Hét MF Motorweekend 2012

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat nu :?


Bellen de vrouwen elkaar op? Ze staan nu in de rij om mee te gaan *O*
 
Laatst bewerkt:
Heb jij dat geld nog op je rekening gezien?

ja, heb ik, heb ook al ergens gereageerd geloof ik, maar iig nog bedankt, ook voor dat mobiele berichtje *D




Ik denk dat het toeval is. :Y

écht niet, het is gewoon een coup, ze nemen de hele zaak over 8-)


6bd4bc68732d9fe93ffc308dfc6c0cd6
 
Laatst bewerkt:
Ik zie dat ik nog alle tijd heb :P
We zitten nog niet aan de 40 man :+
Effe eerst is boete verhaal belgie afwachten misschien mag ik belgie voor 6 maanden niet in :(
:X
We rijden niet/nauwelijks in belgie, of anders eerste deel even omrijden *D En "ohjah" : MFMW2012 is niet binnen 6 maand :+
 
We rijden niet/nauwelijks in belgie, of anders eerste deel even omrijden *D En "ohjah" : MFMW2012 is niet binnen 6 maand :+

Nee maar heb nu pas brief nummer 2 gekregen en nu begint het verhaaltje pas echt :X
Kreeg al aan de foon te horen door hun fout vorig jaar, om mijn te vertellen dat ik niks hoefde te doen ik nu zekers een dubbele straf krijg door niks te laten weten :') |(
WTF ik heb ze gewoon gebelt om meer info B|
Rechtbijstand gaat nu verder :P
 
Tis ook wat hier zeg, stel vrouwen binnen en de mannen slaan op hol |(
Ben blij dat ik niet meer de enige vrouw ben die hier regelmatig post etc.

(was al niet de enige vrouw maar de postings van Eener, Youdid, Rose en Dorethy zijn op 1 hand te tellen :X )

Welkom dames *O*
 
Tis ook wat hier zeg, stel vrouwen binnen en de mannen slaan op hol |(
Ben blij dat ik niet meer de enige vrouw ben die hier regelmatig post etc.

(was al niet de enige vrouw maar de postings van Eener, Youdid, Rose en Dorethy zijn op 1 hand te tellen :X )

Welkom dames *O*

:W
 
Nee maar heb nu pas brief nummer 2 gekregen en nu begint het verhaaltje pas echt :X
Kreeg al aan de foon te horen door hun fout vorig jaar, om mijn te vertellen dat ik niks hoefde te doen ik nu zekers een dubbele straf krijg door niks te laten weten :') |(
WTF ik heb ze gewoon gebelt om meer info B|
Rechtbijstand gaat nu verder :P

Ik ken je verhaal niet ofzo, maar ik zou nooit contact zoeken met een land zonder regering of zeggenschap - maar succes ermee!
 
Ik ken je verhaal niet ofzo, maar ik zou nooit contact zoeken met een land zonder regering of zeggenschap - maar succes ermee!

:P
ik moet juist contact gaan leggen met het rechthof van Arendonk -O-
Maar doordat ik niet juist ben geinfomeerd vorig jaar is er door belgische rechtbank een rechtsbijstand bureau in veldhoven ingeschakeld waar ik nu als nog alle info kwa bestuurder heen moet sturen en dan hoor ik het weer :+
Maar dat bureau kon me al vertellen dat er nu echt een zaak van wordt gemaakt doordat ik niet gereageerd had in eerste instantie :')
 
Zo, thuisfront is ingelicht en aan het idee gewend (heb ik besloten), dus ik zal morgen mijn aanmelding definitief maken.

Maar eh, hoezo zouden dames niet mee willen omdat we met te weinig zijn? Met een club mannen is toch ook leuk })
Mannen moeten alleen niet denken dat ze het alleenrecht hebben op foute grappen, wij 'dames' kunnen er ook wat van hoor en we praten niet alleen over breiwerkjes en kinderen. :$ Dus niet schrikken als wij verbaal uit de bocht vliegen. Wel als we echt uit de bocht vliegen natuurlijk, dan willen we worden opgeraapt en getroost door al die stoere mannen :Y
 
Maar eh, hoezo zouden dames niet mee willen omdat we met te weinig zijn? Met een club mannen is toch ook leuk })
Leuk dat jij er zo over denkt, maar sommige dames denken alles, die zien een hele groep onbekende mannen waar ze als vrouw alleen zich een beetje onwennig voelen ofzo, en dat kan ik best begrijpen
Mannen moeten alleen niet denken dat ze het alleenrecht hebben op foute grappen, wij 'dames' kunnen er ook wat van hoor en we praten niet alleen over breiwerkjes en kinderen. :$ Dus niet schrikken als wij verbaal uit de bocht vliegen. Wel als we echt uit de bocht vliegen natuurlijk, dan willen we worden opgeraapt en getroost door al die stoere mannen :Y
Van mij mag je " los gaan als een zeeuwse mosselvisser" hoor :Y Niet dat ik dan veel tegengas geef, ben vaak wat rustiger in gezelschap :P

En we gaan er niet vanuit dat er iemand onderuit gaat (en anders zal er voor iedereen de steun zijn die hij/zij wil)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan