MF Gooi en Vechtstreek deel * 104 *

Status
Niet open voor verdere reacties.
en dat zeg je tegen mij :P
maar ik zou definitely iemand op de andere rijbaan neerzetten voorbij (van onze kant gezien) het ongeval. op die manier waarschuw je die kant ook...
Motor op een goed punt zetten, knippers en licht aan en dan pas gaan helpen :Y




Beter nog niet dit soort mongolen tegenkomen :/
 
VOOR DE LAATSTE KEER @#$% ALS HET UIT GAAT OOK HIER NEERPLEMPEN @#$%
 
Soms willen mensen dingen nog even voor zichzelf houden, om welke reden dan ook, voordat ze allemaal opmerkingen krijgen van anderen.. ;)
 
:')


@ Zot; ff terug wijzigen van "ook met diepgang" naar "botte l*l" graag :')

@WB: -O- wollig gaat ook wel over :j rustig an :Y

Zo, ff richting Molenaar voor de (inmiddels ietwat verstreken :$ ) 1000km beurt voor de Beemert *O*
 
VOOR DE LAATSTE KEER @#$% ALS HET UIT GAAT OOK HIER NEERPLEMPEN @#$%
VOOR DE LAATSTE KEER @#$% ALS HET UIT GAAT EN ONS GAAT DAT OOK WAT AAN DAN HOREN WE DAT WEL PERSOONLIJK @#$%



toch :P


















Vanmiddag spier/verrekt/vercrackt/overbelast in m'n rechterarm (kantoorverhuizing zonder lift) -O-


B|











Coonie gespot op de A27 ri. H'sum thv afslag A28 de Uithof :P ?
 
Laatst bewerkt:
VOOR DE LAATSTE KEER @#$% ALS HET UIT GAAT EN ONS GAAT DAT OOK WAT AAN DAN HOREN WE DAT WEL PERSOONLIJK @#$%



toch :P


Coonie gespot op de A27 ri. H'sum thv afslag A28 de Uithof :P ?



:Y


Had me maar ff komen redden, ben nooit bij dat hele Molenaar aangekomen _O-

Pak 1 verkeerde afslag en kan er vervolgens never nooit meer af B|
Toen net zo lang hysterisch in de rondte gereden met het richtingsgevoel van een lamme duif tot de tijd te krap werd. Und weer richting huis :')
Vrijdag in de herkansing met meer tijd :Y is me nu al zo vaak overkomen dat ik me d'r niet eens meer voor schaam _O- , meteen vrijdag een tomtomhouder aanschaffen voor de Beemert :9

(wat nou het ERGSTE is; afbellen en de meneer van Molenaar roep al direct: "Ik dacht al, OF die is onderuit gegaan OF ze is verdwaald, jah niks persoonlijks hoor maar vrouwen en richtingsgevoel...." _O- _O- _O- "


Dus Mies, volgende keer ff mee :P
 
Laatst bewerkt:
:Y


Had me maar ff komen redden, ben nooit bij dat hele Molenaar aangekomen _O-

Pak 1 verkeerde afslag en kan er vervolgens never nooit meer af B|
Toen net zo lang hysterisch in de rondte gereden met het richtingsgevoel van een lamme duif tot de tijd te krap werd. Und weer richting huis :')
Vrijdag in de herkansing met meer tijd :Y is me nu al zo vaak overkomen dat ik me d'r niet eens meer voor schaam _O- , meteen vrijdag een tomtomhouder aanschaffen voor de Beemert :9

(wat nou het ERGSTE is; afbellen en de meneer van Molenaar roep al direct: "Ik dacht al, OF die is onderuit gegaan OF ze is verdwaald, jah niks persoonlijks hoor maar vrouwen en richtingsgevoel...." _O- _O- _O- "


Dus Mies, volgende keer ff mee :P
Whèhè... :')
 
Coon: gelukkig ken je de weg naar huis wel :P

Krullie: -O- mak an dan.

Mies: dropjes zijn lekker, thanks *O*

Fysio vond de boel er goed uit zien en ik lig op schema. Wel jammer dat ik het VKB protocol beter ken dan de fysio |(
 
Laatst bewerkt:
Coonie, :')
full
donderdag heb ik vrij, dus zou ik met je mee kunnen :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan