Het Honda CBR1000RR Fireblade Topic: Deel 69 !!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
hier ook kalm. En het weer is geen beperkende factor, al denkt iedereen wel... Er is geen aankoopintentie, dus dan maakt al de rest niet meer uit. Iemand die echt een auto wil kopen die komt echt wel hoor, ook al schijnt de zon ;)
Gedeeltelijk mee eens. Vooral gezinnen met jonge kinderen gaan op dagen als dit liever niet naar auto's kijken. Probleem, man gaat niet in zijn ééntje een beslissing maken. Moeder kiest voor de kinderen om hen wat plezier te gunnen.
 
Gedeeltelijk mee eens. Vooral gezinnen met jonge kinderen gaan op dagen als dit liever niet naar auto's kijken. Probleem, man gaat niet in zijn ééntje een beslissing maken. Moeder kiest voor de kinderen om hen wat plezier te gunnen.
dat is dus het teken dat de vrouw nog geen aankoopintentie heeft ;)
 
Lukt mij wel op de iPad hoor..

Ow, hoe kom ik dan helemaal naar rechts in het balkje wat bij jou begint met "Sex is like gaming...". Ik heb geen pijltjestoetsen link/rechts/onder/boven op m'n iPad zitten. Ook schuiven met twee vingers lukt niet.
Enne ... ik heb geen zin om alles over te gaan zitten typen :N
 
Motoren zijn ook weer schoon 8-)

DSC00008.jpg


DSC00010.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ow, hoe kom ik dan helemaal naar rechts in het balkje wat bij jou begint met "Sex is like gaming...". Ik heb geen pijltjestoetsen link/rechts/onder/boven op m'n iPad zitten. Ook schuiven met twee vingers lukt niet.
Enne ... ik heb geen zin om alles over te gaan zitten typen :N
Naja, ik lieg een beetje. M'n vriendin heeft een iPad, ik niet :+ Maar gebruik hem wel eens.

Als je je vinger vasthoud op het scherm krijg je bij het puntje van je vinger een vergrootglaasje, deze kan je slepen over het scherm en bij het gewenste punt stoppen zodat je daar verder kan typen / selecteren / plakken (linkjes bijvoorbeeld) bla bla bla bla bla. Is best handig, maar je moet het ff weten. Ik heb dat ding in het begin ook vervloekt :+ Probeer maar gewoon eens in een quote ofzo :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan