MF Gooi en Vechtstreek deel * 105 *

Status
Niet open voor verdere reacties.
BMW bij de dealert, ikke op een K75 naar 't werk :')

Rijdt voor geen meter _O- liep wel als een zonnetje voor iets met 276K op de teller :+
 
BMW bij de dealert, ikke op een K75 naar 't werk :')

Rijdt voor geen meter _O- liep wel als een zonnetje voor iets met 276K op de teller :+
_O-

Wel een aanzienlijke km stand :Y

Which reminds me.... Afgelopen Zaterdag:
IMAG0288.jpg
 
Morgen *D

Starten met een goeie bak Senseo *O*

Girl: lekker bezig geweest tijdens de vakantie :Y Knietje gaat langzaam vooruit en volgens protocol maar ben de krukken meer dan zat :Y

Jan, Coon en Teun: vette pech allemaal.......

Ela; zo, cold Turkey weer aan de gang. Succes vandaag. Mies lekker nog een dagje vak?
 
Laatst bewerkt:
Zo... Weer aan de bak, kom je op je werk, hebben ze weer een busje gemold ;)
Mag ik met de bmw op pad :) zeer vervelend ;)
 
Morgen *D

Starten met een goeie bak Senseo *O*

Girl: lekker bezig geweest tijdens de vakantie :Y Knietje gaat langzaam vooruit en volgens protocol maar ben de krukken meer dan zat :Y

Jan, Coon en Teun: vette pech allemaal.......

Ela; zo, cold Turkey weer aan de gang. Succes vandaag. Mies lekker nog een dagje vak?
:9 Lekker :Y
 
Leer nou 's van je broertje Nocer :P



@ Poik, je moet poetsen man :P Mooie stand :Y




@ Knieherstel *O*





Meer koffie nodig hier :Y
Ze is zeker toe aan een poetsbeurt, maar als ik eens in Hilly ben, dan heb ik geen zin :P Bovendien is ze 2 weken geleden nog gepoetst :X

Maarja, vorige week Vrijdag met Uk ook door de regen gereden en gelijk de hele motor weer vies -O-
 
Laatst bewerkt:
Goedemorgen :Z
Hmm altijd lekker....kindjes die nog in een vakantie uitslaap ritme zitten O-)
Dank allemaal voor alle wensen :Y

Zie dat ik nog wel wat gemist heb in het vele bijlezen ( op het laatst was ik niet meer zo scherp :') )
@WB: gefeliciteerd met je eigen huisje :Y

goeie pics vooral jullie neuzen _O-

whehe, ja die lijken goed he! ;)


Nee....mééééén je? :X
Net een slechte nederlandse soap man :') :P


;)

Hier serieus gezeik met de "grote" computer, scheiße |( B|

-O-
Virussie?

Mies en Maan van harte!!! Tof zeg!! MF FEEESSSSIEEEEEEEEEEEEEE _O- *O*

whaha, nou ik kan je nu al zeggen dat het een selectief MF feessie gaat worden ;)
Veel plezier op CPZ kerel *D

mogguh, me sleutels van al me motorsloten kwijtgeraakt 2 abus sloten en de sleutels van het ruitje op me windscherm zatten er alle twee aan.
echt irri
heb wel reserve maar toch

Dat is balen....zeker met oog op verzekering :/

Ela; zo, cold Turkey weer aan de gang. Succes vandaag. Mies lekker nog een dagje vak?

Woensdag altijd mijn vrije dag...maar ik hoef sowieso maandag pas weer te starten O-)

@Oude leen-BMW X: _O- Wat had ik je nu graag willen spotten :+
 
276k...dat is een respectabele stand. :Y

Net in de shelter mee mogen kijken met het launchen van de kist. Dat is kicken. Nu toch al 3 jaar bezig en nog niet eerder zo dicht bij een draaiend vliegtuig gestaan. Even met je hand door de uitlaatstroom. Wat een kracht. Heel gaaf. :Y
 
Oh, en misschien is het hier in de regio dan wel armoe qua leuke bochtjes (het is hier net Flevoland) maar we hebben net even over de rondweg gereden om de basis heen. Euh...binnenkort de CBR eens mee, want er zitten een paar heerlijke bochten tussen en dan hoef ik niet eens de basis af! _O-
 
Oh, en misschien is het hier in de regio dan wel armoe qua leuke bochtjes (het is hier net Flevoland) maar we hebben net even over de rondweg gereden om de basis heen. Euh...binnenkort de CBR eens mee, want er zitten een paar heerlijke bochten tussen en dan hoef ik niet eens de basis af! _O-
Nice, beetje spelen :Y :P
 
Lig nog steeds in m'n bed :')

Planning:
- Voor het eerst in bijna een maand weer een stukje hardlopen.
- De avondetappe terug kijken
- Uurtje spelen met de motor :P
- Tour de france kijken
- Eten
- Werken van 19 tot 00:00

Kijken hoeveel van deze dingen gedaan kunnen worden :')
 
Mogguh!

Jemig Michel, ik duim voor een goede afloop, en veel sterkte voor de familie.

Ik ga vandaag met mijn moeder in Weesp naar een huis voor haar kijken! Misschien woont ze dan binnenkort wel een stuk dichterbij *O*
En van 17- 18 uur weer rijles. 's Oefenen op het langzaam rijden..
 
Succes, felie, zet 'm op, dank u dank u!, whahahahaaaa, ow jah joh?




:')




Tempo zit er goed in vandaag :X


@ computersjit: mies toe de reskjoe! *O*

mits ik msn online kan krijgen B| |(
 
Succes Mies en Clau :P

Hardlopen was dodelijk :X Endomondo vergat alleen de afstand te meten :')
33 minuten en 18 seconden over (zelf google maps gemeten) 5.6 kilometer. Ging helemaal stuk door die hitte en een, op een vifit na, lege maag :X :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan