MF Gooi en Vechtstreek deel *103* Zomer *D

Status
Niet open voor verdere reacties.
en weer terug van het werk :)

Jeemig wat een koffer... Die is natuurlijk zo groot omdat al die zwaaifoto's erop moeten.
En dan heeft ie ook nog een ongeluk gehad ? zal toch niet zijn omdat ze hem over het hoofd zagen met die koffer ?! Hoop in elk geval dat het mee valt met hem.

Lekker hoor noor wat eerder vrij... Aquapower ? hebbie dat in buiten gedaan het zwembad daar ?

Gefeliciteerd Spookie met je baan.
 
@ mega huge koffer: Misschien de auto verblind door de weerkaatsing van de zon?
}) O-) :$

@ Jopje: staat ook in je autotheorie, 112 belluh :Y alleen als het echt uit de hand loopt, en wanneer dat gebeurd kenteken noteren + omschrijving persoon.

filmen met je mobieltje is meestal niet zo'n aanrader, maar wel effectief ;)

Zijn er mensen serieus geïnteresseerd in een Efteling uitje? want dat kan natuurlijk wel he :p
 
Of die manier van een extra waarschuwing meegeven heeft geholpen? ;)


krijg net een sms van Mega-Koffer-Gillie dat ie met spalk in 't ziekenhuis ligt :/
aangereden.

telefoon pakt ie niet op, dus meer weet ik er niet van nog, maar sms-en is iig gelukt :Y
:/ -O-

Net een pittig staaltje verkeersagressie meegemaakt (niet zelf gelukkig) maar reed Hilversum in via Noord, en net voor de La Place wordt het éénbaans.
Aannemersbusje perst m zo voor mijn voorligger, dat die net niet in het gras beland.. Mijn voorligger steekt zijn middelvinger op (zag ik door de achterruit), bestelbusje stopt, stapt de auto uit en trekt portier open van voorligger (altea) ..
Ik ben er maar even bijgebleven -me ondertussen afvragend wát ik in hemelsnaam zou kunnen doen als.. :') Altea is nog wel over de Larense weg achter die bus aan gejakkert.. En na de rotonde bij Seinhorst ging hij er ook nog achteraan..

Maar goed.. wat een mafketel dus en mocht je ooit je middelvinger nodig hebben in de auto, zorg dan dat je portier op slot zit :+
:X

trekt deur open > meer niet :?
_O- Lijkt me zo mooi dat ze dat een keer bij jou doen.... En dan een filmpje hebben van de kop als ze zien dat je niet 1.60 bent, maar bijna een halve meter groter :P
 
@Gillie: damn, sterkte ermee

En die koffer is om de zijkoffers in te doen :?

@Spook en SD: Gefeliciteerd *O*
@Loesje: Als je nog iemand zoekt om plinten te plakken dan weet ik nog wel iemand O-)
 
Of die manier van een extra waarschuwing meegeven heeft geholpen? ;)









krijg net een sms van Mega-Koffer-Gillie dat ie met spalk in 't ziekenhuis ligt :/
aangereden.

telefoon pakt ie niet op, dus meer weet ik er niet van nog, maar sms-en is iig gelukt :Y

inkoppertje:
Met het demonteren van de koffer, is die op zijn arm geland... :')

Zonder dollen:

Hoop dat het niets ernstigs is en dat je snel hersteld!!
 
Laatst bewerkt:
Spook; gefeliciteerd! *O*

GN; jeetje zeg... hopelijk gaat alles op het spallekie na wel goed met je

JJ; lekker dan... zulke mafkezen zijn er helaas iets teveel!

Loesje; lekker aan de klus! *O* Ben benieuwd naar de foto's
 
dat ongeluk is volgens mij dan hier op de diependaalse laan gebeurd vanmiddag.

ik zag zo'n zelfde bmw opgeladen worden . alleen zaten daar geen koffers op
 
Avond :W

Spook gefeliciteerd! :Y

JeGo prettig weekend! (Nu al?) :Y

Poik succes met je laatste tentamen! :Y
Geen refreshments of herretjes *D
Nu nog maar 2 vakken te gaan *O*

@ Verkeersagressie, -O-


@ Gillie,
Beterschap man, hoop dat je er verder niks aan overhoud. ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan