Het Honda CBR1000RR Fireblade Topic: Deel 69 !!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
das ook genoeg :o ik rij altijd op circuitspanning rond, mss dat daarom mijn banden niet snel slijten, of omdat ik als een oud wijf rij :X

Dat jouw voorband niet zo snel slijt, daar kan ik me iets bij voorstellen O-)
Je gebruikt dat ding bijna nooit :9
 
Owja, voordat de onderschrift-politie weer in actie komt: ik krijg het op m'n iPad niet voor elkaar om m'n ondertitel aan te passen. Zal ergens volgende week wel gebeuren, als ik op het werk ff kan internetten :X
 
Moguh :W:Y :9Euh, want :?:Y :oKnappe fiets kerel, mooie plek voor de claxon ook :} ;)Het is hier ook een tijdje minder leuk geweest :Y Maar nu is het weer als vanouds *O*-O- Zonde kerel, succes met herstel._O- Dat ziet u dan weer :}Beetje laat, maar feli kerel *O*-O- -O- -O-Handige Harry Baba-san :}_O- En een camera erbij graag :Y

multi-multi-quote :} :W
 
Net belletje gehad van Ten Kate.
In het koppelingshuis is iets losgebroken/geschoten en dat heeft schade veroorzaakt
waaronder dus ook het tandwiel van de krukas gesloopt -O-
Bij het openmaken van de koppeling hebben ze geconstateerd dat het blok al eens open is geweest en dat konden ze zien aan de pakkingen.
Honda gebruikt blijkbaar zwarte pakkingen en er zat een rooie tussen.
Dus geen coulanceregeling -O-
Schade?
2200 eu aan onderdelen.....
Totale reparatie om en nabij de 3500 eu.......
-O- -O- -O-
 
Wanneer proefrit, Rummer is ook erg nieuwsgierig :Y :]

kan via de dealer in Amsterdam,

goedhart filiaal. :$


full
 
Net belletje gehad van Ten Kate.
In het koppelingshuis is iets losgebroken/geschoten en dat heeft schade veroorzaakt
waaronder dus ook het tandwiel van de krukas gesloopt -O-
Bij het openmaken van de koppeling hebben ze geconstateerd dat het blok al eens open is geweest en dat konden ze zien aan de pakkingen.
Honda gebruikt blijkbaar zwarte pakkingen en er zat een rooie tussen.
Dus geen coulanceregeling -O-
Schade?
2200 eu aan onderdelen.....
Totale reparatie om en nabij de 3500 eu.......
-O- -O- -O-


dat is niet tof! -O- -O- -O- -O- succes met herstel van de blade
 
Net belletje gehad van Ten Kate.
In het koppelingshuis is iets losgebroken/geschoten en dat heeft schade veroorzaakt
waaronder dus ook het tandwiel van de krukas gesloopt -O-
Bij het openmaken van de koppeling hebben ze geconstateerd dat het blok al eens open is geweest en dat konden ze zien aan de pakkingen.
Honda gebruikt blijkbaar zwarte pakkingen en er zat een rooie tussen.
Dus geen coulanceregeling -O-
Schade?
2200 eu aan onderdelen.....
Totale reparatie om en nabij de 3500 eu.......
-O- -O- -O-
Jezus... Wat een kutweekend zo zeg :X -O-
Dat doet pijn '(
 
Op Circuitspanning slijten ze juist sneller... Had op de 600RR de MPP's ook altijd achter op 2.5 / 2.6 en voor op 2.2 / 2.3.
ik hou dat eerlijk gezegd niet bij hoeveel kms ik ermee doe. Als ze bijna versleten zijn vervang ik ze, ook ineens de voorband dan ook al is die nog goed. Bestel dan ineens wat setjes bij Roda, lekker goedkoop. Heb nu ook nog een set BT003rs liggen in de logeerkamer. Sterk aant denken om die op de CB te gooien want die Angels geven me toch precies niet teveel vertrouwen :/
 
ik hou dat eerlijk gezegd niet bij hoeveel kms ik ermee doe. Als ze bijna versleten zijn vervang ik ze, ook ineens de voorband dan ook al is die nog goed. Bestel dan ineens wat setjes bij Roda, lekker goedkoop. Heb nu ook nog een set BT003rs liggen in de logeerkamer. Sterk aant denken om die op de CB te gooien want die Angels geven me toch precies niet teveel vertrouwen :/
Ik doe dat ook niet, maar weet het gewoon elke keer weer. Doen jullie wel eens met z'n allen inkopen in Spanje dan?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan