Het Honda CBR1000RR Fireblade Topic: Deel 70..

Status
Niet open voor verdere reacties.
:9


morgen weer wat rondjes boeken op Zolder ....
nog mensen van hier die gaan :9


neen helaas!! afgelopen maandag geweest daaro!!! met 34 graden :o

IMG_0274.jpg
 
gaat bij mijn iphone volgens mij niet om 2g aan te zetten.. is alleen 3g aan of uit!!!

maar die mensen met android is weer een wereldje apart :+

vriend van mij altijd mega blackberry gek, maar echt... dat is het beste en alleen maar dat blah blah..... heeft nu een iphone 4 en komt overal op terug...

iphone rules :+
Zal vast wel een app voor zijn :) anders misschien jailbraken?

Achja, je hebt nu eenmaal van die Apple fanboys. Android gaat (nu al) heel erg snel naar de top van de top! *O*
 
Is dat ook een boxer dan?

Nee gast!! hahahaha

Maar de boxer is toch wel het succes van bmw motoren......vooral sinds de komst van de GS... want het heeft heel lang slecht gegaan met bmw en de gs heeft hun echt naar de top getrokken anders had bmw misschien helemaal geen motoren meer gemaakt!!!!

Als zij dit niet hadden gehad was er nooit nagedacht over die 4 cylinders, want daar was geen geld voor.....
 
Nee gast!! hahahaha

Maar de boxer is toch wel het succes van bmw motoren......vooral sinds de komst van de GS... want het heeft heel lang slecht gegaan met bmw en de gs heeft hun echt naar de top getrokken anders had bmw misschien helemaal geen motoren meer gemaakt!!!!

Als zij dit niet hadden gehad was er nooit nagedacht over die 4 cylinders, want daar was geen geld voor.....
Ik dacht al dat ik iets gemist had, zou wel een major fuck up geweest zijn. Dacht serieus ff dat ik idioot werd. :')
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan