Hét MF Motorweekend 2012

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey hey, zo snel ben ik niet weg hoor :P ...

Hahahahaha _O- Was aan het nadenken waar ik versleten knietjes van zou krijgen als het niet van mijn vierkanten bochten is...

Gelukkig heeft crazy me op weg geholpen :}

LOL :W
 
Is er nog een plekje voor een MF-nieuweling, wel met de nodige rij-ervaring maar niet in de bergen? Nog even OVB, thuisfront nog even de kans geven aan het idee te wennen dat ik alleen op stap ga ;)
 
Laatst bewerkt:
Is er nog een plekje voor een MF-nieuweling, wel met de nodige rij-ervaring maar niet in de bergen? Nog even OVB, thuisfront nog even de kans geven aan het idee te wennen dat ik alleen op stap ga ;)


Welkom!
 
Laatst bewerkt:
*O* In al die jaren vooral ww-verkeer gedaan, wil nu ook meer puur voor de lol gaan rijden.

Domme vraag misschien, maar ja, nieuw hier: is er ook een pleisterplaats (lees slaapplek) in de buurt van het startpunt? 't Is voor mij zo'n 2,5 a 3 uur rijden daarheen, zal je uit het noorden komen, is het nog langer. Of vertrekken jullie niet zo vroeg?
 
*O* In al die jaren vooral ww-verkeer gedaan, wil nu ook meer puur voor de lol gaan rijden.

Domme vraag misschien, maar ja, nieuw hier: is er ook een pleisterplaats (lees slaapplek) in de buurt van het startpunt? 't Is voor mij zo'n 2,5 a 3 uur rijden daarheen, zal je uit het noorden komen, is het nog langer. Of vertrekken jullie niet zo vroeg?

Welkom ladies :W :W :W
Traditie getrouw zal er een groep neerstrijken bij "in den hof" in Heerlen,
er komen inderdaad ook Vikingen uit het hoge noorden :)

Maar eeuuuhhhh als je 2.5 a 3 uur moet rijden naar het startpunt dan zit je volgens mij al bijna topje Nederland :)

We zitten volgend jaar relatief dichtbij, dus kunnen we lekker uitslapen
 
Laatst bewerkt:
*O* In al die jaren vooral ww-verkeer gedaan, wil nu ook meer puur voor de lol gaan rijden.

Domme vraag misschien, maar ja, nieuw hier: is er ook een pleisterplaats (lees slaapplek) in de buurt van het startpunt? 't Is voor mij zo'n 2,5 a 3 uur rijden daarheen, zal je uit het noorden komen, is het nog langer. Of vertrekken jullie niet zo vroeg?


Veel deelnemers kiezen er voor om de avond/nacht voorafgaand aan het weekend gezellig in Heerlen te overnachten, bij In den Hof. Dat is een camping maar er zijn ook slaapzalen, hoef je geen spullen mee te nemen. Beddengoed kun je huren. Ik overnacht daar ook altijd, dan kan ik lekker fris aan de toer beginnen én het is altijd gezellig daar met z'n allen.
 
Welkom ladies :W :W :W
Traditie getrouw zal er een groep neerstrijken bij "in den hof" in Heerlen,
er komen inderdaad ook Vikingen uit het hoge noorden :)

Maar eeuuuhhhh als je 2.5 a 3 uur moet rijden naar het startpunt dan zit je volgens mij al bijna topje Nederland :)

We zitten volgend jaar relatief dichtbij, dus kunnen we lekker uitslapen

heej, dat we dichtbij zitten wil niet zeggen dat er niet GEBUFFELD gaat worden :+ Je kunt ook best veel kilometers maken op zo'n kort stukje hoor :) Routeplanners gaan zich uitleven, let maar op :) :)
 
Welkom ladies :W :W :W
Traditie getrouw zal er een groep neerstrijken bij "in den hof" in Heerlen,
er komen inderdaad ook Vikingen uit het hoge noorden :)

Maar eeuuuhhhh als je 2.5 a 3 uur moet rijden naar het startpunt dan zit je volgens mij al bijna topje Nederland :)

We zitten volgend jaar relatief dichtbij, dus kunnen we lekker uitslapen


Strak plan, denk dat ik dat ook maar doe :) Maar dan in een slaapzaal, niet op de camping, al ben ik een groot liefhebber van kamperen. Maar zonder caravan wordt het toch wat lastig om voor alle dagen minstens 2 outfits (je moet je immers kleden voor het diner), fohn, droogkap met standaard en een volledige toilettafel met inhoud mee te nemen. Girls will be girls nietwaar? En niet te vergeten de aardappelen en pindakaas. O ja, en de ketchup. Ben ik nog iets vergeten? })
Enne, volgens de beruchte routeplanner is het wel ongeveer zo lang vanuit het westen. Tenzij je gaat laagvliegen natuurlijk, maar daar doe ik niet aan O-) Misschien is het door Belgie wat sneller. Zie ik tegen die tijd wel. Of ik hobbel gewoon achter andere MF'ers uit mijn regio aan.
 
Strak plan, denk dat ik dat ook maar doe :) Maar dan in een slaapzaal, niet op de camping, al ben ik een groot liefhebber van kamperen. Maar zonder caravan wordt het toch wat lastig om voor alle dagen minstens 2 outfits (je moet je immers kleden voor het diner), fohn, droogkap met standaard en een volledige toilettafel met inhoud mee te nemen. Girls will be girls nietwaar? En niet te vergeten de aardappelen en pindakaas. O ja, en de ketchup. Ben ik nog iets vergeten? })
Enne, volgens de beruchte routeplanner is het wel ongeveer zo lang vanuit het westen. Tenzij je gaat laagvliegen natuurlijk, maar daar doe ik niet aan O-) Misschien is het door Belgie wat sneller. Zie ik tegen die tijd wel. Of ik hobbel gewoon achter andere MF'ers uit mijn regio aan.

Komt helemaal goed!

Nou hebben we al twee paardenmeisjes aan boord :) Neem je wel het goede paard mee :+
 
[me="Ted"]zit erover te denken om ipv heerlen-overnachting iets "gasthof/hotellerigs" te boeken in de Eifel voor de woensdagnacht, en woensdagnamiddag/avond al mooi in de eifel te touren, bijv. omgeving Rursee [/me]

(en dan donderdags halverwege aansluiten of vanuit Eifel eerst terug naar Heerlen)

Ja, wil er steeds meer uithalen :P
 
Laatst bewerkt:
[me="Ted"]zit erover te denken om ipv heerlen-overnachting iets "gasthof/hotellerigs" te boeken in de Eifel voor de woensdagnacht, en woensdagnamiddag/avond al mooi in de eifel te touren, bijv. omgeving Rursee [/me]

(en dan donderdags halverwege aansluiten of vanuit Eifel eerst terug naar Heerlen)

Ja, wil er steeds meer uithalen :P


Zeg het nou maar eerlijk: Je vind ons helemaal niet gezellig en je wil niet met die snurkers op een kamer slapen :')


:+
 
Welkom ladies :W :W :W
Traditie getrouw zal er een groep neerstrijken bij "in den hof" in Heerlen,
er komen inderdaad ook Vikingen uit het hoge noorden :)

Maar eeuuuhhhh als je 2.5 a 3 uur moet rijden naar het startpunt dan zit je volgens mij al bijna topje Nederland :)

We zitten volgend jaar relatief dichtbij, dus kunnen we lekker uitslapen
No shit, gaan jullie nog langer liggen maffen?
 
Strak plan, denk dat ik dat ook maar doe :) Maar dan in een slaapzaal, niet op de camping, al ben ik een groot liefhebber van kamperen. Maar zonder caravan wordt het toch wat lastig om voor alle dagen minstens 2 outfits (je moet je immers kleden voor het diner), fohn, droogkap met standaard en een volledige toilettafel met inhoud mee te nemen. Girls will be girls nietwaar? En niet te vergeten de aardappelen en pindakaas. O ja, en de ketchup. Ben ik nog iets vergeten? })
Enne, volgens de beruchte routeplanner is het wel ongeveer zo lang vanuit het westen. Tenzij je gaat laagvliegen natuurlijk, maar daar doe ik niet aan O-) Misschien is het door Belgie wat sneller. Zie ik tegen die tijd wel. Of ik hobbel gewoon achter andere MF'ers uit mijn regio aan.

Wat je nog vergeten bent heeft Fred wel bij zich :)
 
Zeg het nou maar eerlijk: Je vind ons helemaal niet gezellig en je wil niet met die snurkers op een kamer slapen :')


:+
Oh nee hoor, hoop stiekem dat er meer zo "wijs" zullen zijn O-)

"Heerlen" vind ik altijd wat tegenvallen ivm met de duitse hotels. Slaapzalen en lakenpakket, bende drukte dit jaar en ook daarom slecht geslapen, en als je alles optelt ben je niks goedkoper dan een "echt" duits hotel met "duits" bier en "duits" eten.

[me="Ted"]is eigenlijk best wel verwend :o , maar waarom ook niet }) [/me]

Dus als je voor hetzelfde geld en paar km extra al in de eifel kan zitten, mag je daar tenminste even over nadenken :+
 
Laatst bewerkt:
Oh nee hoor, hoop stiekem dat er meer zo "wijs" zullen zijn O-)

"Heerlen" vind ik altijd wat tegenvallen ivm met de duitse hotels. Slaapzalen en lakenpakket, bende drukte dit jaar en ook daarom slecht geslapen, en als je alles optelt ben je niks goedkoper dan een "echt" duits hotel met "duits" bier en "duits" eten.

[me="Ted"]is eigenlijk best wel verwend :o , maar waarom ook niet }) [/me]

Dus als je voor hetzelfde geld en paar km extra al in de eifel kan zitten, mag je daar tenminste even over nadenken :+

klopt, we hadden het hier ook al over bij het afgelopen weekend... wat mij betreft is Heerlen niet heilig, maar een eventueel andere locatie moet wel makkelijk bereikbaar zijn; omgeving Rursee schiet m.i. doel voorbij. Er is vast iets te vinden net over de grens ofzo...
 
Welkom ladies :W :W :W
Traditie getrouw zal er een groep neerstrijken bij "in den hof" in Heerlen,
er komen inderdaad ook Vikingen uit het hoge noorden :)

Maar eeuuuhhhh als je 2.5 a 3 uur moet rijden naar het startpunt dan zit je volgens mij al bijna topje Nederland :)

We zitten volgend jaar relatief dichtbij, dus kunnen we lekker uitslapen
't Is geen vakantie ofzo :N
 
Komt helemaal goed!

Nou hebben we al twee paardenmeisjes aan boord :) Neem je wel het goede paard mee :+

Heb je een voorkeur dan? Je kunt kiezen uit 5 stuks, 5 1/2 eigenlijk, we hebben ook nog een Shetje (zie avatar).
O, je bedoelt die met die 61 pk in het vooronder :] Tja, blond he... :+
 
Laatst bewerkt:
nou heb jij het over je motor, wij dachten eigenlijk een paard voor aan het spit bij de BBQ })


Ted! Gedraag je! Zo jaag je de dames weer weg he! En Youdid (andere paardenmeisje) ook :)
 
Strak plan, denk dat ik dat ook maar doe :) Maar dan in een slaapzaal, niet op de camping, al ben ik een groot liefhebber van kamperen. Maar zonder caravan wordt het toch wat lastig om voor alle dagen minstens 2 outfits (je moet je immers kleden voor het diner), fohn, droogkap met standaard en een volledige toilettafel met inhoud mee te nemen. Girls will be girls nietwaar? En niet te vergeten de aardappelen en pindakaas. O ja, en de ketchup. Ben ik nog iets vergeten? })

Is even denken. Krulspelden, lip gloss, mascara en oogschaduw, 3 paar schoenen, nachtponnetje dan hebben we denk ik alles.. _O- ..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan