-=|MFH|=- On Track Topic !

Welk Circuit willen we als eerste aandoen !?

  • Zolder

    Stemmen: 2 5,9%
  • Mettet

    Stemmen: 2 5,9%
  • Assen

    Stemmen: 19 55,9%
  • CPZ

    Stemmen: 9 26,5%
  • Nordschleife

    Stemmen: 2 5,9%

  • Totaal aantal stemmers
    34
Zoals je al tegen me zei: hard remmen!

Zow zeg! Dat heb ik geweten _O-

Maar op zich heel goed voor mijn techniek geweest, al ben ik er zeker nog lang niet ;)

Die heuvel was de BOM!!!!!

Verder idd veel rechtsom en heel weinig linksom en dat is juist wat ik moet bijschaven

Maar komt goed op Spa :P
_O- told ya :P

heuvel is ook lache he, moet je wel eff shortshiften om em mooi te nemen, mooi dat het leuk was en alles weer heel thuis is *D
 
Alles heel dat wel

Batty lag nog wel in de grinbak maar dat had te maken dat hij voor het einde rechte stuk wilde terug schakelen en zt tussen de versnellingen in , dus ging rechtdoor :X
 
_O- pannekoek..

niks ernstigs?
Neuh, had hem gewoon rechtop, maar toen zakte hij zelf weg in het grind en de motor ging mee met hem, alleen de clip-on staat iets naar binnen, maar das kwestie van weer opnieuw erop zetten
 
bas doe ff je email, dan kan ik je foto´s mailen

althans proberen te mailen :+
 
_O-

ontvangen, zijn mooie piccies jonguh! ik zeg solliciteren bij leukopdefoto :P

die hugenholtz ging me toch niet heel lekker af nog :N :') gelukkig andere bochten wel :P
Dat had ik idd in de gaten dat je er niet lekker doorheen ging, das wel zonde want elke seconde telt met de MSL cup
 
Dat had ik idd in de gaten dat je er niet lekker doorheen ging, das wel zonde want elke seconde telt met de MSL cup
:') msl cup :P

lekker belangerijk, was training voor woensdag in de ZAC, da's veel leuker :Y

als ik nou die hugenholtz es goed neem zit ik gelijk op een PR mja :X reed woensdag al nog maar 0:00,330 boven mn PR *D
 
:') msl cup :P

lekker belangerijk, was training voor woensdag in de ZAC, da's veel leuker :Y

als ik nou die hugenholtz es goed neem zit ik gelijk op een PR mja :X reed woensdag al nog maar 0:00,330 boven mn PR *D
oww zeg dat dan Kut!

ik denk niet dat die ouwe van me het blijft accepteren als ik steed doordeweeks weg ben, maar ik ga me best doen om te komen :Y
 
deze is vet kut :P

GroteFoto-B7AQHBUY.jpg


woensdag gaan we wat harder insturen en eerder het gas erop gooien daar :Y }) :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan