Deventer en omstreken

Status
Niet open voor verdere reacties.
@Shuriken:

Aj nou thuis ff vriendelijk overlegd en zegt dat we iets aan het "opstarten" zijn hier in Deventer, komt het vast goed volgende week donderdagaamd :Y *O*
 
Echt wel!!! Ie mag ook komen hoor, ook mensen die niet uit de omgeving komen zijn welkom en vooral een collega van mien *O*
Giet mooi hier met oen topic _O- en we komen zeker niet uit de omgeving maar ja ie kunt niet alles hebben O-)
Oke dan das mooi om te horen _O-
Mss aanstaande zondag maar moet ik nog ff kieken hoe we met de kids zitten :+
 
Giet mooi hier met oen topic _O- en we komen zeker niet uit de omgeving maar ja ie kunt niet alles hebben O-)
Oke dan das mooi om te horen _O-
Mss aanstaande zondag maar moet ik nog ff kieken hoe we met de kids zitten :+


:W Zou mooi zijn *D

Dus ak het goed begrijp komt Erik ook mee *O* Helemaal goed haha :P (as het jullie lukt wat betreft de kids dus :Y )

Zet jullie er wel bij onder voorbehoud
 
Bikermies: as. zondag 14 uur en (volgende week) donderdagavond 19 uur
Bolletjebas: (volgende week) donderdagavond 19 uur
Wrath: as. zondag 14 uur
Phantom: (volgende week) donderdagavond 19 uur (onder voorbehoud)
Racer06: (volgende week) donderdagavond 19 uur (onder voorbehoud)
GSXrrr: as. zondag 14 uur (onder voorbehoud)
Margreet: as. zondag 14 uur (onder voorbehoud)
Erik zx6: as. zondag 14 uur (onder voorbehoud)


Al een hele lijst, alleen jammer dat (bijna) alles "onder voorbehoud" is O-)
 
:W Zou mooi zijn *D

Dus ak het goed begrijp komt Erik ook mee *O* Helemaal goed haha :P (as het jullie lukt wat betreft de kids dus :Y )

Zet jullie er wel bij onder voorbehoud
Dat begrijp je dan goed _O- kan hij de gsxr ook ff uitlaten :]
Dus we doen ons best :Y :W
 
Iemand een zx6 kopen? B|

Net ff een uurtje wezen sturen, maar na een kwartier vond ik het al niet leuk meer eigenlijk :N

Kan wel dondershard jagen overal, maar je moet zo goed oppassen.. Zelfs het klaverblad is niet leuk meer eigenlijk. Beetje saai rechtsom rondjes rijden.

Zit er serieus over te twijfelen om dat ding weg te doen en een circuit fiets te halen -O-



Bij goed weer enzo ben ik er volgende week donderdag bij! Zondag ondervoorbehoud, dat ik dit weekend in Deventer ben. Kan ook zijn dat in int westen zit namelijk ;)


Btw, nog een blauwe bike(suzuki?) met een gast in spijkerbroek gespot op het klaverblad, die ik daarna volgens mij ook nog tegenkwam op de A1 toen ik richting WB ging (was niemand helaas) en daarna op het klaverblad een witte R1.
 
Iemand een zx6 kopen? B|

Net ff een uurtje wezen sturen, maar na een kwartier vond ik het al niet leuk meer eigenlijk :N

Kan wel dondershard jagen overal, maar je moet zo goed oppassen.. Zelfs het klaverblad is niet leuk meer eigenlijk. Beetje saai rechtsom rondjes rijden.

Zit er serieus over te twijfelen om dat ding weg te doen en een circuit fiets te halen -O-



Bij goed weer enzo ben ik er volgende week donderdag bij! Zondag ondervoorbehoud, dat ik dit weekend in Deventer ben. Kan ook zijn dat in int westen zit namelijk ;)




Btw, nog een blauwe bike(suzuki?) met een gast in spijkerbroek gespot op het klaverblad, die ik daarna volgens mij ook nog tegenkwam op de A1 toen ik richting WB ging (was niemand helaas) en daarna op het klaverblad een witte R1.


Ik ga je erbij zetten, mooi man! Zet ik je zondag onder voorbehoud en donderdag wordt het mooi weer }) dus dan kom je :]

Niet verkopen die bike, krijg je spijt van, ik weet er alles van :Y


BTW wtf is WB??
 
Bikermies: as. zondag 14 uur en donderdag 19 uur
Bolletjebas: donderdag 19 uur
Wrath: as. zondag 14 uur
Phantom: donderdag 19 uur (onder voorbehoud)
Racer06: donderdag 19 uur (onder voorbehoud)
GSXrrr: as. zondag 14 uur (onder voorbehoud)
Margreet: as. zondag 14 uur (onder voorbehoud)
Erik zx6: as. zondag 14 uur (onder voorbehoud)
Murvie: as. zondag 14 uur (onder voorbehoud) en donderdag 19 uur


*O* *O*
 
Ik ga je erbij zetten, mooi man! Zet ik je zondag onder voorbehoud en donderdag wordt het mooi weer }) dus dan kom je :]

Niet verkopen die bike, krijg je spijt van, ik weet er alles van :Y


BTW wtf is WB??

Woudenberg in Apeldoorn.. Tankstation bij de Mac aan de A1. Dat is de meeting point van de Apeldoorn Clan
 
Iemand een zx6 kopen? B|

Net ff een uurtje wezen sturen, maar na een kwartier vond ik het al niet leuk meer eigenlijk :N

Kan wel dondershard jagen overal, maar je moet zo goed oppassen.. Zelfs het klaverblad is niet leuk meer eigenlijk. Beetje saai rechtsom rondjes rijden.

Zit er serieus over te twijfelen om dat ding weg te doen en een circuit fiets te halen -O-



Bij goed weer enzo ben ik er volgende week donderdag bij! Zondag ondervoorbehoud, dat ik dit weekend in Deventer ben. Kan ook zijn dat in int westen zit namelijk ;)


Btw, nog een blauwe bike(suzuki?) met een gast in spijkerbroek gespot op het klaverblad, die ik daarna volgens mij ook nog tegenkwam op de A1 toen ik richting WB ging (was niemand helaas) en daarna op het klaverblad een witte R1.


dat soort dingen hoor je vaker.. maar snap ik nooit :N
het hoeft toch niet altijd hard te gaan... vind het ook heerlijk rustig toeren met mn meissie achter me aan :Y Die rijdt niet in full race mode .
Gewoon houden en dan een circuit fiets er naast :Y is ook mijn stille wens O-)
 
dat soort dingen hoor je vaker.. maar snap ik nooit :N
het hoeft toch niet altijd hard te gaan... vind het ook heerlijk rustig toeren met mn meissie achter me aan :Y Die rijdt niet in full race mode .
Gewoon houden en dan een circuit fiets er naast :Y is ook mijn stille wens O-)


Misschien als mn meisje straks dr rijbewijs heeft ga ik ook wel rustiger rijden, of gewoon het gas erop, en daarna ff op haar wachten O-)

Maar ja, het moet gewoon hard gaan voor mij, rustig toeren vind ik eigenlijk weinig aan. Rijd ook totaal niet lekker op zon supersport vind ik. Dan kun je beter een BMW oid kopen. Als ik op de GS van mn pa rij, rijd ik heel anders, ook wel lekker door de bochten sleuren, maar toch veel meer ontspannen. Op de racer hoeft het van mij ook niet overal 200+ als de weg een stukkie recht is, maar als er een lekkere bochtenkombi ligt, moet gewoon het gas erop! En als je dan afgelopen maandag heerlijk 5 sessies op Spa hebt gereden in een lekker tempo, ja dan is het gewoon kut op de weg.

Komt nog bij dat ik nog een boete van 420 heb openstaan met een motor van een klant op mn werk, maar moet niet meer van die geintjes hebben, want geen rijbewijs is ook niet op mn werk komen, is gewoon een groot probleem dus :X
 
Overdag is iedereen wel actief hier, maar savonds gaat iedereen na sesamstraat (is dat eigenlijk nog op :? ) naar bed toe ofzo? :W
 
Overdag is iedereen wel actief hier, maar savonds gaat iedereen na sesamstraat (is dat eigenlijk nog op :? ) naar bed toe ofzo? :W

Ik krijg zulke fantasieen over iniemini dat ik iig een paar uur nodig heb om bij te komen :+
Heb vanavond heerlijk gereden, lekker tokkelen, volgas, op 1 wiel en knieen aan de grond, damnnnnn niet verkopen Murvie.
[me="Shuriken"]rijdt inmiddels al 20 jaar naar volle tevredenheid[/me]
 
Laatst bewerkt:
Moet maar een x met jou een rondje gaan rijden dan denk ik :)

Balen dat ik het net telaat las, en dat ik op WB ook iedereen ben misgelopen :9



Owja, btw dit weekend ben ik in Alphen ad rijn te vinden, dus ben zondag niet aanwezig bij de texaco.

Donderdags probeer ik erbij te zijn :)
 
Moet maar een x met jou een rondje gaan rijden dan denk ik :)

Balen dat ik het net telaat las, en dat ik op WB ook iedereen ben misgelopen :9



Owja, btw dit weekend ben ik in Alphen ad rijn te vinden, dus ben zondag niet aanwezig bij de texaco.

Donderdags probeer ik erbij te zijn :)

Lekker, met zoeperman op de ring :]

full
 
Jammer dat die Polizei gesoept is :+

Maar de ring staat ook nog zobizo voor dit jaar op mn lijstje! Moet er gauw een keer van komen:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan