Het Honda CBR1000RR Fireblade Topic: Deel 70..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Knoop maar doorgehakt, besteld via ebay in de US. Ben benieuwd of ik het nu een langer volhoud. Maar 1100km op 1 dag is wel erg veel :} Gelukkig viel de prijs in de US ten opzichte van NL nog een beetje mee. *D En extra grip zou zeker lekker zijn, ik glij nu alle kanten op met het standaard zadel.

Dat glijden is idd helemaal weg :Y :Y
 
Goedenmiddag :) Na weer >1200 km gereden te hebben met de blade dit weekend had ik weer eens last van een pijnlijk zitvlak. Nu sta ik op het punt om via e-bay zo'n comfort seat te bestellen. (08F82-MFL-100) En volgens mij zijn er hier een paar blade bezitters die ook zoiets hebben. Is het hiermee nu echt een stuk langer uit te houden op de langere ritjes?
waarom zou dat comfortseat noemen denk je :? ;) tuurlijk helpt dat :Y
 
Leuke trip !! Ik heb al sinds het begin zo'n comfort seat en na altijd op lange afstanden pijn in de onderkant te hebben gehad, moet ik zeggen dat het echt heel veel scheelt. Afgelopen vakantie ook weer ruim 1100km op 1 dag gedaan en geen centje pijn !! Ook andere lange dagen op de motor weinig last, uiteindelijk begint het natuurlijk wel, maar vergeleken met anderen die het niet hadden (2009 HRC Blade) die zaten echt allang te piepen en bij mij nog prima te doen :Y :Y Voor lange ritten echt een bijzonder nuttig asoware !! :P
die anderen hadden dat ook niet van die gay-butt-implants :P
 
Knoop maar doorgehakt, besteld via ebay in de US. Ben benieuwd of ik het nu een langer volhoud. Maar 1100km op 1 dag is wel erg veel :} Gelukkig viel de prijs in de US ten opzichte van NL nog een beetje mee. *D En extra grip zou zeker lekker zijn, ik glij nu alle kanten op met het standaard zadel.
kost dat in de US :? Hier was het 280 geloof ik :?
 
gewoon doen man, je schuur zit er niet mee :N

en elke keer die dubbele smile als van of naar die schuur loopt, daar doe je het voor, geloof me ;)
Da's waar, zaterdag als ht droog is nog eens in Soesterberg kijken. Bij 5 cijfers is er kans dat er ruimte blijft in de schuur, anders zou het wel eens uit de hand kunnen lopen......
 
Da's waar, zaterdag als ht droog is nog eens in Soesterberg kijken. Bij 5 cijfers is er kans dat er ruimte blijft in de schuur, anders zou het wel eens uit de hand kunnen lopen......
vul die lege plaats maar op, ga je veel meer plezier van hebben voor uiteindelijk hetzelfde geld ;)

en als het andere verhaal je dan blijkt te bevallen kan je die nog altijd volgend jaar inruilen op een jonge Appie, spaar je weeral wat mee uit en ben je geen proefkonijn geweest ;)
 
Nieuw topic, nieuwe kontjes :Y

hot-ass-wallpaper-0.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan