MF Gooi en Vechtstreek deel *103* Zomer *D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Te druk bezig met van alles en nog wat, lees stiekem af en toe wat bij, moet de laatste weken school toch maar even goed afronden :)

En van volg je technische informatica, heb dit project al teveel uren in het houtwerk en in het schuimwerk zitten :') (Houten tafel + frame + snel op zetbaar, dobbelstenen werpbaar maken met technologie er in die beschermd moet zijn B| )
Ik heb dus weinig achter de pc gezeten voor het spelprogramma _O-

Woensdag de oplevering van de beta versie op locatie, ik neem mijn contour wel mee met 32gb kaartje er in + fototoestel :+ deze zal ik niet a.s. weekend maar het weekend daarna gaan uitzoeken en bewerken, (her)tentamens volgende week :Z

Nu nog even een verslag afmaken, hoop dat het me lukt voor morgen :$
 
Laatst bewerkt:
Vond het geen vervelende race. *D

Alleen het commentaar van Eurosport. Tuurlijk, Brits enzo, hartstikke leuk, maar je zou bijna denken dat Crutchlow alleen in dat kampioenschap rijdt. :')
 
niet inhalen = saai :Y






ikke ga saai slapen, tosso :W
 
must-be-monday.gif


.... wel weer een nieuw deeltje..... present. *O*
 
Ook heel erg genoten van m'n bed vannacht. Not. En geen examen vandaag, dus voor niets geleerd. Het loopt hier weer helemaal op rolletjes, gaat goed. :')
 
Mogguh! :Z

Op zich redelijk geslapen al hebben we hier al een paar weken last van herriemakende eksters die zodra er ook maar een kat in de buurt is als een idioot gaan kwetteren :( Ze hebben een nest of misschien al wel jonkies....

Eerst begonnen ze meestal rond een uur of 7, nu de hele nacht door B| takkeherrie
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan