Die zou je immers toch ergens 2e hands op de kop tikken. Misschien dat ze dat blok voor 2000 euries aan jou kunnen verkopen? :?


:+

Schijnt bij Boonstra nog 1tje beschikbaar te zijn. :P
no can do :N Boonstra wil je oude blok als je daar een ander gaat halen ;)
 
kwist dat ik het ergens van kende, thx.


Moet je daar niet een beetje mee uitkijken, komt meestal veilingskosten, commissie veilingshuis en btw nog over of zoiets :?

Als je bij BVA een bod doet is dat in eerste instantie ex BTW en commissie.
Dat bod moet je vervolgens bevestigen en dan krijg je, voordat je op bevestigen drukt, precies te zien wat de prijs is die JIJ moet betalen. Dus inclusief alle bijkomende kosten.
Werkt erg makkelijk :Y
 
Morguh :W


Het verhaal met de Blade word steeds bizarder
Gisteren naar TK geweest om eens goed verhaal te doen met wat er nou precies kapot is
na aanleiding van het belletje van Zaterdag.
Ik had toch nog wat vraagtekens over de hoogte van de reparatie! 3500 eu!
Gisteren liep ik dus binnen bij de werkplaats om verhaal te doen
Kreeg dus te horen dat de krukas met name het tandwiel aan de krukas naar de klote was gelopen door dat losse deeltje wat afgebroken cq losgeschoten. Omdat het blok dus al eens open is geweest denken ze dat het verkeerd is terug gemonteerd!
Krukas moest dus vervangen worden met alle onderdeeltjes die daarbij ook vervangen dienen te worden! Schaaltjes, shims, etc.
Ik vertelt dat ik de Blade van de week wel weer op zou komen halen om het simpele feit dat ik nu geen 3500 eu op schap heb liggen om te laten repareren en met het feit rondloop om evt een ander blok eronder te gaan gooien!
Komt de beste man met het verhaal dat het blok alweer dicht zou zitten!
Ik nog oke beter dan scheelt dat met vervoer op hanger met blok open!
Hij nou stotter de stotter het blok zit al dicht in de vorm van AL GEREPAREERD! |(
Plus de 2 openstaande modificaties!
Monteurs waren iets te enthousiast! Bleek dus zaterdag toen zij mij belde al klaar te staan :?
Ik van Pardon, ik heb daar geen opdracht voor gegeven, heb duidelijk zaterdag gezegd dat ik contact zou opnemen over wat ik zou gaan doen!
Het goeie nieuws is dus dat de Blade al klaar is en gerepareerd *O* *O* *O*
Alleen een beetje dubbel gevoel dat ik nu letterlijk en figuurlijk voor het blok gezet ben!
TK neemt met mij contact op met hoe ze het nu gaan oplossen met de kosten aangezien DIT hun fout is!
Nu ligt dus de bal bij TK met wat ze op de proppen gaan komen om dit netjes op te lossen!
Ben benieuwd :Y
dat van die enthiousiaste monteurs is bs, monteur voert werk uit dat van hogeraf wordt gegeven.

En lijkt me logisch als er iemand zich eens vragen begint te stellen als een monteur zomaar voor paar duizend euro onderdelen kan bestellen zonder verdere controle.

In mijn werkplaats gaat het er anders aan toe iig. Als hier iemand een onderdeel steekt van 100 euro zonder akkoord van de klant is die al in de fout imo :Y
 
Als je bij BVA een bod doet is dat in eerste instantie ex BTW en commissie.
Dat bod moet je vervolgens bevestigen en dan krijg je, voordat je op bevestigen drukt, precies te zien wat de prijs is die JIJ moet betalen. Dus inclusief alle bijkomende kosten.
Werkt erg makkelijk :Y
er zijn idd iets minder doorzichtige veilingen zeg maar :/
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan