MF Gooi en Vechtstreek deel * 106 *

Status
Niet open voor verdere reacties.
Sta op de foto :Y Ze stonden bij de oprit de bilt langs de A27, dat is dus achter een stuk gras en de oprit komt omhoog dus je ziet ze écht niet.. Eigen schuld dikke bult, het is jammer maar 't is niet anders :+
 
Laatst bewerkt:
Aaf! :W

@ Tygo, van harte ventje! :j En ook je paps/mams/zus!

@ Achi, *O*

@ Alex, beterschap -O-

@ Fred, welkom terug! :W

@ Japie-op-de-bon, zonde -O-

@ Emi wijnhuis, :X

@ Gespotte Foen, :)

@ Lessende Ilja, :')

Vandaag praktijkexamen darmspoelen en toucheren gehaald... :X Hoort erbij zeg maar... ;)

Slaap lekker allen! :W :j
 
JeGo: zijn zo teleurgesteld dat je niet mee kon dat we maar besloten hebben om het een weekie vooruit te schuiven... ;)
 
@Noorus: touche?

UT: ze staan echt te vaak op die plek...
vandaag ook op de A28 waren ze bezig, maar ik zag ze al vrij snel :)

UT hoeveel te hard? :X

*geeft de toiletrol aan aan Toisie* :')
 
Sta op de foto :Y Ze stonden bij de oprit de bilt langs de A27, dat is dus achter een stuk gras en de oprit komt omhoog dus je ziet ze écht niet.. Eigen schuld dikke bult, het is jammer maar 't is niet anders :+
Ik stond rond half 6 te koken en hoorde op de radio dat er een flitser stond op de A27, maar hoorde niet precies waar. Dacht nog: Straks ff Robin smsen en zelf oppassen. Maar tijdens het koken niet meer aan gedacht en rond 7 super veel haast en knal zelf over de A27 richting Esso Maartensdijk. Staan we daar en besef ineens dat ik hoorde over flitsers. Zoek ik ze op via flitsservice.nl, staat er 1 vanuit Almere bij de Stichtse Brug, dus niet op mijn route gelukkig. Staat er helaas ook in bij de Veemarkt vanuit Houten richting Hilversum... Robin dus wel op de bon.

Echt kl*te, want normaal spreken we af bij Houten, dus zou hij er niet langs gekomen zijn en ik had nog gehoord dat er flitsers stonden op de radio, maar was het alweer vergeten :$ |(

Nu naar bed, de wekker staat weer om 5 uur :X -O-
 
Nu maar eventjes bruinbakken :') , ik ga vanaf morgen 2 weken naar Turkije ben benieuwd wat ik er allemaal ga doen behalve hangen rond het hotel met alle voorzieningen :P
Dan 2dagen thuis en een weekje naar frankrijk O-)
 
Laatst bewerkt:
Ik stond rond half 6 te koken en hoorde op de radio dat er een flitser stond op de A27, maar hoorde niet precies waar. Dacht nog: Straks ff Robin smsen en zelf oppassen. Maar tijdens het koken niet meer aan gedacht en rond 7 super veel haast en knal zelf over de A27 richting Esso Maartensdijk. Staan we daar en besef ineens dat ik hoorde over flitsers. Zoek ik ze op via flitsservice.nl, staat er 1 vanuit Almere bij de Stichtse Brug, dus niet op mijn route gelukkig. Staat er helaas ook in bij de Veemarkt vanuit Houten richting Hilversum... Robin dus wel op de bon.

Echt kl*te, want normaal spreken we af bij Houten, dus zou hij er niet langs gekomen zijn en ik had nog gehoord dat er flitsers stonden op de radio, maar was het alweer vergeten :$ |(

Nu naar bed, de wekker staat weer om 5 uur :X -O-

balen Jaapie, maarja risico van het vak :Y
 
ja, daar mag je maar 100!
en het is een vast stekkie bij de oprit van de A28 naar de A27 ri almere...
veemarkt zit daarna.
 
Sta op de foto :Y Ze stonden bij de oprit de bilt langs de A27, dat is dus achter een stuk gras en de oprit komt omhoog dus je ziet ze écht niet.. Eigen schuld dikke bult, het is jammer maar 't is niet anders :+

Daar staan ze best vaak (en ook makkelijk te zien).
Gelukkig ben ik zo alert *not* en kon ik op het laatste moment nog even op de rem trappen.

Alles ten goede van de verkeersveiligheid natuurlijk. ;) Tuurlijk zou ik ook niet te hard kunnen rijden... :+
 
Klote UT. :/ Hopelijk blijft de schade een beetje beperkt...

Nocer, hoe staat het nu eigenlijk met het oranje monster? :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan