MF Gooi en Vechtstreek deel *103* Zomer *D

Status
Niet open voor verdere reacties.
*O* *O* *O* Goééééédemorgen!*O* *O* *O*


Knappe vissies! *D *O* bekend bruggetje!? :) Schwarzwalders: :W *O* Girl: gaat wel lukken, ken jij wel ;) :j EFTELIIIING!! *O* [me="Coonie"]is jaloers, manlief weigert nog langer richting feestfabriek te gaan maar 't is zo leuuuuk![/me] :$ *O*


En nu wachten op de meneren van het tuinhek *D bijna af en dan hebben de 6 Coonies een buitenren :} :P én de meneren van de wasmasjien! *O* Geen gezeul meer met mandjes richting donor-apparaten van famillie :)

*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

*O*

ik zeg met MF t Gooi naar de Efteling *O*

Ooohhh..... je mag over een paar jaar gerust mee, dan gaan we echt alle pretparken en dat soort dingen afsjouwen. :Y Efteling, Disney horen daar zeker bij. :P


:o Mag ik ook mee? :$ *D


Samen met een klasgenote naar school gereden, ze heeft net d'r rijbewijs en motor :9
was leuk :Y Gelijk maar gezegd dat ze ook maar op MF moet registreren en de gezellige mensen van het gooi topic moet ontmoeten :Y ;)

Zojuist m'n laatste schoolvak afgerond, nu alleen het afstudeeronderzoek nog.. *O*
 
Even zwaaien! :) :W

Vindt klussen echt niet leuk B|

Tussen mijn woonkamer en keuken, een toog zitten, die ik ook maar gelijk even netter afwerk :')
Schuren, vetvrij maken en schilderen :)

Maak mooie "before" en "after" foto's :P

Doe het tapijt eruit rossen, schuren en schilder werk alleen. Morgen met een vriend even shoppen voor laminaat. Ben er nog niet helemaal uit welke kleur ik wil.
Moet 1 á 2 dagen acclimatiseren en dan donderdag of vrijdag met twee man, leggen :) *O*
 
Even zwaaien! :) :W

Vindt klussen echt niet leuk B|

Tussen mijn woonkamer en keuken, een toog zitten, die ik ook maar gelijk even netter afwerk :')
Schuren, vetvrij maken en schilderen :)

Maak mooie "before" en "after" foto's :P

Doe het tapijt eruit rossen, schuren en schilder werk alleen. Morgen met een vriend even shoppen voor laminaat. Ben er nog niet helemaal uit welke kleur ik wil.
Moet 1 á 2 dagen acclimatiseren en dan donderdag of vrijdag met twee man, leggen :) *O*

Waar ga je kijken voor laminaat??
 
Ik was (uiteraard) ook weer mee naar het Zwarte Woud, maar heb het tweede deel van de terugreis met een andere groep gereden: geen druppel regen gehad, ook niet in Nederland!

Sander BETERSCHAP!!! Zonde dat je 1 motordag in het Zwarte Woud heb moeten missen.

Volgend jaar een kurk meenemen? :)
Die staat (nog) niet op mijn schitterende vakantielijst(je). :)

Thnx! Ik pruttel nog lekker na, laten we maar zeggen.

Een kurk, diareepillen, toiletpapier.........wordt tijd voor je om een grotere topkoffer voor je verjaardag te vragen. Hoe ga je dat anders allemaal voor mij meeslepen _O- _O-
 
@Kato: De bieduinen, mooi gebied op zich. Niet heel groot, maar kan me er makkelijk een uurtje vermaken (Daarna ben ik kapot. :+ ). Moet je volgens mij ook met een GS wel heel aardig uit de voeten kunnen. :Y

Google Maps

SD, goed bezig! :Y En hoe oud is die klasgenote? :+

Loesje ook goed bezig. :Y
 
SD; Lekker bezig *O*
Loesje: ff doorbijten en dan trots gaan zitten zijn ;) *O*

Rennetje schiet op, halve Bijlmerbajes naast het huis voor het schorum *O* *D *D
 
Ikea, gamma, praxsis :')

Zit hier allemaal bijelkaar in de buurt, in Zuid-Oost :)
Ik weet van de Ikea wat ze hebben en heb een prima laminaatje gezien. Maar als ze bij de gamma of praxsis iets beters hebben.... :)
Ik zou ook even naar de laminaat-outlet gaan. Zit ook in zuid-oost, en zeker ook even naar de Hornbach.. (zaandam/nieuwegein)

Vorig jaar hier nieuw laminaat erin gegooid.. toen begreep ik ineens waarom mensen dat doen vóórdat hun meubels erin staan :')
 
Laatst bewerkt:
Ow, en een tip: Als je niet meteen kan/wil kiezen: maak dan even foto's van het laminaat mét de prijs erbij.. dat vinden ze meestal wel goed en kan je thuis nog even nakijken
 
Haha ja thenks. Zit hier nu ook te hanessen met m'n meubels, maar heb hier een grote en ruime gallerij waar ik alles prima voor 1 dagje neer kan zetten. (is ook nog eens redelijk veilig).

Laminaat-outlet... nog niet van gehoord. Zal eens kijken :) :Y

Tapijt in de gang is al zo verschrikkelijk plat gelopen, dat ik nog geen puntje te pakken krijg waaraan ik het los kan trekken #$%^@&% B|
 
Laatst bewerkt:
Haha ja thenks. Zit hier nu ook te hanessen met m'n meubels, maar heb hier een grote en ruime gallerij waar ik alles prima voor 1 dagje neer kan zetten. (is ook nog eens redelijk veilig).

Laminaat-outlet... nog niet van gehoord. Zal eens kijken :) :Y

Tapijt in de gang is al zo verschrikkelijk plat gelopen, dat ik nog geen puntje te pakken krijg waaraan ik het los kan trekken #$%^@&% B|


Met een Stanley-mes een paar strepen trekken (door elkaar) en dan moet het wel lukken!
 
Goede ondervloer erbij misschien wat minder last van de herrie :)



Wachten op telefoontje zuigt :/ Kan vandaag tot half 6 een belletje krijgen of ik baan heb of niet.
 
Laatst bewerkt:
Mogguh! :X

Sorry WB, kzag pas later dat het om te huren was. Wie weet is ie daarin wel geinteresseerd :?



Voel me opeens 2x beter met de gedeelde smart ;) Samen snotteren, samen keelpijn
:^ Thnx!
full
 
Wat vinden jullie trouwens van mn nieuwe topkoffer?
Beetje boren in de bodem, versterken en vastschroeven op een oud achterzadel.
Zo er op en af te halen dmv de standaard slot-sluiting :)
Zitten gaat trouwens ook nog goed. Gelukkig heb ik zelf niet zoveel omvang :P

Moet nu alleen nog op de een of andere manier een verbinding maken tussen mn zijkoffers en de topkoffer. Dan kan ik dmv kantelen van de topkoffer meteen mn zijkoffers openen *D

DSC01068.jpg


DSC01067.jpg

:+
 
Hij is ehm.... groot :O 12v aansluiting maken en koelbox erin :P
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan