Pan European Topic! deel 2

Waar halen jullie trouwens je remschijven vandaan? Achter moet bij mij vervangen worden. Dealer vraagt 300 euro ex montage, ex btw... wordt een duur geintje. Waar kan dit goedkoper?
 
Ik zal morgen even kijken waar ik het voor kan leveren, monteren kun je ook zelf, als je de wielen er uit kunt halen thuis.
Imitatie remschijf moet volgens mij rond de 150 euro kunnen, zo uit m'n hoofd, maar ik zal het checken.

Gr. Vier
 
Waar halen jullie trouwens je remschijven vandaan? Achter moet bij mij vervangen worden. Dealer vraagt 300 euro ex montage, ex btw... wordt een duur geintje. Waar kan dit goedkoper?

louis.de of de nl-variant motozoom.nl, ietsje duurder
anders japparts.nl

300 voor een achterschijf is bonkers
dat was ik kwijt voor 2 voorschijven incl. blokken van ebc :X
 
Dit is een MF prijs en idd bij mij te bestellen. Normaal reken ik voor deze schijf 159 euro en dat is nog geen geld.
 
Zeker weten dat je ze niet omgedraaid hebt? Op mijn prijslijst is de 1135 juist iets goedkoper dan de 1077.

Remblokken wordt voor de ST1300 alleen de FA261HH, high performance sintered, genoemd. Zijn helaas voor aanvrager wel de duurste (in mijn boekwerk staan eerlijk gezegd bij de FA261 niet eens andere compounds).
 
bolski, wat voor blokken raad je aan bij die schijf? ik heb wel interesse. Op dit moment rijd ik met de standaard blokken, zeer tevreden mee.

Vergeet ik verder nog iets? Dealer had het over breekboutjes maar dat klinkt een beetje als winterlucht en bougies voor je dieselblokkie...
 
even inbreken hoor :W

ik ben op zoek naar het boek van Kris Nijs- ik, de pan, en de wereld

heb je het en wil je het wel kwijt, mail of pb me


dus niet de dvd of cd


bvd klijko

deze oproep staat ook in het tekoop gevraagd topic

maar plaats hem hier ook even


:W :W
 
@klijko, kijk eens op het pan forum, ( pan-european.nl )daar komt het boek regelmatig voorbij.

Er zijn leden die het boek hebben en uitlenen..

Misschien een optie..

Groet
 
@klijko, kijk eens op het pan forum, ( pan-european.nl )daar komt het boek regelmatig voorbij.

Er zijn leden die het boek hebben en uitlenen..

Misschien een optie..

Groet
dank je


maar dan moet het ook weer terug zeker })

geintje :+


accepteren ze geen hot en gmail???
 
Laatst bewerkt:
Auteur: Kris Nijs
ISBN: 9789080923010,
Type: Paperback
Bladzijden: 208
Categorie: Reisverhalen
Richtprijs: € 21,50
Taal: Nederlands
Datum: 13/02/2006
Recensent: RD
Uitgeverij: Eigen beheer
Verdeeld door: Craenen bvba
 
Auteur: Kris Nijs
ISBN: 9789080923010,
Type: Paperback
Bladzijden: 208
Categorie: Reisverhalen
Richtprijs: € 21,50
Taal: Nederlands
Datum: 13/02/2006
Recensent: RD
Uitgeverij: Eigen beheer
Verdeeld door: Craenen bvba

juist ja die,maar is nu niet meer leverbaar
daarom gezocht 2ehands
 
Laatst bewerkt:
Goedenavond...

Vanmorgen tijdens mijn rit naar het werk deden plots mijn richtingaanwijzers het niet meer.
Vervolgens heeft de motor de hele dag buiten gestaan en op de terugweg deden ze het weer als vanouds. :]

Iemand hier bekend met dit probleem en de oplossing?

Ik houd me aanbevolen!

Alvast bedankt voor de reacties.

Grtz Thijs
 
Terug
Bovenaan Onderaan