-=|MFH|=- On Track Topic !

Welk Circuit willen we als eerste aandoen !?

  • Zolder

    Stemmen: 2 5,9%
  • Mettet

    Stemmen: 2 5,9%
  • Assen

    Stemmen: 19 55,9%
  • CPZ

    Stemmen: 9 26,5%
  • Nordschleife

    Stemmen: 2 5,9%

  • Totaal aantal stemmers
    34
Thankx Iwan, dat dacht ik al. Maar ben een beetje bang dat je die wets bij een half natte baan snel stuk rijdt. Maarja dat is een kwestie van natte plekken opzoeken en iets rustiger opnde droge delen rijden. Moet trouwens eerst nog velgen zien te krijgen. Zijn bijna niet te vinden. Is er niet een b merk voor aftermarked wielen?
 
Ik heb paar keer gelezen dat de motoGP ook niet zo betrouwbaar

zijn. Net als de biketeks
Die gp warmers zijn troep. De bike teks die half om half zijn kwa kleur, dus ene helft blauw andere zwart is ook troep die zijn het zelfde. De nieuwe bike teks geheel zwart of blauw zijn wel goed en dan maakt het niet uit of je de digitale of normale neemt. Tenzij je ze ook wil gebruiken op regenwielen dan zul je wel digitale moeten hebben.

Koplopers nu zijn de evolution, de capit en de digital biketeks
 
Thankx Iwan, dat dacht ik al. Maar ben een beetje bang dat je die wets bij een half natte baan snel stuk rijdt. Maarja dat is een kwestie van natte plekken opzoeken en iets rustiger opnde droge delen rijden. Moet trouwens eerst nog velgen zien te krijgen. Zijn bijna niet te vinden. Is er niet een b merk voor aftermarked wielen?
mooie betaalbare aftermarket zijn die van PVM.

Of een mooie prijs maken voor marchesini's
 
Iemand zin om zaterdag naar Assen te gaan en eventueel zondag te rijden, als er plek vrij is gekomen :?
 
Iwan hoe ga jij naar het circuit toe Donderdag :?

Ik wou zeggen.. als jij een trekhaak op 4 wielen regelt, regel ik de aanhanger ! :+
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan