Het Honda CBR1000RR Fireblade Topic: Deel 70..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goedenmiddag :) Na weer >1200 km gereden te hebben met de blade dit weekend had ik weer eens last van een pijnlijk zitvlak. Nu sta ik op het punt om via e-bay zo'n comfort seat te bestellen. (08F82-MFL-100) En volgens mij zijn er hier een paar blade bezitters die ook zoiets hebben. Is het hiermee nu echt een stuk langer uit te houden op de langere ritjes?

Ik heb 'm er ook op zitten. Met deze blade heb ik nooit met het originele zadel gereden, maar op de vorige (954) kon ik het nog geen dag uithouden zonder zadelpijn.
Met deze heb ik nog geen last gehad, ook niet na een week motorvakantie in zuid duitsland :)
 
Bedankt voor de leuke reacties :}

En ja, alleen nog circuit voor mij.
Ik moet hem wel nog leren kennen, verleden jaar had ik nog een r6, maarja dat komt wel :9

Zaterdag alvast naar Zolder!

hier wat beelden van in croix })


:W
 
Laatst bewerkt:
Avond :W

Vandaag nieuwe BT016 achterop laten leggen, dit keer maar voor een 55 hoog gegaan... Eens kijken of dat lekkerder stuurt :]
Nou ben ik ook geen super stuurman, maar ik vind 'm met een 50'er net zo goed sturen :Y
 
vul die lege plaats maar op, ga je veel meer plezier van hebben voor uiteindelijk hetzelfde geld ;)

en als het andere verhaal je dan blijkt te bevallen kan je die nog altijd volgend jaar inruilen op een jonge Appie, spaar je weeral wat mee uit en ben je geen proefkonijn geweest ;)
Voor beide is wat te zeggen. Je gaat namelijk altijd een voorkeur voor een fiets ontwikkelen, en dan zal er uiteindelijk eentje minder gebruikt gaan worden (heb ik van horen zeggen) ;)
 
Vol syntheet is echt wel beter bij de moderne supersport!! en zeker in deze temperaturen en dan nog een circuit dagje er tussen door doen!!! bij mij komt alleen het beste erin..castrol racing voll syntheet...

Een dealer doet standaard half synt erin omdat dit iedereen doet en dit een bak geld scheelt.... maar als je het beste wil voor je schatje.....

[afbeelding]

:^

Mooie prijs in Duitsland :Y Ik koop mijn olie altijd hier, is ook altijd nog een zeer respectabele prijs en wellicht iets minder verzendkosten dan vanuit Dld :?


*O*
 
Heb me ff wat beter ingelezen en zie ook dat na altijd half ineens vol erin gooien voor problemen KAN zorgen. Vervolgens dealer bellen, zij gebruiken altijd half. Dus half zal het worden :)

Misschien is het voor de 08-11 Blade anders..., maar
ik heb destijds speciaal met Ten Kate contact opgenomen wat nu de beste olie voor de Blade (04-07) was, en zij adviseerde me toen deze te nemen. Volgens hen de beste olie voor de Blade...

En dan volgen we dat advies natuurlijk trouw op van de meesters :Y

:+
 
Bedankt voor de leuke reacties :}

En ja, alleen nog circuit voor mij.
Ik moet hem wel nog leren kennen, verleden jaar had ik nog een r6, maarja dat komt wel :9

Zaterdag alvast naar Zolder!

hier wat beelden van in croix })


:W

Loop zaterdag even lang de fast food racing Team Tent, even kennis maken. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan