Hét MF Motorweekend 2012

Status
Niet open voor verdere reacties.
Is even denken. Krulspelden, lip gloss, mascara en oogschaduw, 3 paar schoenen, nachtponnetje dan hebben we denk ik alles.. _O- ..


Nachtponnetje? Niet overdrijven he, we travel light. _O- De rest zit dus ongeveer allemaal in de toilettafel die ik wilde meeslepen. Met grote 3-delige spiegel erop uiteraard. *O*
En m'n breiwerkje natuurlijk.

Maar zonder gekheid, ik hoop dat het weer niet al te wisselvallig is, dan heb je niet veel nodig. Heb nog niet eerder een meerdaagse trip gemaakt, dus ben benieuwd hoeveel ik kan meenemen.
 
hey, ik jaag maar eentje weg, want 1 paard zou toch voldoende moeten zijn O-)


EDIT : (onder bedreiging van "zonder eten naar bed") SORRY, WAS MAAR EEN GRAPJE :$


Nou vooruit, het is je vergeven. Voor 1 keertje dan he, anders neem ik mijn zweep mee :(
 
Nachtponnetje? Niet overdrijven he, we travel light. _O- De rest zit dus ongeveer allemaal in de toilettafel die ik wilde meeslepen. Met grote 3-delige spiegel erop uiteraard. *O*
En m'n breiwerkje natuurlijk.

Maar zonder gekheid, ik hoop dat het weer niet al te wisselvallig is, dan heb je niet veel nodig. Heb nog niet eerder een meerdaagse trip gemaakt, dus ben benieuwd hoeveel ik kan meenemen.

_O- _O- hahahaha mag ik dan gebruik maken van jou kaptafeltje, scheelt weer..
Zonder gekheid, als het weer een beetje mee zit heb je toch genoeg aan een aantal schone stringetjes, tandenborstel, slippertjes en een joggingbroek..Dat past makkelijk in een tanktas of rugzakje.. :W :W
 
Yep, wil deze keer echt wel mee.
Ga dus niet lafjes afzeggen.

Maar doe nog maar wel even OVB *D
 
*O* *O* *O* Gezellie Marijke...Wuppie neemt haar kaptafel mee dus dat scheelt weer bagage ;) ...

Ho ho dames, ik weet dat mijn Divje geen snelheidsmonster is, maar om 'm nu als pakezel te gaan gebruiken gaat me een beetje te ver -O-
Ik denk dat we al die spulletjes maar moeten gaan verdelen over de verschillende fietsen, want ik heb zo eens gekeken op mijn kampeerlijstje en we zijn nog wel e.e.a. vergeten :Y
Ben wel benieuwd hoe groot de groep uiteindelijk wordt en hoeveel dames er meegaan. Vanuit een ander topic heb ik als het meezit straks wel alvast een toepasselijk shirtje: You don't need balls to ride a motorbike _O- _O- _O-
Sorry heren....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan