aprilia rsv mille factory 2007 colin edwards replica 11dkm

maar goed wat jullie willen, zeg alleen dat ik met het onderhoud en het uitwissellen vh t-stuk geen kunstoflassen ben tegengekomen op al het kuipwerk waar ik dus wel huiverig voor was,maar nee gewoon schadeloos,en qua frame en alles zie ik ook niets waarneembaar qua schade, of wat schade heeft gehad.
Heb ook gezegd dat toen ik hem kocht ervanaf wist dat het nokje er toendertijd al af was gebroken, maar is net met een ex schade-auto,,,als het netjes hersteld is ,is er niets aan de hand.
180-200 km/h handen vh stuur geen probleem geen trillingen of wat dan ook.....
prijs was aangepast nl 5950.
gr Ray
 
fotootje kuipen eraf en voorvork eraf
full
 
dus goed al het kuipwerk kunnen bekijken en gewoon schadevrij, en daarna weer netjes in elkaar gezet, en ja hij mag in de huiskamer :Y
 
Op zich kan je vrij makkelijk bepalen of dat nokje gewoon is afgebroken of met een val partij.

Als je je stuur draait, zal je merken dat die nokjes ergens op een aanslagpunt van je frame komen. Zolang er geen afdruk van het nokje in het frame staat, is er geen valpartij geweest. En als er wel een afdruk staat, ja dan weet je dat de motor een keer een schuiver/klapper heeft gemaakt (ligt aan de diepte van de afdruk).
 
klein schaafplekje thats all,
kick omhoog :+

:? is er nu iets aan of ...
Probeer zoveel mogelijk alle commentaar te lezen .. maar geraak in de war ...
Want zo een schreewerige (positief bedoeld) moto wil ik wel :9~
En dat voor minder dan 6Ton ... :]
 
Laatst bewerkt:
Ik weet alleen dat er een nokje vd stuuruitslag eraf was dat ik hem kocht,en heb hem toen ook geheel nagegeken,en vrijwel een week later had ik al een andere T-stuk erop, maar zoals hij er bijstaat is hij echt schadevrij, alles erop en eraan,rijdt,,stuurt en remt geweldig en maar 11dkm da''ss niets,alles glimt tegen je op,,,nog mensen interesse?? prijsdrop naar 5800 euro is eigelijk te gek,maar goed,,,,
 
Ook niet ruilen tegen mijn zx10r 2005?
Zal ik niet over dat nokje beginnen haha.

Super vette bike......
 
Terug
Bovenaan Onderaan