Deventer en omstreken

Status
Niet open voor verdere reacties.
bij iedere afslag wordt er netjes gewacht.
Maar idd is het in het begin niet gek om elkaars rijstijl te checken.

:^
 
Laatst bewerkt:
*O* Een deventer en omstreken topic *O* eindelijk


mijn naam is Roel en ik woon in bathmen en rij een Z750, rij zelf vaak met mooi weer in de regio op een sportieve manier.

Zondag tex lijkt me een goed plan, als ik het red want ik moet ivm verjaardag vanuit utrecht naar huis. Als ik op tijd ben zal ik er zijn en anders de volgende keer.
 
:W Hey Roel, welkom hier!!

Roel en Roy, jullie zorgen maar daj dr bent zondag haha _O-

Nee hoor, anders een volgende keer beter :+
 
Heb het schijtdruk, maar ik ga mijn best doen voor zondag 14:00. Laat nog weten of ik kom. Weer wordt in ieder geval netjes.
Rij redelijk door, maar vergeleken met sommigen is dat nog steeds rustig. Beetje aftasten is wel verstandig. Ik rij (nu nog) niet voor.
 
Hallo allemaal!

Normaal ben ik alleen in het MF-Zwolle topic te vinden, maar dit keer wijk ik even uit naar een aansluitende regio :)

2 Juli aanstaande organiseren wij een motortoertocht, deze zal om 10 uur 's morgens beginnen vanuit Zwolle. Het doel van deze tocht is om geld in te zamelen voor ons project, komende zomer gaan wij met een groepje vanuit Zwolle naar Zuid-Afrika om hier mee te werken aan een bejaardentehuis.

Op onderstaande link kunnen jullie hier meer over lezen, en kunnen jullie eventuele vragen stellen!

Toertocht ''Rijden voor Afrika''. 02-07-2011 Zwolle

Hopelijk kunnen wij 2 juli aanstaande een aantal MF'ers uit dit topic begroeten :) :) :) :]

Hartelijke groet,

Jeroen/Kajotan
 
Hallo allemaal!

Normaal ben ik alleen in het MF-Zwolle topic te vinden, maar dit keer wijk ik even uit naar een aansluitende regio :)

2 Juli aanstaande organiseren wij een motortoertocht, deze zal om 10 uur 's morgens beginnen vanuit Zwolle. Het doel van deze tocht is om geld in te zamelen voor ons project, komende zomer gaan wij met een groepje vanuit Zwolle naar Zuid-Afrika om hier mee te werken aan een bejaardentehuis.

Op onderstaande link kunnen jullie hier meer over lezen, en kunnen jullie eventuele vragen stellen!

Toertocht ''Rijden voor Afrika''. 02-07-2011 Zwolle

Hopelijk kunnen wij 2 juli aanstaande een aantal MF'ers uit dit topic begroeten :) :) :) :]

Hartelijke groet,

Jeroen/Kajotan


Hey Jeroen, goede aktie :}

Moet zelf ff kijken in de agenda hier thuis of ik er bij zou kunnen zijn maar lijkt me een goed plan!!
Wanneer en waar moet het inschrijfgeld van € 10,- betaald worden, vlak voor aanvang van de tocht?
Hoop ook dat er een aantal vanuit dit topic aan de tocht deel gaan nemen maar ik ben net hiermee begonnen en wij zijn zelfs nog niet 1 keer bij elkaar geweest duss maar bij deze staat je oproep dus genoteerd!

Succes ermee in ieder geval :P :W
 
Blijven er nog wel een aantal mensen over die wel kunnen rijden as zondag? Anders beter een andere keer?
Roep maar even wie er SOWIESO WEL bij is zondag, dan maak ik ff een lijstje, voor de duidelijkheid en dan kunnen we ook op elkaar wachten, is wel net zo handig lijkt mij *D
 
Laatst bewerkt:
Hey Jeroen, goede aktie :}

Moet zelf ff kijken in de agenda hier thuis of ik er bij zou kunnen zijn maar lijkt me een goed plan!!
Wanneer en waar moet het inschrijfgeld van € 10,- betaald worden, vlak voor aanvang van de tocht?
Hoop ook dat er een aantal vanuit dit topic aan de tocht deel gaan nemen maar ik ben net hiermee begonnen en wij zijn zelfs nog niet 1 keer bij elkaar geweest duss maar bij deze staat je oproep dus genoteerd!

Succes ermee in ieder geval :P :W

Hey!

Dankjewel :)

De €10 euro mag gewoon voor vertrek van de tocht betaald worden. We komen toch eerst bij elkaar voor een bakje koffie / inschrijven / groepjes maken - toewijzen aan een voorrijder enzo. Dus dat komt dán wel goed :)

Mensen die zich aanmelden krijgen vooraf via de e-mail nog een informatiebriefje toegestuurd :)

Zou tof zijn als je mee wilt gaan, zeker een goede aktie *O* :}

Aub, verdere reacties graag in het topic zoals in de link hierboven staat (voor ik vergeet dit topic te checken :) )!

Groeten,
Jeroen.
 
Laatst bewerkt:
Als zondag moeilijk ligt bij een aantal, is het niet een idee om anders maandagavond om 6 a 7 uur af te spreken? Nog steeds mooi weer, lang licht.
 
Bij nader inzien moet ik ff kijken of ik zondag wel red. Met de auto van mn vriendin nakijken en het een en ander aan doen, en moet ook nog de ZX6 circuit klaar maken.

Maandag avond kan ik zobizo niet, dan ben ik óf op de terugweg van Spa, óf ik lig uitgeput op de bank, óf ik lig ergens in Belgie in het ziekenhuus :+
 
Andere keer dan maar.
De zomer is net begonnen, komen nog zat mooie dagen :)

Dikke kans trouwens dat ik in het weekend (als in tenminste dan in Schalkhaar ben) met mn vriendin achterop kom met een ritje, maar no worries, ook dán rijd ik gewoon vlot door hoor :W
 
Andere keer dan maar.
De zomer is net begonnen, komen nog zat mooie dagen :)



:^


Dikke kans trouwens dat ik in het weekend (als in tenminste dan in Schalkhaar ben) met mn vriendin achterop kom met een ritje, maar no worries, ook dán rijd ik gewoon vlot door hoor :W



We hoeven niet te racen en ook niet racers kunnen wat mij betreft prima meerijden, t moet vooral gezellig en leuk zijn :Y
 
Gezelligheid hou ik ook wel van *O*

Maar met de helm op en vizier dicht, heb je daar weinig meer aan O-)


Maar we zullen wel merken tijdens een ritje, wat ieders rijstijl een beetje is.

Belangrijkste vind ik dat iedereen gewoon zn eigen tempo kan rijden.

Denk dat het het makkelijkst is als de snelsten een beetje vooraan gaan rijden, en de minder snelle wat meer dan achter. Op deze manier kan iedereen zn eigen tempo rijden, en als je altijd netjes wacht tot je de gene achter je kan zien, als je afslaat, kan het eigenlijk nooit fout gaan :)
 
helaas zal ik er niet bij zijn zondag.
Mijn zus schijnt jarig te zijn :o dus vanuit utrecht door naar rottredam
volgende x beter
 
ohja.. vergeten te zeggen.. ben een mooi weer rijder :Y
dus vandaag ook n iet naa de TT :(

maar morgenmiddag kom ik wel ff kijken om 14 uur :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan