Dé najaarsrit 9-10-11, zoals gebruikelijk met mooi weer

Maar waarom :? :?
Is me vraag. Waren echt mooie motoren die CBR en hornet :] *O* :}~[/quote]



en ze reden ook heel lekker :]

dope, zal wel de leeftijd zijn die ook een beetje meespeelt. ;)
ik kan het nu nog doen, en geld voor een gooi/smijt fietsie voor erbij is sneller bij elkaar gespaard dan voor zo'n twin. :Y

@ eric, pp, thnx. :)

@ leendert, pols gaat goed, werkt weer goed mee. *D
operatie wordt niet [meer] gedaan omdat ik onderhand practisch alles weer kan doen. :}
[voor zolang het duurt]
thnx for asking.
 
@Dopey85 en Dirk130
Mensen zijn vrij om te komen
Mensen zijn vrij om te gaan
Mensen zijn vrij om weg te blijven, wanneer het ze niet aanstaat

Dirk staat het blijkbaar niet aan en kiest daarvoor om niet deel te nemen aan de rit, geen bezwaar, even goede vrienden :) . We kunnen het nou eenmaal niet iedereen het naar de zin maken. Maar Ivo, ik zie het probleem niet ;) . Relax, peace, komt goed :Y
}) O-) Ja beetje afkraken op de lange teksten die zelfs sommigen niet begrijpen :')

Maar ik doe relax :Y *O* Heb er zin in, eerst is me VFR uit elkaar schroeven :P
 
Met wat KTM tools moet dat vast en zeker wel lukken *O*

Dat is goed dat je er over begint, misschien was Ivo het al weer vergeten...... :+ :+ foto's om z'n geheugen wat op te frissen _O- _O- _O-

full

full
 
Inderdaad, door "aardige KTM riders" O-) O-) @ Erik: neem jij ook je KTM gereedschap mee voor Ivo???

:+ Neeh, ik heb fiducie dat z'n motor helemaal heel blijft. De regulator problemen zijn echt de wereld uit en z'n uitlaat blijft er vast wel onder hangen.
Alhoewel, een lasapparaat...past toch wel bij jou in de topkoffer ? ;) :+
 
Humor dit.... ik meld hier dat ik waarschijnlijk niet kom, en krijg een bevestiging van mijn aanmelding... _O- _O-

rare jongens ... die friezen ;)
 
ik link gewoon naar de deelnemerslijst :j

Ik heb me ingeschreven kom ook 100% zeker met 2 hoogstwaarschijnlijk 2 anderen.
Pre-meet in Amsterdam.

Opzich wil ik wel mee 24juli, moet alleen nog even aan mijn agenda vragen of zij dat ook goed vindt :+

ik kan je geen pb sturen, dat staat uit
maar ik zie geen e-mail van je
heb je de tags wel goed in het onderwerp :j
 
Terug
Bovenaan Onderaan