Het Honda CBR1000RR Fireblade Topic: Deel 69 !!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
voor de mensen die me hebben proberen te helpen met de koppelingsdeksel ik weet eindelijk het geheim hoe DIT kon gebeuren met wd40:

[afbeelding]


natuurlijk liet ik hier geen gras over groeien, dus even naar Ten Kate gereden waar de werkplaats even met Carburateurreiniger op de deksel ging testen wat er gebeurde, en zonder gein ;
een stuk onderaan werd helemaal zilver.. dus toen viel eindelijk het kwartje; de vorige eigenaar heeft hem ergens langs laten schaven (een metaal iets) en daarna stiekem zelf gespoten, in de showroom zag je er niks van, maar aangezien ik toen ik m had even flink ging blazen werd het blok warm en verkleurde de mooie verf.. en dat is dus wat er te zien was..

eind goed al goed, TK heeft de deksel vervangen met een nieuwe, en hij is weer als nieuw..
dus mensen; twijfel niet aan je eigen wd40 het kan dus gewoon, ondanks mijn post :-))

ps. ik weet niet wanneer je de eer hebt bovenaan dit topic te staan met een foto,, maar ik ben iig actief :-))
opgelost :Y


post ff welke foto's je in de OP wil en dan zet ik je er straks bij :Y
 
Kwam geen einde aan de hoeveelheid containers met ruim 150,000 pakken die gesplt en geladen moesten worden, wel supertof om te zien dat het hele bedrijf meewerkt met mensen uit Engeland, Duitsland, Italie, Frankrijk, Nederland, Belgie etc die allemaal de handen uit de mouwen steken, van simpele handler tot upper management, een voor allen, allen voor een *O* :}
[afbeelding]


Tot dat je zeker weer op de zaak bent :z :+
 
voor de mensen die me hebben proberen te helpen met de koppelingsdeksel ik weet eindelijk het geheim hoe DIT kon gebeuren met wd40:

[afbeelding]


natuurlijk liet ik hier geen gras over groeien, dus even naar Ten Kate gereden waar de werkplaats even met Carburateurreiniger op de deksel ging testen wat er gebeurde, en zonder gein ;
een stuk onderaan werd helemaal zilver.. dus toen viel eindelijk het kwartje; de vorige eigenaar heeft hem ergens langs laten schaven (een metaal iets) en daarna stiekem zelf gespoten, in de showroom zag je er niks van, maar aangezien ik toen ik m had even flink ging blazen werd het blok warm en verkleurde de mooie verf.. en dat is dus wat er te zien was..

eind goed al goed, TK heeft de deksel vervangen met een nieuwe, en hij is weer als nieuw..
dus mensen; twijfel niet aan je eigen wd40 het kan dus gewoon, ondanks mijn post :-))

ps. ik weet niet wanneer je de eer hebt bovenaan dit topic te staan met een foto,, maar ik ben iig actief :-))
Dus eind goed, al goed *O*
 
Setje kuipdelen gewonnen op BVA *O*

1507.jpg


had nog en klein krasje op de zijkuip en kont .... de rest is spare :9
 
@nickyromero, gelukkig dat het is opgelost... Kleine details maar toch ;)

@Acura, goed bezig! Spare is altijd goed... Ya never know!

Avond iedereen :W :W
 
aaaaaargg ik heb gewoon weer iets met mn blade..
zette ik m vanmiddag na t rijden terug, op de zij standaard
loopt er allemaal vloeistof? uit een slangetje onderaan mn blade..
volgens mij is het koelvloeistof, kan dit zomaar? weet iemand of dat niet erg is?

ten kate mag wel is even hun best doen met nakijken, volgens mij hoort dat niet..

foto:

11.JPG


12.JPG


13.JPG
 
Ook in dit deel weer present! Het spijt me voor de stilte van mijn kant, maar het amper tijd om het topic uberhaupt bij te benen :)

Ben ook eerlijk gezegd niet zo'n hele spraakzame flapdrol :P
 
btw hier de foto voor de topic start:

als je je fiets wil laten poetsen, zaad doet dit graag.. afspraken kunnen bij mij gemaakt worden! *D

bladenr1.JPG


bladenr2.jpeg

Cheers!!! *O*
 
Laatst bewerkt:
Zondag voor het eerst met mn vriendin op haar eigen motor een tocht gemaakt overigens! Zijn gereden van Harderwijk richting Lelystad, markerdijk genomen richting Enkhuizen, daar lekker kibbelingetje gegeten, om vervolgens via Hoorn op het Leidse plein in Amsterdam te belanden om daar wat te gaan drinken. Hierna rustig aan naar huis gereden, heb die kleine van me een flinke vuurdoop gegeven maar ze rijdt prima!

*apetrots* :P

foto'tjes van onze stop net voordat we de Markerdijk op zouden draaien.

imag0152ck.jpg

imag0157i.jpg

imag0158n.jpg
 
~
aaaaaargg ik heb gewoon weer iets met mn blade..
zette ik m vanmiddag na t rijden terug, op de zij standaard
loopt er allemaal vloeistof? uit een slangetje onderaan mn blade..
volgens mij is het koelvloeistof, kan dit zomaar? weet iemand of dat niet erg is?

ten kate mag wel is even hun best doen met nakijken, volgens mij hoort dat niet..

foto:

is dat slangetje niet de overloop van de benzine??
 
aaaaaargg ik heb gewoon weer iets met mn blade..
zette ik m vanmiddag na t rijden terug, op de zij standaard
loopt er allemaal vloeistof? uit een slangetje onderaan mn blade..
volgens mij is het koelvloeistof, kan dit zomaar? weet iemand of dat niet erg is?

ten kate mag wel is even hun best doen met nakijken, volgens mij hoort dat niet..

foto:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]


Als dat niet te vaak voorvalt maakt dat niet uit, overloop koelvloeistof.

Heeft ie tijdens dat ritje toevallig aardig warm geweest :?
 
Zondag voor het eerst met mn vriendin op haar eigen motor een tocht gemaakt overigens! Zijn gereden van Harderwijk richting Lelystad, markerdijk genomen richting Enkhuizen, daar lekker kibbelingetje gegeten, om vervolgens via Hoorn op het Leidse plein in Amsterdam te belanden om daar wat te gaan drinken. Hierna rustig aan naar huis gereden, heb die kleine van me een flinke vuurdoop gegeven maar ze rijdt prima!

*apetrots* :P

foto'tjes van onze stop net voordat we de Markerdijk op zouden draaien.

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]


*O* *O* *O*

Goed bezig, en altijd leuk om iets over Enkhuizen en Hoorn te lezen :)
 
\
aaaaaargg ik heb gewoon weer iets met mn blade..
zette ik m vanmiddag na t rijden terug, op de zij standaard
loopt er allemaal vloeistof? uit een slangetje onderaan mn blade..
volgens mij is het koelvloeistof, kan dit zomaar? weet iemand of dat niet erg is?

ten kate mag wel is even hun best doen met nakijken, volgens mij hoort dat niet..

foto:

is dat slangetje niet de overloop van de benzine??


overloop koelwater en benzine komen daar allebei dacht ik :?
 
BVA auctions..
Veilingsite.. Komen nog wel eens wat leuke dingen voorbij
Vaker mensen gehoord hierover en schijnt wel goed te werken.. Je meld aan en bied mee.. Je betaald wat veilingkosten en je kan je product afhalen met een "coupon".
Staat nu o.a. veiling met motoren op:
http://www.bva-auctions.com/auction/lot/3558


kwist dat ik het ergens van kende, thx.


Moet je daar niet een beetje mee uitkijken, komt meestal veilingskosten, commissie veilingshuis en btw nog over of zoiets :?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan