De Motobliekers 6 - iets met iemand anders en een stokje

Status
Niet open voor verdere reacties.
[luie modus aan]
wanneer waren de opties voor die bbq ook weer? :P
[/luie modus uit]

[me]helpt Zen graag mee aan een hogere spam score :+ [/me]
 
Hellooo, even berichtje vanaf de telefoon.

Ik ga de 24e er proberen bij te zijn. Hangt er vanaf of de motor dan thuis staat of niet, zelf kan ik namelijk wel...

Prop in de band is trouwens niet gelukt. Dus toch maar even Sabra bellen, band was toch al bijna op.

Rutgert: hoelang moet je nog begrenst rijden?


*O*

desnoods heb ik hier nog een versleten band liggen die nog perfect 1 blieker ritje volhoud. M'n buurman kan m er voor je omleggen, dus geen smoesjes meer :+
 
is dat zo'n one-size-fits-all band?

past om "elke" 17"velg. :+

en haast elke sport/tourmotor heeft 17 velgen volgensmij. (ben nog niet bewust andere maten tegen gekomen)

je gaat me toch niet vertellen dat jij weer 16,5 inch velgen hebt of zo _O-
 
Laatst bewerkt:
Hahaha nee, maar aan de band gaat het niet liggen... Morgen bel ik voor een nieuwe. Eerst even overleggen met paps of het de bridgestone of pirelli word. Het was alleen de vraag of vaders niet het weekend van de 24e met de BMW in duitsland zit.

Maar zet me er maar bij! Dan gaat hij maar een dagje later haha...
 
Hahaha nee, maar aan de band gaat het niet liggen... Morgen bel ik voor een nieuwe. Eerst even overleggen met paps of het de bridgestone of pirelli word. Het was alleen de vraag of vaders niet het weekend van de 24e met de BMW in duitsland zit.

Maar zet me er maar bij! Dan gaat hij maar een dagje later haha...
That's the spirit *O*

[me="Zen_78"]probeert vandaag vroeg naar bed te gaan :W[/me]
 
Laatst bewerkt:
[me="Zen_78"]probeert vandaag vroeg naar bed te gaan :W[/me]

_O-

Lukt je toch niet....
Ik probeer het ook elke dag.
als je geen vaste werktijden oid hebt is het een ramp...
gister begonnen de vogeltjes te fluiten toen ik mijn ogen dicht probeerde te doen :X

@ Suzanne, je staat er bij *O*
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan