Deventer en omstreken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Die ovb achter mijn naam kan weg bij zondag. Ben dr bij hoor.



*O* *O* *O*


Bikermies: as. zondag 14 uur en donderdag 19 uur
Bolletjebas: donderdag 19 uur
Wrath: as. zondag 14 uur
Phantom: donderdag 19 uur (onder voorbehoud)
Racer06: donderdag 19 uur
GSXrrr: as. zondag 14 uur (onder voorbehoud)
Margreet: as. zondag 14 uur (onder voorbehoud)
Erik zx6: as. zondag 14 uur (onder voorbehoud)
Murvie: donderdag 19 uur
_rolo_: as. zondag 14 uur en donderdag 19 uur
thezappa: as. zondag 14 uur (onder voorbehoud)
 
Hoppaaaaaaaaa,

Ter voorbereiding op het doorbranden van mijn Leo (voor de 3e x..) heb ik een mooie Titanium Akra op de kop getikt voor de straat 10.
 
bekende motor???

foto1zi.jpg
 
eens kijken of hier technische mensen zijn :+
mn meissie heeft een sv650s maar haar demper begint ook in te branden. Nu ben ik al aan het kijken maar het gaat om een high mount uitlaat.

DSC04906.jpg


maar inprincipe kun je toch elke slipon demper pakken zolang de aansluit diameter maar ok is?
 
eens kijken of hier technische mensen zijn :+
mn meissie heeft een sv650s maar haar demper begint ook in te branden. Nu ben ik al aan het kijken maar het gaat om een high mount uitlaat.

[afbeelding]

maar inprincipe kun je toch elke slipon demper pakken zolang de aansluit diameter maar ok is?

Klopt, en bij twins wil carbon nogal eens snel doorbranden.
Vandaar dat ik nu tiet :P neem
 
net nieuwe auto opgehaald Volvo V50 1.8 Sport. Vraag me nu eigenlijk wel af bij het terugrijden waar het sport voor staat 11 tellen voor naar de 100. Maar verder wel een erg mooie wagen.

De resterende euro's maar investeren in een nieuwe uitlaat voor de bike.
 
Ik heb denk ik een probleem om morgen te kunnen rijden. Vandaag auto weggebracht voor apk groote beurt e.d. en ik dacht dan gebruik ik de motor wel even een paar daagjes voor vervoer.

Net ff ritje gemaakt naar kapper en supermarkt, zie ik bij het stallen van de motor ineens dat het profiel op de achterband in het midden op een paar plekken volledig weg is. Ik kijk recht tegen het ijzerdraad aan. Schrik er een beetje van, dat ie in het midden meer slijt is logisch, ben ten eerst geen rossi en rij ook redelijk wat woonwerk snelweg kms.
Uhm kan ik er uberhaupt nog mee rijden of is dat gelijk aan het hebben van een doodswens...

Baal een beetje, krijg dit niet gefixed voor morgen, voor donderdag moet denk ik lukken...
 
Hallo allen je mag de OVB eraf halen wij zijn er morgen we hebben oppas geregeld duss
Groetjes Erik en Margreet
 
Ik heb denk ik een probleem om morgen te kunnen rijden. Vandaag auto weggebracht voor apk groote beurt e.d. en ik dacht dan gebruik ik de motor wel even een paar daagjes voor vervoer.

Net ff ritje gemaakt naar kapper en supermarkt, zie ik bij het stallen van de motor ineens dat het profiel op de achterband in het midden op een paar plekken volledig weg is. Ik kijk recht tegen het ijzerdraad aan. Schrik er een beetje van, dat ie in het midden meer slijt is logisch, ben ten eerst geen rossi en rij ook redelijk wat woonwerk snelweg kms.
Uhm kan ik er uberhaupt nog mee rijden of is dat gelijk aan het hebben van een doodswens...

Baal een beetje, krijg dit niet gefixed voor morgen, voor donderdag moet denk ik lukken...


Dat is minder man, succes dr verder mee -O-
 
Bikermies: as. zondag 14 uur en donderdag 19 uur
Bolletjebas: donderdag 19 uur
Wrath: donderdag 19 uur
Phantom: donderdag 19 uur (onder voorbehoud)
Racer06: donderdag 19 uur
GSXrrr: as. zondag 14 uur (onder voorbehoud)
Margreet: as. zondag 14 uur
Erik zx6r: as. zondag 14 uur
Murvie: donderdag 19 uur
_rolo_: as. zondag 14 uur en donderdag 19 uur
thezappa: as. zondag 14 uur (onder voorbehoud)
 
Bikermies: as. zondag 14 uur en donderdag 19 uur
Bolletjebas: donderdag 19 uur
Wrath: donderdag 19 uur
Phantom: donderdag 19 uur (onder voorbehoud)
Racer06: donderdag 19 uur
GSXrrr: as. zondag 14 uur (onder voorbehoud)
Margreet: as. zondag 14 uur
Erik zx6r: as. zondag 14 uur
Murvie: donderdag 19 uur
_rolo_: as. zondag 14 uur en donderdag 19 uur
thezappa: as. zondag 14 uur (onder voorbehoud)


misschien handiger om met datums te werken, ipv ' volgende week' . Anders moet je alles 'deze' week weer aanpassen :+

en zondag om 14 uur = MotoGP
dus ik ben er niet bij :N
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan