MF Gooi en Vechtstreek deel * 104 *

Status
Niet open voor verdere reacties.
Marlboro heeft limited edition pakjes....ik vind ze gaaf *D

1338198379_6_1kHj.jpeg
 
OP piccie voor mijzelf




[afbeelding]
ELBOWZ! (incl. juiste nummer :P ) Lekker heur!

Phoen/Noor: 8-)

Jan: L'aventure commence :]

Nat: sterkte!

Mies: tapie deed de truuk maar boven de 1500 meter (en zeker boven de 2000) toch een hoop vermogen verschwunden... ;)
 
Laatst bewerkt:
meer koffie en die splinter uit mijn kleine teen halen B|
 
Laatst bewerkt:
Mogguh :W

Toos, welkom terug. :W

Natalie, Sterkte. toch goed om te horen dat het voorzichtig weer iets beter gaat.
 
Laatst bewerkt:
Oh, gisteren stond ik om 17:15 te wachten voor een stoplicht toen er een MF'ster langs kwam (zwarte Rukka-jas, rest van de details ben ik vergeten..).
Dat was op de Hilversumseweg in Laren, iemand van hier?
Witte helm toevallig? Die tijd reed ik wel richting Hilversum via Noord, en heb heel groot Rukka op mijn rug staan..
 
Net trouwens terug van autorijles ... |( was het ff vergeten, dus stond om 8:15 uur naast de brompony mijn handschoenen aan te trekken, toen ik gebeld werd met de vraag waar ik bleef :$

Ging niet bijster goed vandaag.. Man, wat zie je weinig in zo'n ding zeg, dat ze daar nog niets op verzonnen hebben! Bizar.
Maar goed. Scannen gaat goed, kreeg complimenten over, alleen terugschakelen vandaag weer wat minder. '
Wel veel fileparkeren gedaan en hellingproef, dat ging niet echt goed, maar best ok voor de 5 uurtjes les die ik nu heb gehad...
Als het niet zo verdomd praktisch is om rbw te hebben voor auto zou ik het niet willen halen denk ik :')

En een tip voor iedereen onder de 30 die nog zijn B-bewijs moet halen.. Ik denk dat de grijze massa vs voeten beter werkt voor die leeftijd.. dus gewoon snel gaan halen ;)
 
Ooit wel eens rijlessen genomen voor autorijbewijs maar was zo saai dat ik het toen maar heb opgegeven. Binnenkort maar is een poging doen en lease auto scoren op het werk :)
 
Hmm, maar toch dikke pret gehad?

Welkom terug gozer *D
Is moeilijk om geen pret te hebben daar :P

Maar het vinnige van de DRZ is er wel een beetje af daar en dat mis je toch :Y Maar goed, ik kan nog wel een aantal serieuze tekortkomingen van onze brommert opnoemen maar die grijns is priceless... *D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan