MFMN 18 juni 2011 MF Mega Nachtrit. Van Schemer Tot Schemer!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Xtra

KTM 1290 SA R
5 mei 2005
74.712
1.902
Wegens slecht weer afgelast en verplaatst: Nachtrit!!!! 25 Juni 2e Poging Op Een Zomerse Nacht








Volgens mij is het weer bijna tijd voor de jaarlijkse nachtrit :Y
Er staan al diverse mensen te trappelen van ongeduld die graag weer mee wilden *D

Dit jaar moet de sliert lampjes die ik achter me zie over de Nederlandse wegen/dijkjes nóg een stuk langer zijn dan de vorige keren, dus snel aanmelden en gezellig meerijden.

Zaterdag 18 juni gaat het gebeuren!
De rit start als het begint te schemeren en als mijn planning weer klopt stoppen we pas met rijden als het weer licht begint te worden *O*

De vorige edities van de nachtritten die ik heb georganiseerd waren gezien opkomst en de reacties een groot succes *D
Leuke mensen die van ver kwamen om mee te rijden :} :}

Nachtrit 9 augustus 2008. MF-ers @night!!
Nachtrit 18 oktober 2008. MF-ers @night: editie 2!!
Nachtrit 20 juni 2009. MF-ers @night part3!! De kortste.....
MFMM @ Night 2010 first edition. 19 juni 2010

full


Wat is de bedoeling:
Iedereen die nu denkt: LEUK! *O* moet gewoon zorgen dat hij / zij erbij is.
We gaan starten 18 juni bij de Mac in Nieuwegein.
Mc Donalds
Ravenswade 1
3439 LD Nieuwegein


Enkel te bereiken via de paralel rijbanen van de A12, hou rekening met de trajectcontroles daar ;)
Er komen mogelijkheden om te tanken onderweg, maar vertrek iig met een volle tank peut.


Verzamelen rond 21:00 uur
Vertrek rond 22:00 uur, volg de gele R1 rode BMW :P

Ik ga een leuke route maken die onderandere wat dijkjes zal bevatten.
De rit zal op redelijk laag tempo gaan. Iedereen heel weer aan de eindstreep is het doel ;)



Verder van belang:
Allemaal je eigen tempo rijden en op elkaar wachten.
Daar zal ik ook rekening mee houden op bepaalde punten, maar het zal rustig en donker zijn, dus makkelijk volgen 8-)
Rijd baksteensgewijs, en hou degene die achter je rijdt zichtbaar in je spiegel. In geval van calamiteiten stopt diegene die zijn achterligger niet meer in de spiegel ziet, en de voorligger stopt als zijn achterligger niet meer in de spiegel zichtbaar is. Let wel op overige verkeer en stop op een veilige plaats.
Ga niet met groot-licht rijden. Je voorgangers zullen daar veel last van hebben.

Een helder vizier is een aanrader :Y

Rijden in het donker is toch nét even wat anders dan met daglicht of kunstlicht.
De route zal deels onverlicht zijn en dat kost simpelweg wat meer inspanning en energie, dus zorg dat je ondanks de rare tijden toch redelijk uitgerust en fit bent.
Belangrijk is om het tempo aan te passen en waar mogelijk het licht van je voorganger te benutten, dus een veilige volgafstand, maar ook niet te veel.


Beginnende rijders en mensen die van rustig rijden houden kunnen het best voorin rijden. Ik zal zelf voorin +- de max. snelheid aanhouden. jaja, :+
Achterin is het tempo behoorlijk hoger.
Probeer onderling zo min mogelijk of liefst niet in te halen.

Ik ben niet aansprakelijk voor eventuele schades. Iedereen rijdt mee op eigen verantwoordelijkheid.
Ik zorg wel samen met wat anderen dat alles zo goed en veilig mogelijk verloopt en dat er meerdere mensen zijn die de route kennen. Laten we er samen voor zorgen dat we allemaal een leuke rit hebben en heel weer thuiskomen.

Zelf wat drinken meenemen is aan te raden, afhankelijk van hoe vlot we rijden is het misschien nog mogelijk ergens een terrasje te pikken. (ik moet alles nog regelen, dus vul dit later nog in)
Laatste puntje van mijn kant, meer een vraag.
Begin aub niet met alcohol. Ik heb er niets over te zeggen, maar als er iets gebeurt en je hebt net aan een biertje gezeten.... :N

Belangrijkste is allemaal heelhuids weer thuiskomen na een gezellige rit.
We eindigen zoals altijd weer bij een benzinepomp waar iedereen kan eten, drinken , tanken en zich weer kan voorbereiden op de reis naar huis 8-)

Hoe laat we gaan eindigen? Bereid je maar voor op een terugreis naar huis in daglicht *D *D *D

Bij zeer slecht weer blaas ik het hele feest af, maar voor een buitje gaan we niet thuisblijven :)

Wie mag ik noteren? *O*
graag opgeven zodat ik enig idee heb hoeveel personen ik kan verwachten


Xtra
WestBest
Lankho09
knutsel
Dark_Falcon
Fuzy
fluxburn3r
GillettiNo
Noorus
tuffer
Raymond W
Plexat tevens de laatste in rij :)
Jazzuki
Basho
Bikermama
phoentje
Superslurper
V FRed S
poikie
Midnight cruiser
Wiserider
KingCoder
Coonie
MZN
Don Pistoni
morren
jeulle
Vincieboy
Type>>R
MasterTommy
Gvdp
bakir87








Weer mensen die ovb op de lijst willen B| gewoon aanmelden!

Twijfelgevalletjes ;)

Testikels
DonDalton
zxr4life
@nne
WarrioR6
-Dré-
Oliekoel
RyanAtwood
spykes22
JayS_NL
fgi
 
Laatst bewerkt:
'( Ik was er vorig jaar bij, maar dit jaar heb ik al een ritje op 19 juni.

Dat wordt dan net even teveel. -O-


Maar ik lees mee en deel mee in het enthousiasme. :Y
 
..heb die dag een avonddienst -O- (wisseldiensten beginnen een beetje mn strot uit te hangen inmiddels..)

..maar ik haak ergens halverwege dan wel aan! :Y *O*
 
Ik ben nachtblind, is het dan handig om mee te gaan?! -O- (of mag ik achterop X?! *D )
Oef, goeie vraag.
Als je geen gaten laat vallen is het simpel "lampje volgen".
Ik zet je erbij, achterop kan altijd :Y




@ GillettiNo: Gaan we wel ff regelen dat jij ergens aanhaakt :Y
 
Ik ben nachtblind, is het dan handig om mee te gaan?! -O- (of mag ik achterop X?! *D )

Ik ook, maar dat was met de vorige nachtrit vanwege de lange sliert aan motoren geen probleem voor mij. Het tempo lag ook zeker laag genoeg.

Ik kan in ieder geval helaas niet mee, ik zit die dag voor werk in Zweden :(
 
Laatst bewerkt:
Lijkt me wel leuk mee te gaan. Alleen wat me tegen staat is dat het zo lang is. En net als Noor en mss ook andere. Snachts zijn mijn kijkers niet op z'n best zeg maar.
 
Zo lang, valt wel mee.

Het is rond 4 uur alweer licht denk ik.
We zitten dan net 3 nachten van de kortste nacht af.
 
We gaan het gewoon mee maken.... kan altijd eerder afhaken. (tuurlijk wel even aangeven eerst dan ;) )
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan