VFR/RVF 400 Topic deel 7!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Aloha!! Ik zal me ook even melden...present! :) Alleen wel retedruk de laatste tijd met van alles en nog wat...behalve met mijn fietsjes :')
 
Ja volgens mij is er iets aan de voorkant mis.
Voorvork is bestickerd en ziet er vreemd uit, spiegels, knipperlichten, handvaten, remschijven en klauwen. Wellicht schade gehad.
 
Er zit dus een totaal verkeerde voorvork in. De RVF heeft een USD voorvork en dit is een NC30 voorvork. Daardoor ook andere klauwen..
RVF voorvorken vind je niet. Ik heb er gelukkig een op reserve, ooit gekocht in Engeland.
full
 
Laatst bewerkt:
Als er een volledig andere voorvork in zit, moet hij toch haast wel schade hebben gehad. En dan pas ik, ik wacht liever op eentje die nooit schade heeft gehad.
 
Er zit dus een totaal verkeerde voorvork in. De RVF heeft een USD voorvork en dit is een NC30 voorvork. Daardoor ook andere klauwen..
RVF voorvorken vind je niet. Ik heb er gelukkig een op reserve, ooit gekocht in Engeland.[afbeelding]
|(

Het was een RVF... shit ja.

Sorry voor het opstoken Babs, maar trek het terug... nie doen :N
 
klopt, ik heb hem in UK gehaald alleen maar om de voorvork voor iemand welke een USD voorvork in zijn NC30 Mick Doohan look a like wilde hebben. De originele voorvork van de NC30 zit dus nu in de RVF en omgekeerd, e.e.a. uitgevoerd door Teun Knoppert van Knoppert motoren. Voorzover ik weet is er verder niets met deze motor mis op gebruikssporen na. Er zit alleen geen originele voorvork meer in, maar m.i. is gezien de km. stand de prijs er ook na.
 
wou net zeggen, welke knuppel gaat er nou een originele USD vork van een NC35 wisselen voor de vork van een NC30 :') erg zonde iig

jongûh, da hoort nie!
 
Laatst bewerkt:
Maaruuu niemand meer een NC21 of 24 bobinetje liggen? of weet iemand er ergens een te koop?
 
klopt, ik heb hem in UK gehaald alleen maar om de voorvork voor iemand welke een USD voorvork in zijn NC30 Mick Doohan look a like wilde hebben. De originele voorvork van de NC30 zit dus nu in de RVF en omgekeerd, e.e.a. uitgevoerd door Teun Knoppert van Knoppert motoren. Voorzover ik weet is er verder niets met deze motor mis op gebruikssporen na. Er zit alleen geen originele voorvork meer in, maar m.i. is gezien de km. stand de prijs er ook na.
In plaats daarvan de NC35 al basis voor zijn Doohan replica gebruiken? :+

Weenie hoor :z
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan