Triumph Speed Triple topic deel 21

Status
Niet open voor verdere reacties.
full
 
een CBR 600 F uitlaat past er wel op :)

nee de diameter is 50mm dus de binnen maat van de ZARD moet dus zoiets zijn

normale bochtenset is dunner rond 42mm dus een vervangings demper past net niet, weet niet wat een demper diameter is van een zard demper van een compleet systeem,
weet jij dat Leufie :)
Ik denk dat het wel past. De Zard demper die ik had liggen had een diameter van 53mm. Als de voorbochten van de Arrow 3-1 uitkomen op 50mm zou het passen. Dan moet het echter wel een Zard demper betreffen van een full systeem. Anders is de diameter kleiner zoals Halokidoki zegt...
 
Dan heb je waarschijnlijk ook voor deze deur gestaan;




[afbeelding].




Aardige goser , die Edgar van HK :Y
Heb een uitgebreide offerte aangevraagd bij hun.
Als het prijstechnisch interessant blijkt, dan.... *D


daar gaan we weer
staat er ook niet zo iets in een engelse handleiding
full

full
 
Laatst bewerkt:
ook morge... bij iedereen zulk klote weer als in schiedam?

:( :Y zon schijnt veul te fel. Tis hier net een brood rooster. Alleen niet bruin maar rood en vellerig -O-

B| K#T KTM. motor is dood ;( motorreke maar naar Miami gestuurd. Ik had de bedoeling om zelf te gaan. Dat plan is nu begraven. Diep DIEP begraven |(

Die triple (plaatje :9~ ) van Triple T oh man daar gaat tie van dromen :z :z :z
Alleen de kleur had wat beter gekunt. })


*D
 
Laatst bewerkt:
:( :Y zon schijnt veul te fel. Tis hier net een brood rooster. Alleen niet bruin maar rood en vellerig -O-

B| K#T KTM. motor is dood ;( motorreke maar naar Miami gestuurd. Ik had de bedoeling om zelf te gaan. Dat plan is nu begraven. Diep DIEP begraven |(

Die triple (plaatje :9~ ) van Triple T oh man daar gaat tie van dromen :z :z :z
Alleen de kleur had wat beter gekunt. })


*D


dat zijn best veel verschillende smileys...
balen van je KTM, zeker dattie dan weg moet naar een oord ver weg!
en helemaal balen dat je zelf dan niet gaat!
 
:W

clip ons zien er inderdaad wel gaaf uit. Maar bij mijn motor zat juist een lekker breed stuurtje van Fatbar wat me wel bevalt ;)
 
gaan er van hier nog mensen naar de TT volgende week?
kan zelf niet wachten eerlijk gezegd..
dit jaar de SBK al gemist, 2 circuitdagen en tot 2x toe een weekend eiffel niet doorgegaan, ben dus wel toe aan een goed motor event!
 
Gaaf hoor, ga ze ook bestellen...

eindelijk een medestander *O*

let wel dat ze standaard in blank alu zijn uitgevoerd, ik heb ze laten poedercoaten. je kunt wel kiezen wat voor kleur stuurpijpjes je wil ;)

vind deze ook wel kewl
[afbeelding]



:9~ :9~ :9~


Volgens mij heb ik ooit een keer een aantal jaren geleden een 'hydraulische koppeling kit' ergens te koop gezien.

http://www.triumphtorque.com/messag...955i-Daytona-Hydraulic-Clutch-Conversion.aspx

http://www.triumphrat.net/speed-triple-forum/67250-hydraulic-clutch.htmlDeze vind ik mooier dan die van theo, boven ;) :9~

ah, na ja, wat moet je dr mee :?
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat het wel past. De Zard demper die ik had liggen had een diameter van 53mm. Als de voorbochten van de Arrow 3-1 uitkomen op 50mm zou het passen. Dan moet het echter wel een Zard demper betreffen van een full systeem. Anders is de diameter kleiner zoals Halokidoki zegt...
Ok beter!! Heeft er iemand nog een goed adres waar je een zard uitlaat kan kopen?
 
gaan er van hier nog mensen naar de TT volgende week?
kan zelf niet wachten eerlijk gezegd..
dit jaar de SBK al gemist, 2 circuitdagen en tot 2x toe een weekend eiffel niet doorgegaan, ben dus wel toe aan een goed motor event!

Als het een beetje weer is wil ik er wel weer eens kijken.
Bij regen bier en TV :X zondags tracktraining in L'stad :]
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan