MF Gooi en Vechtstreek deel * 106 *

Status
Niet open voor verdere reacties.
Acte de présence in het nieuwe deeltje :W *O*


*O* Eindelijk weer mooi weer na al die weken! *O* *O*



Vast wel, maar ze doet het nooit meer 8-) Arrogante teef was hoog toe aan een portie opvoeding Zot style


_O-
Had 'er persoonlijk opgevouwen in het karretje en d'r gelijk een duw in die dikke volvo gegeven. Of was het een Opel Astra station :')
 
Laatst bewerkt:
zijn ook altijd die harley rijders die zich niet kunnen beheersen ;-) hehehehe
_O-


Natuurlijk. Laat jij je maar lekker tegen je achillespezen aan rammen 3 keer achter elkaar en er niets aan doen, waardoor die mutsen het nooit leren.

Ik haat winkelwagentjes die tegen me aan rijden, midden in het pad getyft worden etc.etc.

is toch gewoon vragen om d'r verdiende loon
 
is toch gewoon vragen om d'r verdiende loon

Wacht, aan wiens kant sta je nou eigenlijk? Dacht dat je het afkeurde? :+


Edit: Oh, ik haal namen door elkaar. Niets gezegd. :+
 
Laatst bewerkt:
ik zeg niet dat ik niets doe, maar om een kar om te donderen gaat me ook wat ver :N

*Crap* bart is aan het fietsen met dit weer :N

In tegenstelling van wat je zou denken als je de vorige pagina zou lezen: Rijden in de regen is niet dodelijk. ;)
 
Over all-road gesproken...

Gisteren de Kawasaki gewassen, dus nu maar weer even het zand in gedoken. Had gedacht dat vochtig zand nog wel makkelijker zou zijn omdat het wat meer plakt, maar dat viel even tegen. _O-

Niet dat ik de beelden heb, even vergeten het kaartje van de camera leeg te maken. Wel een uur gewacht om alles naar de harde schijf te kopiëren... |(
 
Teveel rood vlees??? ;)

Maakt mij allemaal de pis niet lauw :N Zonde van de energie...

Steek ik liever in andere dingen:

HAHA _O- lachen!

:}







@ Agressie :P denk om jullie hart mannen :+



@ Lankho: Wassen en meteen weer viesmaken :}
 
je kan hem pas echt goed vies maken wanneer hij echt goed schoon is (een of andere reclame van vroeger)

weltrusten all! en Noor & Poik, succes vanavond!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan