MF Gooi en Vechtstreek deel * 105 *

Status
Niet open voor verdere reacties.
Sh*t, had ik dat maar geweten - keek om 17:25 nog of ik X in de zaak zag staan (stond vooraan bij het stoplicht van de Vaartweg, richting Langestraat).

Maar d'r is nix mis met eens wat klassiekers rijden, hoor O-)











He, toppie - in mijn eigen stijl

Spreuk van de dag:
Happiness.jpg


Voor Jopje - opletten tijdens de rijles:
+Demotivational_Posters++_49.jpg


Voor de mannen:
twelve-car-pile-up-semi-tragic-death-demotivational-poster-1239207417.jpg


Voor de jongetjes:
3584-baby-sitter-demotivational-poster.jpg


Voor de dames:
demotivational_poster_9.jpg


Voor de meisjes:
girls-girls-demotivational-poster-1220577517.jpg


Goedmakertje:
accidents-accidents-hot-motorcycle-demotivational-poster-1234374170.jpg
 
Laatst bewerkt:
Sh*t, had ik dat maar geweten - keek om 17:25 nog of ik X in de zaak zag staan (stond vooraan bij het stoplicht van de Vaartweg, richting Langestraat).

Maar d'r is nix mis met eens wat klassiekers rijden, hoor O-)

haha, ik was er om 17:50 samen met mijn dochter....de winkel in gegaan en hij zat achter de pc:
Ja lange...sluiten die toko en aan dat motorpak })
_O-
 
haha, ik was er om 17:50 samen met mijn dochter....de winkel in gegaan en hij zat achter de pc:
Ja lange...sluiten die toko en aan dat motorpak })
_O-
_O- ik had geen haast en had laaaaang kunnen wachten :+
 
Vraagje aan de (ex) R1-rijders... Werd jullie R ook zo snel warm? Mijne wordt zelfs met dit weer na een stukje binnenstad al zo warm dat de fan aanslaat :/
 
Is dat niet normaal met een gekuipte motor? Vergeet niet, het is zo'n 20 graden en met langzaam rijden vang je volgens mij niet echt veel frisse lucht?

De CBR loopt bijvoorbeeld makkelijk richting de 110. Maar zakt dan direct ook weer weg naar de 83 zodra het wat meer rijwind langs komt. :)
 
G'avond :)

Diddle: eerste dagje weer lekker vertrouwd?
Foto X waar ga je met het fietsje heen? _O-
Is de GSA zo beroerd nog niet :P




full







@ Mies, wilde wel 's een foto van mezelf op zo'n oud brommertje :')

Morgen 's vragen of ie nog het originele blok heeft :P
 
Vraagje aan de (ex) R1-rijders... Werd jullie R ook zo snel warm? Mijne wordt zelfs met dit weer na een stukje binnenstad al zo warm dat de fan aanslaat :/
Is heel normaal Poik.

De R1 loopt heel snel op naar 105 graden en dan gaat ie blazen alsof ie wil opsteigen :Y
Geen probl ;)
 
Is heel normaal Poik.

De R1 loopt heel snel op naar 105 graden en dan gaat ie blazen alsof ie wil opsteigen :Y
Geen probl ;)
Goed om te horen :Y
Weet wel dat het snik en snikheet is op dat ding zodra het lekker warm is buiten en dat ding voor een stoplicht vrolijk staat te blazen :')
 
Geeft je vleugels :Y



Moet je nou ook nog iets doen op zo'n avond of is het enkel aanwezig zijn?
Camera's kijken en officieel af en toe een rondje huppelen om en door het pand. Dit pand is enorm groot en ze zijn nog bezig met werkzaamheden, dus een rondje door het pand zou al snel ruim een uur in beslag nemen. Bovendien krijg ik via een computersysteem een alarm als er een deur open gaat die niet open hoort en kan ik zien welke deur dat is.

Dus het is gebruikelijk 1 keer in het uur even 10 minuten te gaan huppelen om het gebouw (vrij nutteloos aangezien rondom camera's hangen :P ) en voor de rest een beetje aanwezig te zijn.

Nadeel hier: Er is geen verlichting, dus ik zit een een pikkedonker kamertje met 2 cameraschermen, 1 computerscherm van het pand en mijn eigen laptop :P
 
Als er dan maar niet ineens hele enge kerels voor je staan :X



Respect dat je zo je leuke dingen financiert :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan