MF Gooi en Vechtstreek deel * 106 *

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mornin :Z :W Damn... toe aan langere nachten :P

Flitsert...uho, maar ik let op dat stuk altijd wel op mn tellen, hopelijk is iedereen door het oog van de naald gekropen :)

Bandje, top dat ie lekker rijd....maar regen, mag die even weg blijven? :P\

Examen: Dat had ik niet op de nuchtere maag moeten googlen geloof ik :X
 
Mogguh..... :Z Even wakker worden....

@ Poike, jammer van die prent, helaas, hoort er zo nu en dan bij maar is nooit leuk.
Afgelopen maand hebben wij helaas ook nog voor in totaal 230 euro (2 bekeuringen) gedoneerd aan de staatskas. Sneu geld. Als je omrekent hoeveel uur je er voor moet werken dan geef ik het toch liever aan wat anders uit. :Y

@ Fred, leuk om te horen dat F1 leuk was. *O*
Ik ben er zelf een keer geweest maar puur voor de race. En die vond ik nou niet echt spannend. Het is een te tactisch spelletje. De pitstops zijn vaak bepalend en inhaalacties zijn er amper. Dat ... in tegenstelling tot motorraces. Nu weet ik in ieder geval dat ik voor de avonden er had moeten zijn. :P Dat wist ik namelijk niet. :N

@ Teun, nu weegt Amy nóg minder O-)
Zonde trouwens. Mooie stem maar raar wijf.

All..... kom maar op met leuk nieuws.... heb ik zin in. *D
 
GoodMorning.gif


O-) Ik heb geen boete hoor....

Eigenlijk is het wel een beetje jouw schuld als ik dat allemaal zo lees. :P

Dark_Falcon op vakantie.....
Ik ga vanaf morgen 2 weken naar Turkije ben benieuwd wat ik er allemaal ga doen behalve hangen rond het hotel met alle voorzieningen :P

Saai.... hier:

Rafting
De rivieren in Turkije zijn spannend en uitdagend genoeg om optimaal te genieten van diverse watersporten zoals, rafting en kanovaren. Als u zich waagt aan de Turkse wildwaterstromen geniet u niet alleen van de sportieve tocht, maar ook van de indrukwekkende natuur en het prachtige uitzicht van de rondliggende bergen. In het Köprülü Canyon Nationaal Park vindt u de Koprucay rivier. De Koprucay is één van de beste rivieren om over te raften.


Fijne vakantie in ieder geval. *D

@Amy.....

Het dit nou maar wel of vaker gedaan....
 
Gefeliciteerd Noor. :)

Prettig:

Nieuwe kopjes op het werk.... heel veel nieuwe kopjes.
En ze hebben ook een heleboel oranje gekocht. Héél goed. En ik heb er serieus niks voor hoeven doen. :)

@Lankho: Ik heb een datum... wil er helaas nog niets over kwijt op dit moment. Bedankt voor het vragen. ;)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan