MF Gooi en Vechtstreek deel * 104 *

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ut blijft een droogkloot eerste klas volgens mij, hoe hij op de foto staat! :P _O-

:Y
Ook op beide precies dezelfde kop trekken :')




Even de onwetenden wat info bijbrengen :P

image.jpg

Daarom heeft ie de bijnaam: ELBOWZ :+

image.jpg


image.jpg
 
Laatst bewerkt:
Elbowzzzz! 8-)

Gaaf Foen & Noor! :Y :}

Ut blijft een droogkloot eerste klas volgens mij, hoe hij op de foto staat! :P _O-

Hij is droog :Y maar vooral ook heel verlegen... Weet nog niet zo goed om te gaan met alle media-aandacht. Had Foen hem nog een vraag over gesteld, toch mooi om die onzekerheid van dichtbij mee te maken...
 
bedankt voor al jullie sterkte wensen!!

nou na een paar dagen en weer naar het ziekenhuis gaat het met hele kleine stapjes beter met mams, ze praat gelukkig goed. ze kan nog niet schrijven en lopen ,en iets pakken kost moeite maar ik denk dat met veel tijd en therapie het wel weer goed komt.

het is echt klote je ma zo te zien worstelen, en ze was eerst ook niet positief, ze dacht dat ze nooit meer kon motorrijden of schilderen., ze is nu al veel positiever.

ik heb nu 2 nachten naast mijn pa geslapen want die draait langzaam door, hij slaapt niet en praat(ijlt) de halve nacht, vanavond maar weeer even thuis slapen anders kan je mij ook opbergen.
vandaag zagen we gelukkig ook vooruitgang dus dat geeft misschien ook meer rust.

maandag gaat ze naar de trappenberg om daar doordeweeks te blijven en dan de weekenden naar huis.

al met al afwachten en positief blijven.

Noor en rene@ super vet die handtekening(moet alleen ook tot mijn spijt bekennen dat ik de beste man niet ken :$ )


verder leuk gezicht die meiden in jurkjes achterop

en heb ook nog een leuk huisje zien langskomen.


weltrusten allen.
 
bedankt voor al jullie sterkte wensen!!

nou na een paar dagen en weer naar het ziekenhuis gaat het met hele kleine stapjes beter met mams, ze praat gelukkig goed. ze kan nog niet schrijven en lopen ,en iets pakken kost moeite maar ik denk dat met veel tijd en therapie het wel weer goed komt.

het is echt klote je ma zo te zien worstelen, en ze was eerst ook niet positief, ze dacht dat ze nooit meer kon motorrijden of schilderen., ze is nu al veel positiever.

ik heb nu 2 nachten naast mijn pa geslapen want die draait langzaam door, hij slaapt niet en praat(ijlt) de halve nacht, vanavond maar weeer even thuis slapen anders kan je mij ook opbergen.
vandaag zagen we gelukkig ook vooruitgang dus dat geeft misschien ook meer rust.

maandag gaat ze naar de trappenberg om daar doordeweeks te blijven en dan de weekenden naar huis.

al met al afwachten en positief blijven.

Noor en rene@ super vet die handtekening(moet alleen ook tot mijn spijt bekennen dat ik de beste man niet ken :$ )


verder leuk gezicht die meiden in jurkjes achterop

en heb ook nog een leuk huisje zien langskomen.


weltrusten allen.
Pfff... Gelukkig geen verstandelijke schade, maar ook dit is al heftig! Sterkte meid, ook de rest van je familie!! :Y
 
:Y
Ook op beide precies dezelfde kop trekken :')
Idd...

Bij René OK, maar ik had wel iets vrolijker gekeken als ik omarmt zou worden door Noor! O-)

Hij is droog :Y maar vooral ook heel verlegen... Weet nog niet zo goed om te gaan met alle media-aandacht. Had Foen hem nog een vraag over gesteld, toch mooi om die onzekerheid van dichtbij mee te maken...
Laat hem maar spreken via het rechterhandje! }) :]
 
Heftig, natalie. Lijkt me vreselijk naar om je moeder zo te zien, maar ook om te zien hoe moeilijk je vader het er mee heeft. Een hele zorg; vergeet niet af en toe aan je zelf te denken. Sterkte!
 
Fijn dat het al iets beter met je mams gaat. Al is het met kleine stapjes.

Leuke fotos rene en noor. Dit was een voorproefje van de TT ofzo?
 
Thanks Lads ;)
En dan nog te bedenken dat ik een gang met 6! deuren heb geschilderd :)
Ben blij dat ik even aangepeesd heb en dat het af is :Y


@Coon: als je vrijdag avond gaat, wil ik wel mee naar Molenaar :Y
Ze zijn tot 21u open.

@Natalie: Sterkte meid! :j
 
Zo, dat was weer een ouderwets leuk, lekker en gezellig ritje! *O*

X bedankt voor het voorrijden + versnapering en Coon, MZN, Ernst en UT bedankt voor de gezelligheid *D

CU Setturdee! 8-)
 
Laatst bewerkt:
Fijn dat jullie lekker gereden hebben! :Y :]

Hier zo slapen. Morgen training en werken, dus van 9u - 23u onder de pannen -O- En dannnn... 6 dagen vrij!!! *O*
 
Ff teruggelezen:

Els: Naizzz! :Y

Ben Spies: :$ _O-

Natalie: Pas goed op je zelf en veel sterkte voor ma en natuurlijk ook voor pa en broerie! *D

Zot: :')

Speciaal voor WB: :j

Laatste loodje Noor :X
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan